Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan mukavia vappumuistoja

Vierailija
30.04.2018 |

Millaisia vappuja on jäänyt mieleen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsena ensimmäisen vapun, kun satoi räntää. Sitä ennen muistamani vaput olivat olleet aika lämpimiä.

Vierailija
2/8 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana, kun opinnot olivat siltä vuodelta taas ohi ja se oli kivaa. Aamulla menimme Mäkkärille ja soin itselleni kinuskisundaen, joka maistui todella hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihana. Muistan kun heräsin lämpimät housuissa ja kokkareiset oksennukset rinnallani. Ehkä kivoin vappu eva.

Vierailija
4/8 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join limpparii yks vappu ja se limu maistui hyvälle. Paras vappu koskaan.

Vierailija
5/8 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vappu 2004 söin poppareita ja pierin rusinoita.

Vierailija
6/8 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin sairaalassa

Vierailija
7/8 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuria vappumuistoja?

Vierailija
8/8 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ne lukuisat ilmapallot ja serpentiinit, itse tehdyt munkkirinkilät ja kotitekoinen sima. Lapsena kauhua aiheutti se ilmapallojen puhaltelu, kun monia palloja tuli puhallettua liian täyteen ja räjähti naamalle. Pelotti tämä!

Sitten nuorena aikuisena on jäänyt mieleen käynti Linnanmäellä vappuna. Itse en ole ylioppilas, joten tunnen oloni aina tyhmäksi vappuna valkolakkien seassa. Silloinen poikaystäväni oli sellainen tupsulakkiylioppilas :D mutta hän sanoi, ettei laita sitä lakkia päähänsä, kun ei minullakaan ole, ettei minulla olisi sen takia kurjaa. Oli todella huomaavaista ja sitten sitä Linnanmäellä paleltiin ja tultiin huonovointisiksi laitteissa ja talsittiin kiltisti omiin koteihimme toipumaan. Oltiin ihan selvin päin vielä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme