Asutko tai oletko joskus asunut samassa taloyhtiössä jonkun julkisuuden henkilön kanssa?
Tai henkilön, josta on myöhemmin tullut julkisuuden henkilö. Kenen?
Kommentit (27)
Mikael Penttilä asui samassa talossa kuin minä. Ei ollut virallisesti kirjoilla, mutta asui toisen kerroksen oudon muijan kanssa.
Asun Kampin keskuksen päällä samassa talossa kuin Tuomas Enbuske. En kyllä ole koskaan häneen törmännyt hississä.
Vierailija kirjoitti:
Asun Kampin keskuksen päällä samassa talossa kuin Tuomas Enbuske. En kyllä ole koskaan häneen törmännyt hississä.
Varovasti!
Minä en ole, ainakaan tietääkseni. Ai niin, Mikko Majanlahti asui vaimoineen samassa talossa 1960-luvun alussa!
Olen, mutta olisi outoa kertoa kenen naapuri. Sen voin sanoa, että fanit tiesivät ennen minua, alaovi oli usein sotkettu johonkin huulipunaviesteihin.
Mies oli oikein kohtelias naapuri, isoa auto vaan vähän tiellä parkkipaikalla.
Teatterinjohtaja Kaija Siikala-Heikkilä ja puolisonsa näyttelijä Mauri Heikkilä. Ei mitään suuria staroja, mutta jonkin verran TV:ssä ja elokuvissakin esiintyneet kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varovasti!
Voihan sanoa täällä, että olen asunut samassa kuin...vaikka asuisi nyt.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä ihme taas.
Äimistele nyt oikein kunnolla. Nih!
Olen, erään salkkaritähden kämppiksenä.
Kyllä vaan, parhaillaankin pari julkisuuden henkilöä asuu samassa talossa kanssani. Siis ovat erillisiä perheitä, eli tuplat julkkiksia löytyy naapurista. Joo, en kerro nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varovasti!
Voihan sanoa täällä, että olen asunut samassa kuin...vaikka asuisi nyt.
No Enbuske nyt on itse hehkuttanut tuota Kampin asuntoaan niin että kenellekään ei varmaan ole minkäänlainen salaisuus missä hän asuu. Instasta löytyy kuvia asunnosta ja parvekkeesta. Joitakin vuosia sitten twiittasi siitä miten upeaa paikassa on asua.
No olen kyllä samaa mieltä paikasta. Mun kodista ei tosin ole ainuttakaan instakuvaa.
Olen, molemmat asuivat samassa rapussa kuin minä Helsingin keskustassa. Olimme ns. hyvän päivän tuttuja - ihan mukavia molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Olen, erään salkkaritähden kämppiksenä.
Onko sellaisiakin?
Vierailija kirjoitti:
Olen, mutta olisi outoa kertoa kenen naapuri. Sen voin sanoa, että fanit tiesivät ennen minua, alaovi oli usein sotkettu johonkin huulipunaviesteihin.
Mies oli oikein kohtelias naapuri, isoa auto vaan vähän tiellä parkkipaikalla.
Tauskilla tuppaa olemaan autot ja elämä poikittain.
Tyttöystävä, jonka luona kävin välillä "kahvilla" asui samassa rapussa Kojon kanssa. En tosin nähnyt koskaan.
Marjo Matikaisen kanssa samassa talossa aikoinaan. Ja Anu Hälvän naapurina, joskaan ei samassa taloyhtiössä. Janni Spiesin naapurina myös.
Eppu Normaalin ja Yön jäseniä on asunut samassa taloyhtiössä.
Olen