Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappu yksin

Vierailija
30.04.2018 |

Olen yksin sairaana kotona, en päässyt vappujuhliin, joita olin odottanut jo monta viikkoa. Käskin miehen silti mennä sinne, joten ei hänestäkään ole nyt seuraa kotona. Juhlat on 100 km päässä eli mies jää yöksi. En ole kuitenkaan niin kipeä, että makaisin vain sängyn pohjalla, mutta juhliin en pysty, en edes pistäytymään kaverilla. Surettaa ja ahdistaa, en olisi arvannut että on niin kova paikka olla vappu yksin :( . Eikä vapulla ole minulle juuri edes merkitystä juhlana.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää hakea huomiota täältä 😅

Vierailija
2/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti kun saat olla yksin kotona.

Itse en jaksa enää innostua, koitan välttää esim. kaupungille menoa uudenvuodenaattona ja vappuaattona. Siinä ne yleensä menee kuin tavallinen ilta tai viikonloppu.

Tänä vuonna Vapunpäivänä lähden kyllä kaupungille, bändin keikalle ja ulos syömään. Keskiviikko töistä lomaa :) Tänään, aattona, en lähtisi mihinkään vaikka vähän maksettaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää hakea huomiota täältä 😅

No eikö, olen vajonnut todella alas :D 

Mutta en halua valittaa miehellekään yksinäisyyttäni kun haluan että se saa nauttia juhlista rauhassa.

Ap.

Vierailija
4/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kitisee siitä että on yhden yön yksin kun on paljon ihmisiä jotka ovat yksi 24/7/365 niin vaput kuin arjetkin.

Kyynel.

Vierailija
5/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt muutama asia erilailla, mitä tavallisena vapaapäivänä. Hommaat leffan tai pari katsottavaksesi ja hyvää ruokaa tai muuta naposteltavaa. Ota rennosti.

Vierailija
6/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaanko osia?

Ei sillä, kiva on olla perheen kanssa, mutta joku juhapyhä täysin yksin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta!

Osta hyvää syötävää, vuokraa leffoja, palstaile mielin määrin tai surffaa muuten vaan netissä, nuku, lue.. Minulle ei riittäisi edes aika noihin kaikkeen mitä haluaisin tehdä.

Taidat olla lapseton? Silloin ei omaa aikaa arvostanut niin korkealle kuin nyt jolloin sitä ei ole koskaan. Olen viimeksi ollut yön ihan yksin kotona varmaan kymmenen vuotta sitten! Jos silloinkaan..

7/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minua itseäni ei saisi vappuhumuun humalaisten keskelle kirveelläkään, ymmärrän, että yksin jääminen voi harmittaa. Jos kerran et ole niin kipeä, että olisit vuodepotilaana, niin tee jotain kivaa tänään. Katso esim. lempielokuviasi.

Vierailija
8/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi homma, tsemppiä.

Vierailija
9/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kitisee siitä että on yhden yön yksin kun on paljon ihmisiä jotka ovat yksi 24/7/365 niin vaput kuin arjetkin.

Kyynel.

Minä olen aina yksin,arkisin ja juhlapäivinä.Vaikka tähän on jo tavallaan tottunut,niin kyllähän se silti tuntuu pahalta.Juhlapyhinä erityisesti.Joulu kaikista pahin.

Vierailija
10/10 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole oikeaa yksinäisyyttä. Kuulostaa kettuilulta oikeasti yksinäisiä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän