Löysin muuttokuormaa tehdessä Anttilan muovikassin ja aloin itkeä
Kaikkia ihania muistoja, huinimisia käyttötavaraosastolla astioita katsellen, raukeita iltapäiviä Kodin Anttilassa... :`/
Kommentit (25)
Maailma joka ei enää palaa. Nykyään on vain tunteeton, narsistinen shoppailu kännykällä.
Mä löysin Siwan kassin ja aloin...nauraa!
Anttilasta teki kivoja löytöjä. Niisk.
Anttila oli kivan tavallinen kauppa, ei liian hieno eikä liian rönttöinen.
Voimia! En enää voi kävellä Kuninkaankatua Tampereella, siellähän se olla jököttää... tyhjillään... yksin... Tuntuu niin pahalta, vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Voimia! En enää voi kävellä Kuninkaankatua Tampereella, siellähän se olla jököttää... tyhjillään... yksin... Tuntuu niin pahalta, vieläkin.
Turusta se purettiin s-ryhmän parkkipaikaksi.
Tais olla patoutumia Wiklundilla.
Anttila oli ihana paikka!
Rakastin käydä sielä vaikka harvoin mitään ostinkaan 😭
Minulla on anttilan postimyynti luetteloita 70-80 luvulta, niitä
haikeudella selailen, ihan oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia ihania muistoja, huinimisia käyttötavaraosastolla astioita katsellen, raukeita iltapäiviä Kodin Anttilassa... :`/
Huinimisia?
Yleensä muualla ei tarvinnut käydäkään. Sieltä sai vaatteet ja kodin tavarat näppärästi. Harmi, että se lopetettiin. Vai myytiinkö se jollekin taholle, joka sitten laittoi pillit pussiin?
Ei ole aidosti ikävä Anttilaa, sillä ainakin loppuaikoina siellä oli Stockan hinnat ja kuitenkin huonot valikoimat ja merkit. Vaatevalikoimat olivat vanhaa muotia ja huonohkolaatuista.
Esim. Lidlissä on aina ollut uudempaa muotia ja laadukkaampia vaatteita sekä oikeasti edulliset hinnat - toisin kuin Anttilassa tai toisessa edesmenneessä kaupassa eli Seppälässä.
Ainoastaan ehkä jäin kaipaamaan niitä Top Ten -levykauppoja. Tosin Netflix ja Spotify sekä nettikaupat nekin näivetti varmaankin.
oooh! Joku muukin käyttää siis sanaa 'huinia' :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa suomeksi?
Löysin kellarista sen valtsun marjapuuron punaisen muovikassin ja heti alkoi kilinä voimistua korvissa. Vieläkin näen itseni raahaamassa kolmea keppanaa tosi reteenä perjantai iltana ja ikää ainaski neljätoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa suomeksi?
Niin, kertokaapa.
päämäärätöntä kuljeskelua ympäriinsä, vailla sen kummempaa tarkoitusta
Mä löysin muuton yhteydessä sellaisen kankaisen Maxi-marketin kassin 😂
t. ikäloppu
Anttilaa on kieltämättä ikävä... Minusta Stockmann ja Sokos eivät ole yhtä viihtyisiä, leppoisia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Minun on kans ikävä Anttilaa.