Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saan vappufiiliksen tupaan? esiteini-ikäisiä lapsia..

Vierailija
30.04.2018 |

Munkit on paistettu ja syöty, muksut vaan haluaa olla koneilla. Tänäkin on koristeltu, väkisin jouduin komentamaan lapset apuun. Pari palloa ja serpentiiniä ja taas takaisin koneelle.

Ei tästä mitään ihania lapsuusmuistoja pääse syntymään.. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaadi heiltä liikaa. Johan te teitte munkit, mikä on jo todella paljon tehty. Ilmapallojakin on ja serpentiiniä, sekin on ihan tarpeeksi. Relaa.

Vierailija
2/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se meilläkään sen kummempaa ole.

Mitä toivoisit?

Meillä lapset 17v, 15v ja 13v jokainen omissa puuhissaan (pelaillen tai muuten koneilla).

17v auttoi kyllä munkkien paistamisessa ja muutamat pallot puhalsivat (saatiin ilmaiseksi sellaisia tylsiä mainospalloja, en ostanut rekvisiittaa), 15v kuori perunat ruokaa varten ja 13v:n kanssa käytiin lenkillä.

Ilallla katsotaan varmaan joku leffa, tai no mä ainakin katson. En tiedä kiinnostaako noita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syötiin vappuherkkuja jo eilen ja vappupalloja on kaksi, joista toinen ostettiin jo yli viikko sitten. Nyt ei tarvitsekaan enää paljoa, vähän jotain nakkeja illalla.

Vierailija
4/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ne munkit tein :( vähäksi aikaa tulivat leipomaan seuraksi ja taas kaivettiin koneet esiin. Kai mun on vaan pakko takavarikoida puhelimet.. saadaan siis pari esiteiniangstia vapun kunniaksi :/

Ap

Vierailija
5/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelatkaa jotain lautapelejä yhdessä, syökää vaikka hodareita itse tuunaten jokaisen omaan makuun täytteet. Kilistelkää Pommacilla, aloittakaa grillauskausi jne. Vai eikö niitä teineijä kiinnosta mikään? Sitten varmaan on lapsuusmuistojen muodostamisen aika jo mennyt :D

Vierailija
6/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä muista lapsuudestakaan mitään erikoista. Vappuna oli ilmapalloja ja serpentiinejä. Joskus, varmaan kerran, sain sellaista suihkutettavaa töhnää. Me mentiin serpentiinien kanssa seisomaan ison autotien molemmin puolin niin että kun autot ajoi ohi, serpentiini jäi niiden antenniin liuhumaan. Hullua, nopeusrajoitus sillä kohden 80km/h. Mutta kivaa se oli.

Ruoaksi oli nakkeja. Limsaa sai kans vappuna.

Oli kivaa kun oli kevät.

En muista yhtään mitä mun vanhemmat teki. En usko että mun lastenikaan vappu tulee siitä mitä mä ”käsken” tekemään. Ehkä se tulee vaan ohan pienist jutuista.

Vierailija
7/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ne munkit tein :( vähäksi aikaa tulivat leipomaan seuraksi ja taas kaivettiin koneet esiin. Kai mun on vaan pakko takavarikoida puhelimet.. saadaan siis pari esiteiniangstia vapun kunniaksi :/

Ap

Miksi???

Vierailija
8/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden teinien relata haluamallaan tavalla. Pitkä kouluvuosi takana ja nyt pari vapaapäivää.

Vierailija
9/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos tästä. Jotenkin sellainen fiilis että pitäisi olla seremoniamestarina, mutta eipä kai sitten. Annan lasten olla nyt koneilla hetken ja sitten mennään porukalla grillaamaan ja kilistetään simalla :)

Kuljen itse loppupäivän peruukki päässä, siinähän sitä jo on vappua :€

Ap

Vierailija
10/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä olen usein ihmetellyt, että missä vaiheessa vanhemmista on tullut niitä seremoniamestareita, että heidän tehtävänään on huolehtia että lapsilla on ”hauskaa” ja jää muistoja jne.

Ei mun lapsuudessa vanhemmat panostaneet tällaiseen, antoivat mun olla. Perustarpeet täyttivät ja aina oli vatsa täynnä ruokaa, puhtaat vaatteet, joskus tuoksui pulla kun tulin koulusta, juhlapyhinä pientä extraa kuten nyt vappuisin oli niit munkkeja ja simaa. Se riitti.

Nykyään lasten kanssa tarvis olla aina niin jotenkin erikoista.