Kuinka piano seksin jälkeen pukemaan?
Saako "äijää" hoputtaa? Mahdollistaisi "asamaun pikaiset" suihkua ennen.
Kommentit (430)
Vierailija kirjoitti:
Asamau viittaa nelikätisiin sessioihin.
Näin on ja nelijalkaisiin myös. Varsinkin flyygeleillä on seksikkäät jalat.
Vierailija kirjoitti:
Meidän piano on ollut jo vuoden verkkosukkahousuissa ja korsetissa. Ei suostu riisumaan tai vaihtamaan vaatteita. Mikä avuksi?
Ei kai mikään. Se on löytänyt tyylinsä.
Vierailija kirjoitti:
"Asamaun pikaiset" ei aukea mulle. Kaikkihan tiedämme, että asamau on navajoa ja tarkoittaa kissaa. Selittäkää.
Navajoksi kissa juu, mutta eikös havajiksi asamau taitaa olla pikkanen kappeli eikö.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän piano on ollut jo vuoden verkkosukkahousuissa ja korsetissa. Ei suostu riisumaan tai vaihtamaan vaatteita. Mikä avuksi?
Ei kai mikään. Se on löytänyt tyylinsä.
Mutta pianomme on kuitenkin Markku nimeltänsä. Mitä jos naapurit paheksuvat pianon ristiinpukeutumista? Elämme aika konservatiivisessa kaupungissa. Kohta on pakko pitää kaihtimet kiinni päivisinkin.
Mietin vaan että asamaut on paremmat pitkän kaavan mukaan nautiskellen.
Voi rakkaat, rakkaat ihmiset, olen nauranut herättyäni niin, että kahvi meinaa tulla nenästä. Olin jo luullut tällä palstalla huumorin hävinneen, mutta ihania kirjoituksia.
t. mummeli
ai, niin, Älkää sekaantuko vaan kitaraan, kun se vaatii, että koko ajan reiän kohdalta rämpyteään.
sori jos tämä juttu on jo täällä, kun en malttanut vielä kokonaan lukea ketjua, kun oli ihan pakko kehua TEITÄ.
"Kuinka piano pukemaan seksin jälkeen?"
Jaa-a. Siinä onkin tuhannen taalan kysymys!
Se ei vaan halua pukea. Mutta jos tahtoo vielä asamaun pikaiset, niin parempi vaan.
Olisiko pianonvirittäjästä apua?
Toisaalta, mitä väliä, jos se ei pue?
Ihan sama näinä vapaamielisyyden aikoina.
Elän pianoni kanssa kahdestaan. Välillä en sitten pue itsekään.
Kyllä seksi pianon kanssa on luvallista kerrostalossakin, tottakai. Normaalia elämäähän se on. Muistaa vain ottaa naapurit huomioon klo 23-7 välisenä aikana. Silloin ei pidä mennä urku auki. Käyttää äijää sordiinolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako "äijää" hoputtaa? Mahdollistaisi "asamaun pikaiset" suihkua ennen.
Mikä on asamau? Joku naukuva radio?
Näin se nähtiin, etteivät nykynuoret tiedä Asamauta.
Mutta miksi "asamaun pikaisissa" Asamau kirjoitetaan pienellä?
Kyllä Asamau oikeasti kirjoitetaan isolla. Ap taitaa olla kännissä.
”ai, niin, Älkää sekaantuko vaan kitaraan, kun se vaatii, että koko ajan reiän kohdalta rämpytetään.”
kitarat on kyllä just tollaista sakkia. Ei hienostuneista asamausessioista tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Urkujen pukeminen se vasta hankalaa onkin...
Mutta onpa varaa valita tötteröistä. On metallia ja puuta, kaiken kokoista ja kaikki kovia ja pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
”ai, niin, Älkää sekaantuko vaan kitaraan, kun se vaatii, että koko ajan reiän kohdalta rämpytetään.”
kitarat on kyllä just tollaista sakkia. Ei hienostuneista asamausessioista tietoakaan.
Miettikää bassoja. Ei sellaista sormipomputusta jaksa kukaan pidemmän päälle. Parempi pysyä koskettimissa.
Poljin pianoa varhaiskypsästä seitsemän vuoden iästä lähtien. Ehkä olin liian nuori kun suhteet eivät ole kestäneet.
Hurahdin 23-vuotiaana valkoiseen korealaiseen, jonka jätin kahden vuoden jälkeen väkivsltaisuutensa ja alkoholisminsa vuoksi. Sitten löysin vähän vanhemman saksalaisen, jonka kierrätin naapurin teinille. Kyllästyin kun sitä piti virittää niin kauan ennen kuin se soi kunnolla.
Olen päättänyt, etteivät pianot ole mua varten, ja asamau, sitä en halua enää ajatellakaan. Vagisanin ostaminen nöyryyttää jo ajatuksena. Oonko vanhanaikainen?
Ihan itsenäisestikö te kaikki harrastatte pianoa? Minä olen kuullut, että jos aikoo edistyä alkeita pidemmälle, olisi opettaja ihan välttämätön, ettei tule virheasentoja tms.
Mutta en oikein tiedä, mistä sellaista alkaisi kysellä. Joskus olen nähnyt kauppojen ilmoitustauluilla ilmoituksia, joissa opiskelijat tarjoavat alkeistunteja, mutta Asamauta ei ole kukaan edes maininnut (enkä kyllä ihmettele). Ehdottomia vaatimuksia minulle olisivat luotettavuus ja 18 vuoden ikä.
Nyt tiedän mitä ukko lähtee tekemään, kun lähtee "pianoiltoihin"! Siellä on asamaun pikaiset! Sanoo, että muka kuuntelee pianonsoittoa. No, voihan siitä niinkin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. Nyt vasta koenkin koko perheeni pervoksi. Sähköpianon lisäksi meillä on pari kitaraa ja rummut! Kitaraa sormeilee vielä hyvin viaton ala-astelainen, mutta rumpuja panna paukuttelevat teini-ikäiset pojat hikihatussa niin ettei mitään jää naapuruston arvailujen varaan. Taidan sittenkin jättää ne asamaun pianokoulukirjat hankkimatta, tiedä mitä vaikutteita lapset vielä saavat. Taitavat olla saaneet muutenkin liian varhain kosketuksen s*ittimiin. Olen huono äiti! Onneksi sentään on piano puettuna!
Vierailija kirjoitti:
No jos ihan rehellisiä ollaan, niin mäkin tykkään tuosta eikä vaan kitarat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urkujen pukeminen se vasta hankalaa onkin...
Mutta onpa varaa valita tötteröistä. On metallia ja puuta, kaiken kokoista ja kaikki kovia ja pystyssä.
Ja väräjävät kiinni toisissaan. Äänimaailmakin on sellainen, ettei kenellekään jää epäselväksi mitä on tekeillä...mun tiättekö käy _niiiin_ sääliksi sitä kanttorin rouvaa, naisparka.
Joo, toi on just pianon kanssa hankaluutena. Olemme vaihtanneet tästä syystä pianomme harmooniin. Sen kanssa on huomattavsti helpompi toimia.
Mitä tulee "asamaun pikaiset"- seikkaan, olemme siitäkin selvinneet. Haimme japanin kielen sanakirjan sekä Japanin kulttuurin aakkoset 7-osaisen kirjasarjan kirjastosta. Näillä avuin pystyimme terävöittämään toimintaamme ja muuttamaan suuntaviivoja "asamaun pikaiset" -hankkeen suhteen.
Kannattaa tutustua Japanilaiseen kulttuuriin, se avartaa!