Seksi ja lomamatka
Miksi ihmeessä mies on jatkuvasti kimpussa lomamatkoilla??? Ihan kuin ulkomailla ukolla olisi jokin jatkuva panetus päällä ja se alkaa pikkuhiljaa käydä sietämättömäksi. Mieluiten nauttisin lomasta ja lämpimistä illoista rantaravintolassa merta ihailemassa kuin ähkisin hotellihuoneessa.
Kyllä ukko kotonakin seksiä haluaa, mutta aina reissussa tuo käy aivan sietämättömäksi ja en ymmärrä mikä matkustamisessa saa miehen jatkuvaan kiimaan. Tässä alkaa kohta vältellä lomamatkoja...
Kommentit (24)
Yleensä ollaan oltu molemmat kiimaisia lomalla, mutta viime viikon helteet Kreikassa imi mehut ja lisäksi kesäflunssa.
Olen huomannut että miehille tulee ajatus että seksi kiinnostaa naisia enemmän kun ollaan lomalla. Tämä olettamus on täysin väärä, naiset ovat lomalla rentoutuakseen, ei ahdisteltavana.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että miehille tulee ajatus että seksi kiinnostaa naisia enemmän kun ollaan lomalla. Tämä olettamus on täysin väärä, naiset ovat lomalla rentoutuakseen, ei ahdisteltavana.
Niin, naiset valittaa kotona arjen kiireitä ja työpaineita jne..Lomalla niitä ei ole, mutta silti ahdistaa. Sitä sopii kysellä, että miksi oma mies ei kiinnosta?
Onneksi ei ole ollut minun ongelma. Vaimo halunnut lomilla vähintään yhtä usein viikossa seksiä kuin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Koska arkena se vaimo aina vetoaa väsymykseen. Niin sitähän voisi olettaa että lomalla sitä ei väsyttäisikään kun saa nukkua kellon ympäri. Mutta ehei, silloin vedotaankiin johonkin muuhun tekosyyhyn
Annan ekana päivänä 4-6 kertaa päivässä ja vaadin äijää nussimaan jos ei itse tajua. Muina päivinä ukkoa ei niin paljoa kiinnosta seksi kun joutui alussa nussimaan vähän liikaakin.
Kyllä on parisuhde huonolla tolalla, jos ilmaisut kiinnostuksesta seksuaaliseen kanssakäymiseen koetaan ahdisteluna. Oltiin sitten lomalla tai ihan arkea kotona viettämässä.
Kyllä jatkuva vonkaaminen on lähempänä ahdistelua kuin parisuhteen hoitamista. Vaikuttaa miehillä olevan vaikeuksia käsittää käsitettä parisuhteen hoitaminen, jos ainoa mikä toimii on muna.
Minulla ainakin se lämpötila saa aina jotenkin koneen hyrräämään. Lisäksi olen miettinyt, että voiko se jatkuva auringonpaiste piikata niin paljon elimistön D-vitamiinin tuotantoa, että se vaikuttaisi hormonitoimintaankin. Ja ehkä se lomafiiliskin vaikuttaa, kun ei tarvitse miettiä työ- ja kotiasioita.
Ap, laita ero vireille niin pääset eroon vonkaajasta niin lomalla kuin arjessakin. Ja se vonkaaja pääsee eroon sinusta. Kumpikin voittaa.
Lapset ei nuku lonalla teidän välissä, joten johtuisko siitä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jatkuva vonkaaminen on lähempänä ahdistelua kuin parisuhteen hoitamista. Vaikuttaa miehillä olevan vaikeuksia käsittää käsitettä parisuhteen hoitaminen, jos ainoa mikä toimii on muna.
Niin asenne kysymys naisella. Vaimoni olisi huolissaan jos en vonkaisi seksiä. Olisi merkki siitä, ettei hän ja hänen pillu enää kiinnosta. Tulee heti noottia jos olen ollut liian laiska ja pitänyt seksiä itsestäänselvyytenä. Hän haluaa kokea olevansa himoittu. Siksi hän onkin vaimoni. Ymmärtää että viriiliä miestä panettaa aina.
Jos menee aurinkoon niin D- vitamiini eli aurinko.
Se saa hormoonit hyrräämään. Silloin voi tulla jopa horny olo.
Sukupuolihormooni.
ei kuulosta (mitenkään ollenkaan) terveeltä.
en tuollaiseta ole kuullut: 'loma + seksi'? kuin joskus
sillä kultaisella 70-luvulla kun monet pariskunnat harrastivat sitä samaa touhua, kuin tässä ap:n otsikossa, mutta eri twistillä silloin:
monesti kuulin miten silloiset pariskunnat olivat 'loma+seksi= vain eri-viikoilla ja vain eri-kohteissa ja vain eri-lennoilla.. (ei muuta eroa tähän ap:n variaatioon..)
-
se oli normaalia normaalin (tervettä!) lomailua..
-Silloinenpoitsubetonilaatikoista
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen halut tuntuvat ahdistelulta, niin eiköhän se ole aika erota.
Tässäkin ketjussa korostuu se syy miksi miesten pitäisi ottaa ero paljon herkemmin. Itsekin kärsin tuollaisessa liitossa ihan liian pitkään, kun halusin pitää perheen kasassa lasten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen halut tuntuvat ahdistelulta, niin eiköhän se ole aika erota.
Eläkkeelläolo kuin olisi lomalla, joka ei koskaan lopu, sanoi joku mies äsken jossain ketjussa... Onko lomamatka suunnitelmissa kun tämmönenkin ilmestyi?
Onhan lomamatka haluttomalle naiselle yhtä helvettiä kun ei voi vedota kotitöihin, väsymykseen, kiireisiin jne jne, kun mies toivoisi seksiä.
Luonnollista, anna sen vaan panna.
Miksi sitä pitää aina pihdata?
Jos ei lomareissulla panna usein niin turha se on sitten lähteä.
Ehkä se on vaan jostain syystä olettamus ja hotelliympäristö, mikä saa miehen haluamaan. Meillä tuntuu, et reissussa on paljo vähemmän seksiä, kun kotona, koska yleensä reissataan kaupunkilomilla, missä päivän ohjelma vie aika hyvin voimat. Muutamilla rantalomilla mitä ollaan oltu, ni molemmat kyl on ollu suht kiimasia, jos vaan hotellissa ilmastointi pelannut.