Kuinka piano seksin jälkeen pukemaan?
Saako "äijää" hoputtaa? Mahdollistaisi "asamaun pikaiset" suihkua ennen.
Kommentit (430)
Viulu-lover kirjoitti:
Villissä nuoruudessani olin kerran yhden flyygelin kanssa, mutta tajusin myöhemmin pitäväni enemmän viuluista. Viulu on paljon helpompi pukea seksin jälkeen, vaikka jotkut viulut kulkevatkin mielellään f-aukot paljaana.
Tsiisus mitä porukkaa. Eikö tuollaisesta paljastelusta saa jo jonkin siveettömyyssyytteen. Eivät ihmisetkään saa kulkea ihan kaikki aukot paljaina.
Minulla on nokkahuilu. Virkkailen sille kaikenlaista. Piano olisi turhan iso minulle, menisi kauheasti lankaa tai kangasta.
Kaverillani on säkkipilli, sen pukeminen vaikuttaa toivottomalta. Kaiken lisäksi se haisee. HYI!
Kuuntelin pitkästä aikaa ajatuksella Billy Joelin Piano Manin. Olin aina ajatellut, että se kertoo pianistista, mutta siinähän taitaakin olla päähenkilönä äijäpiano. Hienoa eläytymistä ja tarinankerrontaa hienolta muusikolta.
Tietääkö muuten kukaan, onko Billy äijäpianoihin kallellaan? Tai eihän se tietenkään meille kuulu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kuitenkaan suihkuun vie. Pianon puuosat turpoavat ja irtoavat liitoksistaan. Kieletkin voivat ruostua.
Ap oli trolli. Heitti avauksen, eikä ole sen jälkeen yhtään kertaa osallistunut keskusteluun.
Jos olikin, niin kiitokset vaan hänelle. Tästä syntyi viihdyttävä ketju! :D
Oli pakko tulla tänne ihmettelemään. Onko pianoseksi jotain sellaista, että nainen makaa siinä pianon päällä seksin aikana. Pianoseksiasento. Tämä tuli itselle mieleen.
Kyllä ap vielä tulee mukaan. Älkää hoputtako, siellä on varmasti Asamaun pikaiset kesken.
Päivän pelastus. Onneksi on muitakin, jotka ei ota elämää vakavasti.
Meillä ei pianota pueta edes seksin jälkeen. Kiillotus riittää.
Vierailija kirjoitti:
Viulu-lover kirjoitti:
Villissä nuoruudessani olin kerran yhden flyygelin kanssa, mutta tajusin myöhemmin pitäväni enemmän viuluista. Viulu on paljon helpompi pukea seksin jälkeen, vaikka jotkut viulut kulkevatkin mielellään f-aukot paljaana.
Oliko flyygelin pukemisen hankaluus syynä siihen, että vaihdoit viuluun? Oliko muita seikkoja, jotka vaikuttivat valintaasi?
Se oli yksi tärkeä syy, mutta ei kokonaan sen takia. Viulu on mielestäni paremman muotoinen kuin useimmat flyygelit. Ääni on myös ihan eri aktin aikana; viulu kitisee söpösti, flyygeli "mörisee". Viuluni kanssa on myös helppo kiertää maailmaa, kun koko soitin mahtuu auton takapenkille. Meidän ei tarvitse hävetä suhdettamme, sillä viulun näppäily julkisella paikalla on hyväksytympää kuin vaikkapa flyygelin koskettelu.
Tunkekaa ne nokkahuilut niihin hanureihin. Kaikenlaisia harppujakin täällä kommentoimassa....
Keskustelu koskee PIANON pukemista. Minkälaisia torvia tänne kirjoittelijat ovat, kun jo satoja viestejä ihan asian vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nokkahuilu. Virkkailen sille kaikenlaista. Piano olisi turhan iso minulle, menisi kauheasti lankaa tai kangasta.
Kaverillani on säkkipilli, sen pukeminen vaikuttaa toivottomalta. Kaiken lisäksi se haisee. HYI!
Haisee? Mille?
Itse olen kerran elämässäni ollut mustasukkainen säkkipillille. Soittaja oli pitkä, tumma, komea, laatikkopäinen ja jykeväleukainen, jännä mies kiltissä. Minäkin olisin vinkunut ja valittanut kiihkeästi hänen puristellessaan, mutta asiat menivät toisin...kaunis muisto jäi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko tulla tänne ihmettelemään. Onko pianoseksi jotain sellaista, että nainen makaa siinä pianon päällä seksin aikana. Pianoseksiasento. Tämä tuli itselle mieleen.
Et selvästikään ole asian harrastaja.
Vierailija kirjoitti:
Onko koolla väliä? Kokeilkaapa leikkipianoa ja täysveristä nelimetristä konserttiflyygeliä. Kumpi kuulostaa paremmalta?
Leikkipianoa? Eikös se ole laitonta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisee? Mille?
Itse olen kerran elämässäni ollut mustasukkainen säkkipillille. Soittaja oli pitkä, tumma, komea, laatikkopäinen ja jykeväleukainen, jännä mies kiltissä. Minäkin olisin vinkunut ja valittanut kiihkeästi hänen puristellessaan, mutta asiat menivät toisin...kaunis muisto jäi kuitenkin.
Oi miksi en saanut syntyä säkkipilliksi 😟
Henry Saarelta kannattaisi kysyä neuvoa isojen ja kovien tavaroiden pukemiseen. Ehkä hän osaisi auttaa. Jos on oikein tiukka hanuri, niin saattaa jotakin liukastettakin tuohon tarvita. Sen tiedän, että sormiharjoitukset ne vasta tekevät mestarin pianon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Henry Saarelta kannattaisi kysyä neuvoa isojen ja kovien tavaroiden pukemiseen. Ehkä hän osaisi auttaa. Jos on oikein tiukka hanuri, niin saattaa jotakin liukastettakin tuohon tarvita. Sen tiedän, että sormiharjoitukset ne vasta tekevät mestarin pianon kanssa.
Kyllä nyt on amatööri kommentoimassa. Henry Saari ei suinkaan ole pianoseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
HEI OTSIKOSSA ON HAUSKA KIRJOITUSVIRHE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OLETTEKO HUOMANNEET????!!!???!!!!!??!?!? ::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Niin. Varmaan pitäisi lukea "kuinka piano seksin jälkeen puetaan" mutta me ymmärrettiin kyllä mitä aloittaja tarkoittaa.
Pienet kirjoitusvirheet ovat ymmärrettäviä kun puhutaan asioista, jotka koskettavat tunteita. Olihan tosiaan Asamaukin kirjoitettu pienellä alkukirjaimella, niinkuin joku jo huomautti.
Olisi hyvä jos ei näin isoissa asioissa takerruttaisi pikkuvirheisiin.
En tiedä rohkenenko edes osallistua syvältä luotaavaan keskusteluun. Yritän kuitenkin . Minulla on melodika ja ongelmaksi on muodostunut sen pohjasta vuotava neste. Varsinkin pitempään puhaltaessani se vuotaa aikalailla. Muutenkin se vaatii paljon suulla työskentelyä. Mikä neuvoksi?
Oliko flyygelin pukemisen hankaluus syynä siihen, että vaihdoit viuluun? Oliko muita seikkoja, jotka vaikuttivat valintaasi?