Selityksiä! Miksi olet palstalla tähän aika maanantai aamupäivästä?
Miksi et ole töissä niin kuin normaalit aikuiset?
Kommentit (43)
”Normaalit” , niin niin. Olen normaalisti hoitamassa nuorimmaistani kotona. Pienen lykkääminen päiväkotiin ei kiinnosta. Olen myös normaali vauvapalstalla kun minulla jopa on vauva.
Olen sairas ja vaikeasti työllistyvä yksinäinen syrjäytynyt keski-ikäinen mies, jonka kaipaa naista, mutta ainoa kosketuspinta naisten maailmaan on tämä palsta.
Koska olin töissä aamulla klo 5-8.45 ja menen toisen kerran töihin tänään klo 15-18.30. Siksi.
Olen epänormaalin rikas, minun ei tarvitse käydä töissä minään päivänä. Viimeksi olen ollut palkallisessa työssä vuonna 2005.
TUOTA NOIN..tämähän on VAUVA.fi:N PALSTA.. yritä siitä ottaa vinkkiä.
Selitäpäs miksi itse iniset täällä?
Sairauslomalla ja äärettömän pitkästynyt.
Koska vuorotyö ja tänään sattuu olemaan vapaapäivä.
Tämä on päivän rauhallisin hetki. Olen kotiäitinä, istun autossa, lapset takapenkillä suurin piirtein sovussa, mies varaosaliikkeessä hakemassa auton osia.
Vierailija kirjoitti:
Koska olin töissä aamulla klo 5-8.45 ja menen toisen kerran töihin tänään klo 15-18.30. Siksi.
Maatalouslomittaja?? :)
Pitkästä pitkästä aikaa kuumeessa joten ihanaa olla kerrankin kotona sairastamassa. Oli jo ikävä tätä että saa hyvällä omallatunnolla vaan maata sängyssä. Keskiviikkona sitten töihin.
Vapaa päivä. T. Epänormaali 3 vuorolainen.
Päivän hengähdyshetki. Taapero päiväunilla ja isompi tuijottaa lastenohjelmaa.
Olen kotiäiti/kotirouva. Koti on siivottu ja just maksoin laskuja nettipankissa niin tulin tänne surffaan välillä.
Pian omalle terassille kahville.
Darrassa makoilen.
Iltaysiltä yövuoroon.
Olen niin varakas ettei tarvitse.
Heräsin vähän aikaa sitten, meen tänään yövuoroon enkä meinaa tehdä tänään ihmeellistä. Syön aamupalaa, roikun täällä sen aikaa kun roikun, käyn lähikaupassa ostamassa evästarpeita ja meen vielä takas nukkumaan.
Koska olen epänormaali aikuinen. Miksi kysyt, kum vastauksen jo "tiedät".