Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kököimmät Euroviisukappaleet

Vierailija
30.04.2018 |

Ehdottomasti Blackbird. Löytyykö vielä huononpaa?

Kommentit (395)

Vierailija
281/395 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
282/395 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla-Kojon raakuntaa ei voita mikään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/395 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lasketaanko karsinnoissa olleet kappaleet, mutta tämä hämmentää. 

Vierailija
284/395 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monsters - Saara

Vierailija
285/395 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukovei. Toistetaan 147 kertaa rallienglannilla lukovei. Tämä on Euroviisujen uusin pohjanoteeraus.

Vierailija
286/395 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja kirjoitti:

Kaikkein kököin euroviisu kappale on Darude feat. Sebastian Rejman - Look Away .

DJ ottaa itsestään selfieitä ja solisti huutaa koko ajan look away :D

Täytyy sanoa että vaikka Saara Aaltoa ja Jasminea ei kökköydessä voi voittaa, Suomi kyllä todella yritti parhaansa! Ihan hel-ve-tin noloa laittaa aikansa elänyt ysäritähti huonon laulajan kanssa lavalle... Samalla kun Ruotsilla on taas kerran tyylikäs ja hiottu ja ennen kaikkea moderni kokonaisuus. Suomen laulajalla on kuukausi aikaa oppia yhtäkkiä laulamaan.

Vierailija
287/395 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuotinen voittajakappale Toy. En pystykatsomaan tai kuuntelemaan. Kamalaa irvistelyä ja nikottelua. 

Vierailija
288/395 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää minua ihan vapaasti ihmishirviönä, mutta se Pertti Kurikan Nimipäivien kappale, oliko se joku Aina Mun Pitää tai jotain sellaista. Ei minulla ole mitään kehitysvammaisia vastaan, mutta tuon yhtyeen laulaja ei minusta osannut laulaa vaan vain huusi. Sitä paitsi minusta kehitysvammaisten sopisi osallistua johonkin kehitysvammaisten laulukilpailuun, kun he eivät kuitenkaan pärjää vammattomien joukossa niin surullista kuin se onkin.

Vierailija
289/395 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kököin on vuoden 1975 voittaja - mikä se nyt olikaan - ai nii, "waterloo". 

Nimikin sen sanoo,

Vierailija
290/395 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää minua ihan vapaasti ihmishirviönä, mutta se Pertti Kurikan Nimipäivien kappale, oliko se joku Aina Mun Pitää tai jotain sellaista. Ei minulla ole mitään kehitysvammaisia vastaan, mutta tuon yhtyeen laulaja ei minusta osannut laulaa vaan vain huusi. Sitä paitsi minusta kehitysvammaisten sopisi osallistua johonkin kehitysvammaisten laulukilpailuun, kun he eivät kuitenkaan pärjää vammattomien joukossa niin surullista kuin se onkin.

Toisaalta eikös se ole vähän muidenkin maiden tapa, että laittavat poikkeuksellisia esiintyjiä maatansa edustamaan. On ollut seksuaalivähemmistöjä, transvestiitteja ym.... Onhan näitä viisuhistoriassa ollutkin ja meidän suunnaltahan on yksi hirviöryhmä jo kertaalleen viisut voittanut. 

Vierailija
291/395 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta eikös se ole vähän muidenkin maiden tapa, että laittavat poikkeuksellisia esiintyjiä maatansa edustamaan. On ollut seksuaalivähemmistöjä, transvestiitteja ym.... Onhan näitä viisuhistoriassa ollutkin ja meidän suunnaltahan on yksi hirviöryhmä jo kertaalleen viisut voittanut. 

PKN oli pelkkää suvaggihoorien vittuilua ja pilasi sen pienen nosteen jonka Suomi oli onnistunut euroviisu-kuvioissa hankkimaan Softenginen hyvän vuoden jälkeen. Kiitti vaan 🖕🏻

Vierailija
292/395 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huilumies, sitten se viime vuoden Israelin voittobiisi. Euroviisujen alkuaikojen melkein kaikki biisit. Se yksi, missä ne mummot olivat mukana.

Vierailija
293/395 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista kököin on vuoden 1975 voittaja - mikä se nyt olikaan - ai nii, "waterloo". 

Nimikin sen sanoo,

Vuoden 1975 voittajabiisi oli tietenkin Ding-A-Dong:

"Kuulin tään vain kerran/mieleeni sen verran/jäi se, että päässä soi ding-dinge-dong", lauloi Hanne suomeksi samana vuonna.

Missäs sinä olit keväällä 1975, kun et tuotakaan muista? Turha tulla lätisemään typeryyksiä, jos on liian nuori!

Vierailija
294/395 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat euroviisut löytyvät edelleen 60-70-lukujen kisoista, 80-luvulla oli muutama hyvä, ja Irlannin 90-luvusta The Voice oli äärettömän hieno. Euroviisut menivät pilalle puhelinäänestysrumban alkaessa, kun Eurovision laulukilpailuista tuli Euroopan ihonpaljastus- ja pyrotekniikkakilpailut. Shöy on ollut tärkeämpää kuin se, osaako laulaja laulaa ja onko melodia tarttuva. No oli sentään siellä Saksan Lena vuonna 2010, jonka biisi oli päähän tarttuvaa purkkaa ja lavaesiintyminenkin oli luojan kiitos hillittyä vaatteet päällä pysyen.

Kyllä minä finaalin taas katson, varsinkin pistelaskun, mutta en muuten jaksa innostua. Onneksi YouTube ja Spotify ovat täynnä niitä oikeitakin euroviisuja, joihin jaksaa palata aina uudelleen vaikka vuosikymmeniä on välissä viisikymmentäkin.

Vierailija
295/395 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lena oli hirveä. Vain se venäläinen paita auki kierivä mies oli kamalampi voittaja...

Vierailija
296/395 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisufinaali tulkattiin kansainvälisesti viittomakielelle. Siinä tämä Suomen biisi oli ylivoimaisesti paras!! :D

Vierailija
297/395 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen musiikkityyli on alkeellista punkkia, jossa kuuluukin huutaa. Jossa kappaleiden kuuluukin olla lyhyitä, agressiivisia ja yksinkertaisia. Vaikka olisi ihan normaalikin esittäjä.

Itse kuuntelin PKN:ia jo vuosia ennen heidän Euroviisu-uraansa. Etenkin ensilevy on todella hyvä, kuuntelen sitä usein nykyäänkin. Tämä euroviisuedustuskappale ei ollut ihan parhaasta päästä tuotantoa kyllä, mutta asenne oli kohdallaan ja meininki just sitä, mitä tällaiset happyhappyjoyjoy-bileet kaipaavat. Ei musiikin kuulu aina olla kaunista ja kivaa, kun ei elämäkään sitä ole.

Vierailija
298/395 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordilla ja PKN:llä on/oli paljon pidempi ura kuin useimmilla Suomen euroviisuedustajilla, vaikka moni ei tietenkään heidän tuotatoaan tiedä, kun se ei radiossa soi. Molemmat olivat levyttäneet ja keikkailleet paljon ennen euroviisuehdokkuutta, toisin kuin monet lähivuosien yhden biisin viritykset.

Jasmine valitaan usein huonoimmaksi euroviisuartistiksi. Minusta kappale oli herttainen, ja siinä oli kaunis melodia. Totta kai se oli vähän kuin joku vapaaseurakunnan leirinuotioesitys, mutta kappaleena ihan kaunis ja tarttuvakin.

Vierailija
299/395 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Look vtun Away

Vierailija
300/395 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Se viime vuoden voittaja on aivan järkyttävää kuraa. "toy", siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi