Saan tänään jouluna taas aukoa sukujuhlissa paketteja ja pohtia ääneen , että onko lahja tullut oikeaan osoitteeseen.
En voi käsittää, että ihmiset ostavat niin huonoja lahjoja, mitä oikein kuvittelevat, että minä teen jolloin ulkoiluvaatteilla, harrastevälineillä tms.
Olen aikuinen ihminen jota ei moiset lajit kiinnosta!
Sanoin suoraan viime jouluna lähtiessä, että koittakaahan vähän skarpata ensi vuonna noissa lahjoissa, jos jotain minulle haluatte ostaa.
Voi olla kyllä, ettei tänä jouluna tule mitään!
Kommentit (19)
Älä kitise kiittämätön hölmö.
Jos ei kelpaa, niin älä mene sinne
Provo. Jos ei niin toivon tosiaan, että et saa mitään.
Tee vielä samoin kuin yksi mun sukulainen, ota laskin esiin ja ääneen laske oletko saanut lahjoja saman arvoisesti kuin olet ostanut muille.
Jos ei ole trolli niin ihan törkeää käytöstä aikuiselta tai ihan minkä ikäiselle vain.
Ei tosiaan ole.
Viime vuonna yhden lahjan jossa oli juomapullo ja jotkut kalliit jumppavälineet. Totesin, että tämän pakko tullu jostain kaukaa tai sitten tässä väärä nimilappu, mitä ihmettä tällaisilla.
Yksi läheinen sukulainen veti aivan punaiseksi ja noloksi.
Ap
Yrittävät ehkä vihjailla, että voisit tehdä lässähtäneelle olemuksellesi jotain piristävää.
Meillä veljen vaimo teki tuota pari vuotta sitten ja mummi nappasi kädestään (veljen ostaman) kellon ja sanoi, että no jopas jotain, miten se minun lahja sinulle päätyi. Kun sitä ennen niin kirja, suklaarasia ja elokuvaliput oli olleet "no antoiko se pukki tämän nyt väärälle ihmiselle", niin uskoihan vanhuskin, että väärälle meni ja päätti toimia.
Joo minäkin yleensä totean äänen, että hei anteeksi onkohan tässä nyt väärä nimilappu, en minä tällaisella mitään, haluaisiko joku vaihtaa tällaiseen jotain.
Lensin viimeksi pihalle jo ennen jouluruokaa kesken pakettien avauksen.
Tänä jouluna nautiskelen joulusta yksin.
Joo ärsyttää. Ollaan enemmin ostamatta mitään tai annetaan rahaa.
En minäkään tee mitään turhalla krääsällä.
Vierailija kirjoitti:
Joo minäkin yleensä totean äänen, että hei anteeksi onkohan tässä nyt väärä nimilappu, en minä tällaisella mitään, haluaisiko joku vaihtaa tällaiseen jotain.
Lensin viimeksi pihalle jo ennen jouluruokaa kesken pakettien avauksen.
Tänä jouluna nautiskelen joulusta yksin.
Etkä totea. Ensin yksi idiootti provoilee ja nyt toiset pässit innostuvat.
Ette te voi olla oikeasti noin k päitä.
Me vietetään joulu miehen kanssa kaksin ja aattoiltana vaihdetaan keskenämme viisikymppiset niin ei tule paha mieli kummallekaan.
*tänä jouluna.
Ap