Miksi Lempäälän ampujaa pysäytettiin. Ei rikostaustaa!!!! Linkki
https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201804292200911386_u0.shtml
Eli hänellä ei ole aiempaa rikostaustaa. Miksi hänet aiottiin alunperin pysäyttää?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen on saanut 2 alapeukkua. Perustelkaa.
Eli miksi sitä autoilijaa alettiin alunperin yrittää pysäyttää. Siis ennen kuin oli ampunut? Hänellä ei ollut aiempaa rikostaustaa Linkin mukaan.
Jossain jutussa luki, että hänellä oli tapana ajella ilman kilpiä. Yleensä poliisit pysäyttävät sellaisen auton. Mutta kerrotko sinä miksi tässä tilanteessa piti ampua poliiseja kohti.
Vierailija kirjoitti:
Eli hänellä ei ole aiempaa rikostaustaa. Miksi hänet aiottiin alunperin pysäyttää?
Oletko kuullut liikenteen valvonnasta? On minutkin pysäytetty monta kertaa ilman syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko noin tyhmä?
Rikollinen voi olla vaikka ei ole aikaisemmin jäänyt kiinni.
Lue kunnolla uutiset, tyyppi oli kaikkea muuta kuin kunnon ihminen.
Eikä rikosrekisteri lue auton kyljessä...
Teki aseita, säännöt ei koske häntä, varoitti tulemasta kyytiinsä ja kertonut että ei pysähdy jos poliisit pysäyttää,
Jokaisesta murhaajasta tai rikollisesta joku kertoo lehdissä että kunnon perhe tai kunnon ihminen,
Näin nyt vaan yleensä ei ole.
Autossa vaikka mitä vikaa.
Yleensä kyllä toisia ampuivat ihmiset on vaarallisia.
Ap pelkää että poliisi ampuu syyttömiä, no ei ammu, ole huoletta!
Mistä ne ois tienneet että kuski onkin kiltti poika kun ei hän suosiolla esittänyt ajokorttia ja rekisteriotetta?
Mistähän poliisi tietää jokaisen ohiajavan auton rikostaustan pysäyttämättä sitä? Rekisterikilpien puuttuminen tällä tyypillä kertoo jo jotain.
Miksi näissä aloituksissa kyseenalaistetaan aina poliisin toiminta? Ei koskaan ihmetellä miksi " kiltti uhri" ei pysähtynyt ja alkoi ammuskella? Mitä muuta poliisi voisi tehdä kun kilvetön auto ei pysähdy tarkistusta varten? Kuljettaja tekee siinä vaiheessa valinnan jonka seurauksista hän on itse vastuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ampuja oli poistunut hallituksen järjestämästä palkattomasta työelämäkokeilusta ilman lupaa.
Hän yritti loppuun asti paeta ja muuttaa ulkomaille muttei ehtinyt kun poliisi sai hänet kiinni. :(
Ei täyttänyt aktiivimallin ehtoja...?
Apua...... 8/
Mies pakeni paikalta kun hänet oli pysäytetty tarkastusta varten. Ei aikaisempaa rikostaustaa noissa tilanteissa selvitetä. Miksi mies alkoi ampua poliiseja kun hänet pysäytettiin uudestaan? Miksi hänellä oli aseita autossa? Miksi hän toimi "laittomana aseseppänä" (IS:n mukaan)?
Koita päätellä, ap. Aivojumppa virkistää.
Olis pitänyt ampua suoraan yrittämättä pysäyttää. Konepistoolilla renkaat ja paskanaama. Nyt vain säkä pelasti ettei tappanut muita törtätessään ja poliiseja ammuskellessaan.
Vierailija kirjoitti:
Olis pitänyt ampua suoraan yrittämättä pysäyttää. Konepistoolilla renkaat ja paskanaama. Nyt vain säkä pelasti ettei tappanut muita törtätessään ja poliiseja ammuskellessaan.
Rynnäkkökiväärit kaikille poliiseille vakiovarusteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää jotka kyseenalaistaa poliisin toimia asiassa taitavat itse olla rikollisia,ei tätä muuten voi käsittää,sympatiseerataan kaikenmaailman hampuusia ja epämääräisiä hyypiöitä.
Tästä on ollut muitakin ketjuja joissa syyllistetään poliisia.
Suomessa poliisi ei kyllä lähde lähtökohtaisesti ampumaan ketään, sekoitatte nyt amerikan uutisiin. Tuo henkilö on ihan omalla käytöksellä aiheuttanut tapahtuneen.
On minutkin poliisi pysäyttänyt kun ajoin ilman valoja, oikeuksiani ei loukattu, ei rikostaustaa, eikä tarvinnut ammuskella. Poliisi vain sanoi yatävällisesti että laitas valot päälle, ja sitten hyvää matkaa.Tämmöisten aloitusten tekijällä ei o:lle itsellä puhtaita jauhoja pussissa.
No nämä tämmöiset ap:n kaltaiset ovat yleensä vasemmistoanarkisteja, jotka alkavat ton saman naurettavan lässytyksen joka kerta, kun poliisi mainitaan uutisissa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa poliisilla olla perusteltu syy. Sitä vaan ei olla kerrottu medialle.
Poliisi on jo kertonut sen medialle. Sanoivat auton olleen syy pysäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei pysty käsittämään, miksi tuolla liikenteessä autoja joskus pysäytellään ihmisiä, muitakin kuin vain rikollisia??? Voiko noin tyhmiä ihmisiä oikeasti olla?
Kyllä yleensä on joku syy. Mut on pysäytetty 2 kertaa. Toisella en pysähtynyt stop-merkkiin ja toisella olin unohtanut käyttää vilkkua. En saanut edes huomautusta. Mutta kysyin ja molemmilla kerroilla oli syy.
Poliisi ei yleensä pysäytä muuten kuin ratsiassa ilman syytä.
Mut pysäytti poliisi kerra,n kun toinen takavalo ei enää palanut. Käskettiin vain korjata. Oli ihan asiallinen huomautus, en ollut itse huomannut.
Mut pysäytti kerran ratsupoliisi Keskuspuistossa Helsingissä ja puhallutti, olin fillaroimassa. Vähän ihmetytti, mutta komea oli heppa.
Minut pysäytettiin, koska joku oli soittanut hätäkeskukseen ilmoittaakseen epävarmasta ja epäilyttävästä ajotyylistä. Ajoin siis hitaasti ja melkein käännyin yksisuuntaiselle kadulle. Minulla ei ole rikostaustaa enkä edes käytä päihteitä. Poliisit pysäyttivät, puhalluttivat ja kertoivat miksi pysäyttivät. Minä kerroin että olen täysin vieraassa kaupungissa ja yritän löytää hotelliin. Ei siinä mitään, hyvää päiväjatkoa.
Jos taas tuossa tilanteessa olisin lähtenyt ajamaan pakoon ja sitten vielä ottanut aseen ja ampunut poliiseja kohti, ymmärtäisin hyvin miksi minua ammuttaisiin. Elämä on valintoja ja kuski teki aika paskan valinnan. Nyt hän siitä joutui maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että tuollainen ihmisroska on nyt pois yhteiskunnasta. Ties mitä olisi vielä tehnyt.
Mielessä kävi, mihin hän olikaan aseitaan kuskaamassa. Vapputorille? Rikollisille myytäviksi?
Autossa olleet pyysivät poliisin apua kun ajaja tempaisi asee esille
Kivet puuttui? Olikohan kolmikko menossa jollekkin ryöstökeikalle? Sen verran aloittelivia amatöörejä että autona päätetty käyttää omaa autoa ilman kilpiä? Täytyy olla kyllä todella typerä jos muuten vain ajelee kivettömällä autolla laittomia aseita kyydissä, siinähän oikein hakemalla hakee sitä rikostaustaa joka vielä puuttui.