Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EU: Netflixissä oltava 30% eurooppalaista sisältöä

Vierailija
30.04.2018 |

Eli suomalaista televisiota piinaavat ankeat pohjoismaiset rikossarjat leviäisivät sinnekin ja vievät tilaa laatutuotannolta.

Missä EU siellä ongelma, ja jos ei vielä ole niin tehdään.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BU = bureaucratic union

Vierailija
2/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun luopumaan Netflixistä, jos euroroskaa aletaan pakottaa sinnekin. Yleltä tulee sitä roskaa niille, jotka sitä haluavat. Eu voi haistaa **skan! Ranskalaisten ja sakemannien salajuoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen puolestani totaalisen kyllästynyt amerikkalaisiin sarjoihin. Olisi mielenkiintoista nähdä enemmän, millaisia ohjelmia tehdään esim. Portugalissa, Unkarissa, Kiinassa ä, jne.

Vierailija
4/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen puolestani totaalisen kyllästynyt amerikkalaisiin sarjoihin. Olisi mielenkiintoista nähdä enemmän, millaisia ohjelmia tehdään esim. Portugalissa, Unkarissa, Kiinassa ä, jne.

Hanki lautasantenni.

Vierailija
5/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki lautasantenni.

Pitäisi vielä olla tekstitykset, kun pakkoruotsi on vähän huononlainen porttikieli portugalin ymmärtämiseen.

Vierailija
6/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommarien touhuja. Eeuulaiset on vapaita perustamaan oman maksullisen suoratoistopalvelun, ranskalaisille taide-elokuvilleen, mutta eihän sellaista tilaisi ihmisistä kuin kourallinen.

Vierailija
7/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki lautasantenni.

En hanki. Ei minua kiinnosta tv niin paljon, että näkisin tuollaisen vaivan. En tosin käytä Netflixiäkään samasta syystä.

Vierailija
8/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viki ja dramafever. Näissä on korealaisia, kiinalaisia, taiwanilaisia, thaimaalaisia sarjoja. Suurimmassa osassa on enkkutekstit.

Vierailija
9/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä sarjoja ja elokuvia euroopassakin tehdään mutta ei näin paljon. Kiintiöiden sijaan vaikka pieni tuki niiden esittämiseen?

Vierailija
10/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittisarjat, Nordic Noir, ranskalaiset, saksalaiset ja espanjalaiset sarjat ovat Netflixin viihdyttävimpiä tällä hetkellä. On se kumma, kun eurooppalaisia sarjoja ei saisi katsoa, koska EU on jonkun trollin mielestä hanurista? venäläistä saippuaoopperaa ja duuman istuntojako pitäisi seurata?

Vierailija
11/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittisarjat, Nordic Noir, ranskalaiset, saksalaiset ja espanjalaiset sarjat ovat Netflixin viihdyttävimpiä tällä hetkellä. On se kumma, kun eurooppalaisia sarjoja ei saisi katsoa, koska EU on jonkun trollin mielestä hanurista? venäläistä saippuaoopperaa ja duuman istuntojako pitäisi seurata?

Itse olet venäjätrolli ja vieläpä huono sellainen. Olen ollut Netflixin tilaaja siitä asti, kun se Suomessa aloitti ja ihan pelkästään jenkkituotannon takia. Euroa tulee telkkaristakin ja lukuisista muista palveluista. En hyväksy kaupallisen palveluntarjoajan sisältöihin puuttumista.

Vierailija
12/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

70% on sitten väkivaltaviihdettä kehitysmaista liveleak tyyliin.

Vierailija
13/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järjetöntä pakottaa yksityinen toimija esittämään ranskalaista paskaa koska sieltähän tämä paska idea on lähtöisin.Unioni ei pärjää oikein missään kilpailussa jenkeille joten koittavat kommunismia jos se parantaisi kilpailukykyämme.Netflix on aivan vapaaehtoinen palvelu.Sinne on alkanut tulla paljon intialaista standup "komediaa"joka on uskomatonta paskaa.Intialaiset ei ainakaan ole mitään koomikoita.

Vierailija
14/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, otin netflixin koska haluan nähdä jenkkisarjoja jotka ei koskaan tule Suomen telkkuun! 30 % on ihan liikaa, 10 % kiintiö riittäisi. Jotkut eurooppalaiset sarjat on ihan kiinnostavia, kuten Dark ja briteistä tulee hyviä rikossarjoja, mutta pääasiassa en halua katsella ranskalaisia tai espanjalaisia sarjoja, oli ne miten loistavia jonkun kriitikon mielestä.

Vierailija
15/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixhän on täyttä roskaa

Vierailija
16/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kino Bittorrent tarjonnut juuri haluamani sarjat menestyksekkäästi jo 15+ vuotta.

Vierailija
17/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein positiivinen asia, sillä viimeisen vuoden aikana Netflixin parhaimmistoa ovat olleet espanjalaiset sarjat. Lisää vaan.

Vierailija
18/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla 50% tuo raja minun puolestani.

Vierailija
19/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein positiivinen asia, sillä viimeisen vuoden aikana Netflixin parhaimmistoa ovat olleet espanjalaiset sarjat. Lisää vaan.

Näitä on myös kielimuurin ja muiden syiden takia hyvin paljon hankalampi katsoa mistään muualta. Amerikkalaiset voi halutessaan striimata loistavalla kuvanlaadulla ilmaiseksi.

Vierailija
20/35 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä, otin netflixin koska haluan nähdä jenkkisarjoja jotka ei koskaan tule Suomen telkkuun! 30 % on ihan liikaa, 10 % kiintiö riittäisi. Jotkut eurooppalaiset sarjat on ihan kiinnostavia, kuten Dark ja briteistä tulee hyviä rikossarjoja, mutta pääasiassa en halua katsella ranskalaisia tai espanjalaisia sarjoja, oli ne miten loistavia jonkun kriitikon mielestä.

Parhaat rikossarjat tulee pohjoismaista minun makuuni. Ei kylläkään Suomesta mutta muista pohjoismaista.