Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka piano seksin jälkeen pukemaan?

Vierailija
30.04.2018 |

Saako "äijää" hoputtaa? Mahdollistaisi "asamaun pikaiset" suihkua ennen.

Kommentit (430)

Vierailija
61/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni jäi pelehtimisestä kaamean harpun kanssa. Jonkun peiton hän hätäpäissään koetti heittää sen päälle, mutta olihan se nyt niin isokin, että huomasin heti.

Vierailija
62/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kullittu vuodelta 1904. Onko se jo menetetty tapaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tärkeää. ei tod. Paino seksin jälkeen, sillä ei ole nerkitystä.

Vierailija
64/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asamaun pikaiset.

Piano sex; google herukkaa herukkaa

Vierailija
65/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni jäi pelehtimisestä kaamean harpun kanssa. Jonkun peiton hän hätäpäissään koetti heittää sen päälle, mutta olihan se nyt niin isokin, että huomasin heti.

Otan osaa. Minullehan kävi niin, että mies katosi ensin sunnntai-aamuiksi ja myöhemmin varsinkin kesälauantaiksi polkemaan urkuja. Asumme aika pienellä paikkakunnalla, ja selvisi, että lähes kaikki muut kuin minä tiesivät asiasta, ihan äänekkäästi olivat touhuilleet jopa kirkossa! 😟 Mies yritti selitellä olevansa joku kanttori tms., mutta minä en jäänyt kuuntelemaan hänen perversioistaan.

Vierailija
66/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kirpparilla Asamaun pianokoulu 1/3-kirjan. Onneksi en ostanut kummitytölle.

:-DDD Tämä ketju oli kyllä vappuaattoni pelastus. En ole vielä keksinyt, miten selitän miehelle mille nauran täällä vedet silmissä, pianon pukeminen seksin jälkeen ja Asamau eivät ehkä avaudu ihan sellaisinaan.

Vierailija
67/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Minullehan kävi niin, että mies katosi ensin sunnntai-aamuiksi ja myöhemmin varsinkin kesälauantaiksi polkemaan urkuja. Asumme aika pienellä paikkakunnalla, ja selvisi, että lähes kaikki muut kuin minä tiesivät asiasta, ihan äänekkäästi olivat touhuilleet jopa kirkossa! 😟 Mies yritti selitellä olevansa joku kanttori tms., mutta minä en jäänyt kuuntelemaan hänen perversioistaan.

Voi kauhea. Kanttorit, nuo nykyaja gigolot, polkevat urkuja rahasta? En halua kääntää veistä haavassa, mutta olen ymmärtänyt, että tällaisen toiminnan ympärille järjestetään myös erilaisia tapahtumia, joissa on....khöm...yleisöä.

Vierailija
68/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuorempana tajunnut miksi kaikki kaverit alkoivat harrastaa ”pianonsoittoa”. Nytpä sekin arvoitus selvisi. HA!

Vierailija
69/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju pidetään pinnalla koko vapun ajan!

Vierailija
70/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flyygelin kanssa on helpomoaa.

Toiset tykkäävät pystypianoista.

Khyyllä koolla on väliä - tässäkin asiassa ;)

Vierailija
71/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on raavaiden miesten hommaa..ainakin kaks vaaditaan nostamaan ja sit viel yks pukemaan!!

Vierailija
72/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianoselfie!

Vierailija
73/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä erottaa mies ja naispianon? Mistä ap tietää omansa olevan miespiano? Ihan sillä kyselen, että jos ikinä hommaan itse pianon, niin huomaako eron selkeästi vai onko niinkuin kissanpoikasella, että värkit on niin pikkuiset ettei ihan pentuna välttämättä erota kumpi on kyseessä...

Vierailija
74/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä erottaa mies ja naispianon? Mistä ap tietää omansa olevan miespiano? Ihan sillä kyselen, että jos ikinä hommaan itse pianon, niin huomaako eron selkeästi vai onko niinkuin kissanpoikasella, että värkit on niin pikkuiset ettei ihan pentuna välttämättä erota kumpi on kyseessä...

Tässä ollaan vähän herkillä vesillä, mä nimittäin en ole ollenkaan varma, haluavatko pianot ylipäänsä tulla lokeroiduiksi tällaisella binääriakselilla. Poikkeuksena ap:n äijäpiano.

Vierailija
75/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää mulla on musta piano ja siihen yhdistettynä Asamau.. 

Vierailija
76/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hardcore. Hellas vai Yamaha?

Vierailija
77/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asamaun pianokoulua ilmeisesti tarkoitat. Lieneekö Asamau itse enää elossakaan. Mutta mulla on muuten ihan uskomaton tarina.

Nuorena tyttönä olin au pairina Länsi-Saksassa, ja jotenkin menin sitten ummikkona päiväkonserttiin. Ja uskokaa tai älkää, siellä oli itse Asamau vetämässä pikaisiaan ison mustan Bösendorferin kimpussa. Koko flyygeli oli levitetty ihan auki, ei jäänyt mielikuvitukselle yhtään sijaa. Hävetti niin, että olisin voinut vaipua maan alle.

Vierailija
78/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asamaun pianokoulua ilmeisesti tarkoitat. Lieneekö Asamau itse enää elossakaan. Mutta mulla on muuten ihan uskomaton tarina.

Nuorena tyttönä olin au pairina Länsi-Saksassa, ja jotenkin menin sitten ummikkona päiväkonserttiin. Ja uskokaa tai älkää, siellä oli itse Asamau vetämässä pikaisiaan ison mustan Bösendorferin kimpussa. Koko flyygeli oli levitetty ihan auki, ei jäänyt mielikuvitukselle yhtään sijaa. Hävetti niin, että olisin voinut vaipua maan alle.

Uhh...sulla on ollut villimpi nuoruus! Tuosta performanssista on varmaan tehty VHS-tallenne, muistaakseni sen kuiskuteltiin olevan tiskin alla myynnissä alan liikkeissä. Se taisi olla pitkään Suomessa kielletty, enkä ihmettele.

Vierailija
79/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän alkuperäiseen pianon pukemiskysymykseen palatakseni...voisiko ap tarkentaa mitä pianolla oli ennen aktia yllään? Oliko riisumisen kanssa vastaavaa pulmaa kuin nyt sitten pukemiseen liittyen?

Vierailija
80/430 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän alkuperäiseen pianon pukemiskysymykseen palatakseni...voisiko ap tarkentaa mitä pianolla oli ennen aktia yllään? Oliko riisumisen kanssa vastaavaa pulmaa kuin nyt sitten pukemiseen liittyen?

Mä olen muutenkin hämmentynyt ap:n ilmaisusta, siitä nimittäin saa sen käsityksen, että juurikin se pianon pukeminen mahdollistaa Asamaun pikaiset. Ovatko ne lainkaan mahdolliset, mikäli piano on alasti???

Anteeksi maalaisuuteni, en vaniljana ole vihkiytynyt alakulttuureihin, seksuaalisuus on niin monimuotoista.