Kuinka piano seksin jälkeen pukemaan?
Saako "äijää" hoputtaa? Mahdollistaisi "asamaun pikaiset" suihkua ennen.
Kommentit (430)
Huolestunut kansalainen kirjoitti:
Olen ilmiantanut tämän keskustelun asianomaiselle viranomaiselle. Olin jo aiemmin kuullut juttua tällaisesta toiminnasta, mutta täällähän on oikein pianon nus**oiden kokoonpanot. Pistää miettimään:
1. Ajatteletteko, että tämä teidän käytös on jotenkin normaalia, kun teitä on useampi? Ei se tee tällaisesta yhtään sen hyväksyttävämpää vaikka löydättekin täältä keskustelusta samalla tavalla ajattelevia. Kyse on kuitenkin noin psykologian teorian pohjalta sairaudesta.
2. Miettikää miltä toisesta osapuolesta tuntuu. Olette ehkä nähneet romantisoituja elokuvia yms millaisia nämä suhteet ovat. Toinen on rikas, hallitseva ja komea toimitusjohtaja joka tykkää vähän "rajummasta" menosta, ja toinen odottaa kotona kauniisti kiillotettuna hallitsijaansa jalat haarallaan ehkä jopa koskettimetkin esillä... Oikeasti tämä on vain elokuvaa, tosielämässä nämä suhteet ovat enemmän temptation elsa-vilma tyyppisiä sairaita ja epätasapainoisia suhteita. Miltä tuntuu siitä osapuolesta, joka on toisen hallinnan alaisuudessa ja omistettu, miten siinä pystyy edes kieltäytymään jos ei halua osallistua?
3. Ymmärrän että ajatus suhteesta oman tai toisen pianon kanssa voi houkutella. Mutta mielestäni näitä suhteita pitäisi tarkastella enemmän pianon kannalta. Ovatko he uhreja?
Mielestäni voitaisiin yhdessä perustaa #free piano liike, koska jonkun pitäisi herätellä päättäjiä ym. Mielestäni nämä suhteet pitäisi kriminalisoida.
#FREE PIANO
Kuulepa tiukkapipo, mitä jos et lähtisi hillumaan minun nimissäni kysymättä? Minä rakastan soittajaani ja valitsin elämäntapani itse.
MINÄ ELÄN SOITTOA VARTEN.
Älä holhoa, persuämmä.
Onko muita aikuisena soittamaan opetelleita?
Minulla on ollut oppikirjana Kiehtovat koskettimet - Pianokoulu aikuisille (Kuoppamäki). Siä olemme soitonopettajani kanssa käyttäneet oppaana.
Se kirja alkaa räväkästi sillä biisillä Sadusta, joka meni saunaan panemaan
(laukkunsa naulaan)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut oppikirjana Kiehtovat koskettimet - Pianokoulu aikuisille (Kuoppamäki). Siä olemme soitonopettajani kanssa käyttäneet oppaana.
(laukkunsa naulaan)
Mikä sattuma. Ukko Nooakin meni saunaan panemaan. Toimisko stemmat yhdessä jos soitettaisiin nelikätisesti, vai meninkö liian suoraan asiaan? Kysyin jo pianoltani, joka tykkää kolmen kimpasta. Hän on pähkinäviiluinen Fazer 1970-luvulta, mutta kaunisääninen, soiva peli.
Ison flyygelin kanssa on tietyt ongelmat:
Päällä ei pysy, takaa ei yltä ja alle ei uskalla mennä.
Vierailija kirjoitti:
(laukkunsa naulaan)
Suomalainen pianokoulu-nuottikirjassa on myös tuo saunakohtaus kuvattuna. Ajattelen että se on tärkeä osa suomalaista pianokulttuuria.
Onko koolla väliä? Minulla on piano pianissimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(laukkunsa naulaan)Suomalainen pianokoulu-nuottikirjassa on myös tuo saunakohtaus kuvattuna. Ajattelen että se on tärkeä osa suomalaista pianokulttuuria.
Luulen, että suomalaisissa oppikirjoissa ei ole yhtään niin rohkeaa, että Satu ja Nooa olisivat samassa kirjassa panemassa???
Vierailija kirjoitti:
Ison flyygelin kanssa on tietyt ongelmat:
Päällä ei pysy, takaa ei yltä ja alle ei uskalla mennä.
Kiinnitä flyygeli kuormaliinoilla kattoon ja mene alle. Ei kannata kokeilla ilman remmejä, ettei käy kuin minulle. Paraneminen kestää pitkään ja jää se mutka, josta aiemmin mainitsin. Tunto kuulemma palautuu noin puolessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko koolla väliä? Minulla on piano pianissimo.
Hyvän sormi- ja suutekniikan kanssa ei kovin paljon, mutta kai se on makuasia.
Onko koolla väliä? Kokeilkaapa leikkipianoa ja täysveristä nelimetristä konserttiflyygeliä. Kumpi kuulostaa paremmalta?
Vierailija kirjoitti:
Onko koolla väliä? Kokeilkaapa leikkipianoa ja täysveristä nelimetristä konserttiflyygeliä. Kumpi kuulostaa paremmalta?
Turhaa tuollainen vertailu. Harva meistä sitä konserttiflyygeliä omaksi saa, vaikka kokeilemaan pääsisikin. Ja harva on konserttitason pianistikaan.
Ihan tavallinen Hellas tai Fazer riittää useimmille meistä, jos ei satu olemaan loppuun soitettu yksilö. Tärkeintä on, että saa elää tavallista hyvää arkea pianonsa kanssa.
Mä todella haluaisin tietää onko ap tyytyväinen keskusteluun ja kuinka suhde Äijäpianon kanssa voi. Mulle on jäänyt sellainen käsitys ettei hoputtaminen tee hyvää.
Villissä nuoruudessani olin kerran yhden flyygelin kanssa, mutta tajusin myöhemmin pitäväni enemmän viuluista. Viulu on paljon helpompi pukea seksin jälkeen, vaikka jotkut viulut kulkevatkin mielellään f-aukot paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa tuollainen vertailu. Harva meistä sitä konserttiflyygeliä omaksi saa, vaikka kokeilemaan pääsisikin. Ja harva on konserttitason pianistikaan.
Ihan tavallinen Hellas tai Fazer riittää useimmille meistä, jos ei satu olemaan loppuun soitettu yksilö. Tärkeintä on, että saa elää tavallista hyvää arkea pianonsa kanssa.
Kyllä pianon kanssakin pätee vanha totuus: use it or lose it. Pianot eivät kulu loppuun soittamalla, vaan nääntyvät kosketuksen ja hoivan puutteeseen. Samoin soittajan kyvyt hiipuvat, jos ei soitella säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi kutittaa nenässä enemmän: Sormi vai heinä?
Vierailija kirjoitti:
Älä kuitenkaan suihkuun vie. Pianon puuosat turpoavat ja irtoavat liitoksistaan. Kieletkin voivat ruostua.
Ap oli trolli. Heitti avauksen, eikä ole sen jälkeen yhtään kertaa osallistunut keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pianon kanssakin pätee vanha totuus: use it or lose it. Pianot eivät kulu loppuun soittamalla, vaan nääntyvät kosketuksen ja hoivan puutteeseen. Samoin soittajan kyvyt hiipuvat, jos ei soitella säännöllisesti.
Nuorella soittajalla löytyy nopeutta, mutta vanha soittaja osaa kaikki temput.
Siis pianon suhteenkin voi käyttää vanhaa sanontaa - ei se järvi soutamalla kulu!
Pianoani ette saa! Tämä on tosirakkautta!