Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aistiiko kissat ja koirat pahan ihmisen?

Vierailija
29.04.2018 |

Onko kokemuksia ja miten eläin käyttäytyi?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin, niin miksei kouluttaa narsistin tunnistamis-koiria kun on huumekoiriakin.

Vierailija
2/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähisee/murisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aistii.

Vierailija
4/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se pahuus tarkoittaa? Eli mitä tarkalleen eläin aistii ihmisessä? Jotain aggressiivisuushormonejako?

Vierailija
5/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et koirat varsinkin vaistoaa omistajassaan jonkun varautuneisuuden ja epävarmuuden, tai jopa ihan inhon tai vihan tietysti, ja siksi ei myöskään pidä siitä ihmisestä. Haukkuu, menee piiloon, pelkää, ei mene lähelle, riippuu tapauksesta miten voimakkaasti reagoi. Kissat mun mielestä tekee omat johtopäätöksensä mikä ei välttämättä ole pahuutta, mutta joku piirre mistä ei pidä.

Vierailija
6/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikanaan koira, jonka ihmistuntemus oli uskomaton. Itse opin luottamaan siihen sen vainuun vasta muutaman oman virhearvioinnin jälkeen. Nykyinen mieheni oli ensimmäinen miesystävistäni, jonka koira varauksetta hyväksyi heti ensitapaamisella, kaikkiin aiempiin se suhtautui alkuun nuivasti ja vasta paljon myöhemmin ymmärsin, että se oli alusta alkaen ihan oikeassa.

Vierailija
7/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, ellei ne just nimenomaan tykkää pahoista ihmisistä.

Vierailija
8/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei siis ole koskaan ollut koiraa.

Vierailija
9/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aisti.

Vierailija
10/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pomeranian ei ainakaan aisti, se on tyhmä kuin saapas.

Mutta sheltti on älykkäämpi, se kyllä aistii pahat ihmiset.

Vierailija
11/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat aistii pelon ihmisessä ja voivat haukkua ja murista aralle ihmiselle. Ehkä ne ei tykkää pelokkaista, koska pelkäävät koirathan juuri voivat purra tai hyökätä toistensakin kimppuun.

Vierailija
12/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei siis ole koskaan ollut koiraa.

Ei ole, mutta kaikki kavereiden ja tuttujen koirat tuntuu olevan aivan hulluina minuun. Siitä vedin tuon johtopäätöksen.

Vierailija
13/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana etsimme miehen kanssa sopivaa vuokra-asuntoa yliopiston läheltä ja kävimme yhtenä päivänä katsomassa erästä asuntoa. Asunnon omisti nainen jolla oli puolivuotias saksanpaimenkoira. Nainen esitteli meille asunnon ja hänen koiransa oli mukana. Nainen kertoi jo puhelimessa että hänellä on asunnossa koira, joka ei pidä miehistö ollenkaan. Kun menimme asuntoon niin koira oli toki kiinni mutta ei haukkunut eikä mitään. Tuijotti vain meitä ja hetken epäröityään tuli meidän luo haistelemaan. Tämän jälkeen istui kiltisti emäntänsä vieressä eikä päästänyt pihaustakaan. Nukahti lopulta.

Nainen sanoi että mieheni on ensimmäinen miespuolinen jolle koira ei haukkunut/murissut. Olemme molemmat todella eläinrakkaita ja nykyään meillä on koira. Joten kyllä eläimet vaistoavat ihmiset joilla ei ole hyvät aikeet.

Vierailija
14/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan koirat tykkää niistä ihmisistä, kuin omistajakin. Lauma käyttäytyminen.

Vierailija
15/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikanaan koira, jonka ihmistuntemus oli uskomaton. Itse opin luottamaan siihen sen vainuun vasta muutaman oman virhearvioinnin jälkeen. Nykyinen mieheni oli ensimmäinen miesystävistäni, jonka koira varauksetta hyväksyi heti ensitapaamisella, kaikkiin aiempiin se suhtautui alkuun nuivasti ja vasta paljon myöhemmin ymmärsin, että se oli alusta alkaen ihan oikeassa.

Sama! Ja kukaan näistä koiran suosiossa tai epäsuosiossa olevista ei omistanut omaa lemmikkiä että ei ollut semmoista etulyönti asemaa.

Vierailija
16/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikana etsimme miehen kanssa sopivaa vuokra-asuntoa yliopiston läheltä ja kävimme yhtenä päivänä katsomassa erästä asuntoa. Asunnon omisti nainen jolla oli puolivuotias saksanpaimenkoira. Nainen esitteli meille asunnon ja hänen koiransa oli mukana. Nainen kertoi jo puhelimessa että hänellä on asunnossa koira, joka ei pidä miehistö ollenkaan. Kun menimme asuntoon niin koira oli toki kiinni mutta ei haukkunut eikä mitään. Tuijotti vain meitä ja hetken epäröityään tuli meidän luo haistelemaan. Tämän jälkeen istui kiltisti emäntänsä vieressä eikä päästänyt pihaustakaan. Nukahti lopulta.

Nainen sanoi että mieheni on ensimmäinen miespuolinen jolle koira ei haukkunut/murissut. Olemme molemmat todella eläinrakkaita ja nykyään meillä on koira. Joten kyllä eläimet vaistoavat ihmiset joilla ei ole hyvät aikeet.

En ymmärrä miten tuo johtopäätös tuli sitä ennen kirjoittamastasi.

Vierailija
17/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan koirat tykkää niistä ihmisistä, kuin omistajakin. Lauma käyttäytyminen.

No ei mun koira ainakaan. On parikin kertaa käynyt niin, että minä olen tykännyt ihmisestä kovin, koira on ollut erittäin epäluuloinen, ja koira on osoittautunut olevan oikeassa myöhemmin.

Viimeksi näin kävi seurustelukumppanin kanssa. Mies vaikutti minusta aivan täydelliseltä: romanttinen, energinen, korkeasti koulutettu, älykäs, varakaskin vielä. Ja tuntui olevan minuun yhtä rakastunut kuin minä häneen. Koirani, joka yleensä rakastaa kaikkia ihmisiä, vieraitakin haluaisi nuolla kävelytiellä jos vähänkin vihjaavat että haluavat koiraan tutusta, kuitenkin suhtautui tähän mieheen hyvin epäluuloisesti. Mies yritti jopa mielistellä koiraa, antaa nameja, viedä sitä ulos jne, mutta koira aina ikään kuin jotenkin pelkäsi tätä, oli varuillaan kuin mies olisi arvaamaton. 

Mies sanoi että koira on vain mustasukkainen kun hän on viemässä emännän huomiosta osan, ja minäkin ajattelin että niin sen on oltava. Silti, vaikka kerran ennen koira oli onnistuneesti tunnistanut minua huijanneen ihmisen... No, muutettiin yhteen miehen kanssa, ja mies muuttui ihan ihmishirviöksi. Kävi ilmi että hänellä oli paranoidi skitsofrenia sekä bipolaarihäiriö. Kun tapasimme, bipo oli hypomaniavaiheessa, mistä energisyys ja hyvä mieliala. No, sittemmin kääntyi maniaksi, tuli ärtyisyys, väkivaltaisuus, pettäminen, juominen, ja alkoi paranoiakin vaivata, niin että tulin koirineni ajetuksi mm. ulos omasta kodistani, koska mies uskoi että minusta lähtee "outoa noitaenergiaa".

Vierailija
18/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani ainakin vaistoaa. En sitten tiedä miten, mutta tykkää yhdestä kilttimiehestä ja inhoaa jännistäni.

Vierailija
19/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko identtisillä kaksosilla samanlaiset feromonit?

Eli jos on rakastunut niistä toiseen, niin tuleeko toisenkin läheisyydessä jotain tuntemuksia?

Vierailija
20/34 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä tuli väärään keskusteluun, sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi