Ikuisuuskysymys: Miksi morsiamet joiden ei koskaan pitäisi hihattomissa laittavat sellaisen puvun ylleen häihinsä?
Tätä olen miettinyt unelmahäistä toisiin. Miksi, oi miksi laitetaan se hihaton morsiuspuku ylle? Rinnat tursuaa, allit roikkuu, selkäläskit paukkuu. Ei ole kaunista, seksikästä, esteettistä eikä mieltäylentävää. Voisiko joku kertoa?
Poikkeuksetta nämä morsiamet olisivat enemmän edukseen vähän peittävämmissä puvuissa.
Kommentit (68)
Parempi olisi useimpien mennä vain maistraatissa naimisiin.
Ja miksi on tanssittava se "häävalssi" kun ei kertakaikkiaan osata mitenkään?
Niinpä. Ja miksei timmit sporttimimmit kulje kesät talvet topissa kun olisivat aina edukseen ilo silmälle...
Kai se olo on sitten itsellä seksikäs.
Kaikella turhalla sitä ihmiset jaksavat päätään vaivata. Jokainen pistäköön päällensä just sellaisen koltun kuin itse haluaa.
Ja sulle kuuluu toisten puvut/ulkonäkö koska ..?
Jotkuthat ostavat muutaman koon pienemmän morsiuspuvun kun toimii "laihdutusmotivaationa"
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen miettinyt unelmahäistä toisiin. Miksi, oi miksi laitetaan se hihaton morsiuspuku ylle? Rinnat tursuaa, allit roikkuu, selkäläskit paukkuu. Ei ole kaunista, seksikästä, esteettistä eikä mieltäylentävää. Voisiko joku kertoa?
Poikkeuksetta nämä morsiamet olisivat enemmän edukseen vähän peittävämmissä puvuissa.
Olisi hyvä, jos joku lähiystävä voisi kauniisti sanoa: valitse toinen puku - tuo ei imartele sinua.
SE olisi ystävän teko.
kaikenlaisia daijuja maailmassa kirjoitti:
Ylemmyyden tunne? Ei kukaan tolkun ihminen arvostele toisten ulkonäköä tai vaatevalintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä, jos joku lähiystävä voisi kauniisti sanoa: valitse toinen puku - tuo ei imartele sinua.
SE olisi ystävän teko.
Samaa mieltä. Ja jos vielä vaikka mekko olisi oikean kokoinen. Olisi paljon kauniita morsiamia.
Koetapa löytää morsiuspukua tai muutakaan juhlapukua, jossa olisi hihat. Eihän niitä avonaisia haluta, mutta kun muuta ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
kaikenlaisia daijuja maailmassa kirjoitti:
Ylemmyyden tunne? Ei kukaan tolkun ihminen arvostele toisten ulkonäköä tai vaatevalintoja.
Ei ainakaan minun tapauksessani. Olen aika hoikka, mutta käsivarret ja reidet ovat sellaiset että en koskaan käytä hihattomia tai shortseja. Ei vain ole kaunista katseltavaa. Ihmettelen vain, että eivätkö nämä ihmiset katso peiliin? Vatsaakin mulla on vähän, mutta se näyttää ok kun on oikean kokoiset housut/hame.
Koska jokaisella on oikeus saada häihinsä se merenneitounelma, viis siitä antaisiko joku muu mekkomalli vartalolle enemmän oikeutta. Toisaalta se on se ja sama, jos morsian sen haluaa päällensä laittaa. Omatpahan on juhlansa.
Vierailija kirjoitti:
Koetapa löytää morsiuspukua tai muutakaan juhlapukua, jossa olisi hihat. Eihän niitä avonaisia haluta, mutta kun muuta ei ole tarjolla.
Googlasin äkkiä ja esim. tällä sivustolla on hihallisia ja yläosallisia. Jo pelkkä pitsinen yläosakin auttaisi monessa tapauksessa:
https://www.jjshouse.com/fi/Haapuvut-c2/
Ja noista pitkistä hihoistakin voi muokata puolipitkiä tai lyhythihaisia.
Ja ikäänkuin allit ja tursuavat tissi-ja selkäläskit eivät yksinään riittäisi romuttamaan prinsessa-efektin, niissä löllyy tatuointeja kuin kolmivuotiaan luovuuspuuskassa seinään vielä vähän horjuvalla motoriikalla riipusteltuina. Ällöä ja nolottavaa, mutta omapahan on morsmaikun nolous.
(Telkkarissa tyylin kruunaa vielä siideripurkki tekokynsillä rumennetuissa nakkisormissa ja syöpäkääryle huulessa. Toinen puoli huulesta mättää v-sanaa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlasin äkkiä ja esim. tällä sivustolla on hihallisia ja yläosallisia. Jo pelkkä pitsinen yläosakin auttaisi monessa tapauksessa:
https://www.jjshouse.com/fi/Haapuvut-c2/
Ja noista pitkistä hihoistakin voi muokata puolipitkiä tai lyhythihaisia.
Lisäksi hihojen teettäminen ei maksa juuri mitään siinä konkurssissa. Itse teetin hihat koska talvihäissä palvelevien käsivarsien (vaikka timmit ovatkin) katselu ei ole kivaa hommaa.
Vähän offtopic, mutta joo:
Olen katsellut toisella silmällä noita brittien ja jenkkien häämekko-ohjelmia, ja tuntuu että niissä ohjelmissa suorastaan vaaditaan morsiamen olevan seksikäs. Ei ole kerran eikä kahdesti tullut vastaan kivannäköinen, hyväkroppainen nuori nainen, joka olisi halunnut jotain peittävämpää kuin mihin tiimi sitten päätyi...miksi on niin "ei-ei", jos joku haluaa paljastaa vähemmän? XL-morsiammetkin tunnutaan pukevan lähes poikkeuksetta luomuksiin, joissa allit paistaa ja tissivako on jäätävä. Eikö vähempikin riittäisi?
Tässä asiassa voitais todellakin ottaa mallia prinsessamorsiamista. Miten kaunis esim. Catherine olikaan pitkähihaisessa puvussaan ja Victoria modernissa puvussaan. Kunpa edes olisi kokonainen yläosa, vaikka hihat olisi lyhyet. Mutta kuten sanottu, morsian päättää asunsa.
Asiaa voisi auttaa jos puku olisi oikean kokoinen. Kuppiosa yleensä liian pieni ja vyötärö soi ja paukkuu.