Kököimmät Euroviisukappaleet
Ehdottomasti Blackbird. Löytyykö vielä huononpaa?
Kommentit (395)
Lasha tumbaita voisi kyllä kuunnella putkeen vaikka kaksi tuntia 😂 Verka on nero!
Vierailija kirjoitti:
Espanja -83
Olin lapsi ja muistan kun kommentaattori moneen kertaan painotti, ettei artisti osaa lukea, eikä kirjoittaa ja esiintyy vielä paljain jaloin. Ennen kuulumatonta, törkeetä ja kamalaa! :D
Samana vuonna suomea edusti ami aspelund ja fantasiaa ja sekin oli järkyttävän kamala biisi ala-astelaisen korviin. Nykyään se on mun euroviisusoittolistalla.
Minusta tuo Espanjan viisu on persoonallinen, vangitseva ja mieleenjäävä. Tykkään.
Vuoden 1980 Luxemburgin edustusbiisi Pappa Pingviini! Rasittava. Ne ranskalaissiskokset yritti matkia silloista suosikkibändiäni Baccaraa! (Olen syntynyt 1970).
PKN oli kyllä pohjat. Se on ehkä jopa kamalin kaikista biiseistä minkä tiedän. Aivan kammottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto, Monsters.
Ehdottomasti tämä!
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsytti aikoinaan se belgialainen pentu Sandra Kim joka kimitti biisin J'aime la Vie vuonna 1986. Eikö tuon ikää valehdeltu vanhemmaksi jotta sai osallistua? Ikäraja oli 15 ja myöhemmin 16 mutta tuo taisi olla 13, melkein 14? Miksi häntä ei diskattu kisasta?
Jos saa mainita hyviä biisejä, niin entisen Jugoslavian Daniel veti 1983 hyväsoundisen menobiisin Julie eli Džuli.
Muistan vieläkin tuon Julien. :) Ju-uuu-uuu-uuuli.
Pkn:n Aina mun pitää on minusta loistava. Rakastan punkia ja olen iloinen, että Suomi meni punkilla viisuihin. Ihana asenne bändin jätkillä ja lyhytkestoinen kappale kuten genreen kuuluu. Kävivät vetämässä biisinsä kuin minkä tahansa keikan eikä ollut turhaa hienostelua. Hyvä. Lisäksi tykkäsin Softenginesta ja Norma Johnista. Sandhjan ja Kristan ding dong -musa ei ollut mieleeni. Karmein on silti ollut Niin kaunis on taivas by Jasmine.
Suurin osa niistä mutta pelkkää politiikkaahan se "laulukilpailu" on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laardin pelleshow
Kuitenkin voitti ja siihen mennessä suurimmalla koskaan annetulla pistemäärällä....oli se niin huono.. ; )
En ole hevin ystävä mutta tämän ihan tarttuvan rallin voitto teki tosi hyvää tolle homohumppakisalle. Ajattelin sen jälkeen että viisumusa monipuolistuisi mutta ei samaa homohumppaa vuodesta toiseen.
Ja sitä samaa homohumppaa edustaa tänä vuonna Saara A. Uskomatonta Rihanna/Britney wannabe -kopiointia. R&B my ass.
Jasmine vaikutti ihan sympaattiselta tytöltä, harmi kun kaikki meni silloin perusteellisesti pieleen. Yleensä esiintyjät ovat suoriutuneet ihan ok, mutta Jasmin sekoili esityksessä. Lisänä kehno biisi, karmea permanentti, iltapuku oli kuin 60-luvulta, karmeuden kruunasi jättimäinen kitara kädessä. Yksi syy Lordin menestykseen oli, että laulu ei tuntunut niin väkisin väännetyltä, kuin euroviisut yleensä, HRH olisi ilmestynyt joka tapauksessa, vaikka euroviisuihin ei olisi osallistunut.
hanata ihanata, kohta saa taas kuulla homohumppaa sydämensä kyllyydestä. Tästä on tullut vuosien saatossa tällaiselle rokkitäti-ihmiselle jo traditio, rakas sellainen. Kevään kunniaksi, skumpat kuohahtelemaan, mansikkakakkua ja hörselöä päälle. Voittaa vapun ja jääkiekon ämämit. Kiitos ystäväiseni, Thiiiönlygeiinthövilitz.
Ja siis hyviä biisejä ole olemassakaan. Kaikki on paskaa, kun sen oikein oivaltaa. Sen kunniaksi, kippis!
Katsoin/kuuntelin ekaa kertaa Sillanpään Takes 2 to tango....siis ne pikkiriikkiset siivet selässä 😂😂😂 <3 Parhautta!
PKN Aina mun pitää oli tasan yksi hyvä puoli...se että se oli historian lyhyin euroviisubiisi. Vain hetkellinen nöyryytys ja sitten se oli ohi. Enkä tiedä onko ihan moraalistakaan laittaa kehitysvammaisia esiintymään euroviisuissa ja pistämään pystyyn "friikkishow" jolla sitten pisteitä yritetään onkia. Siis tuossahan ei ollut mitään muuta ideaa kuin se että esiintyjät olivat vammaisia, ei tuota olisi ikinä valittukaan muuten mukaan. Esitys hirveä, biisi hirveä ja nöyryytys hirveä. Onneksi pojilla edes oli kivaa kun pääsivät esiintymään.
V. 1996. Laulaja unohti sanat. Tukka oli permanentattu, mutta ei laitettu mitenkään.
Tämänkin tyttöparan suomalaiset lähettivät euroviisuihin uskoen, että kärkisijaa tavoitellaan, tai paremminkin euroviisuvoittoa.
Vierailija kirjoitti:
Se jossa huudettiin hallelujaata saatanalle.
Mies oli jo mennyt nukkumaan aikaisemmin, minä seurasin euroviisuja. Menin sen herättämään. "Tule nyt kattomaan kun Suomi voittaa euroviisut!"
Ding dinge dong tuntui aikoinaan surkeimmalta mahdolliselta voittajalta.
Se on aivan tasan täysin merkityksetöntä. Äänestyksessä on 75% politiikkaa, sävellykset ovat sivuosassa (vaikka kilpailu on juuri sävellyskilpailu), kappaleet ovat mitäänsanomatonta mainstreampop-huttua tai sitten dancebiittiä kebabmausteilla. Ja muutama "itkuvirsi", joille on kehitelty sopivan vetoava tarina. Eli täyttä tuubaa, mutta kallista sellaista.
PKN antoi todella huonon kuvan Suomesta.
nimim. eräs jolla kavereita mm. 8:sta eri euroviisumaasta