Ikuisuuskysymys: Miksi morsiamet joiden ei koskaan pitäisi hihattomissa laittavat sellaisen puvun ylleen häihinsä?
Tätä olen miettinyt unelmahäistä toisiin. Miksi, oi miksi laitetaan se hihaton morsiuspuku ylle? Rinnat tursuaa, allit roikkuu, selkäläskit paukkuu. Ei ole kaunista, seksikästä, esteettistä eikä mieltäylentävää. Voisiko joku kertoa?
Poikkeuksetta nämä morsiamet olisivat enemmän edukseen vähän peittävämmissä puvuissa.
Kommentit (68)
kaikenlaisia daijuja maailmassa kirjoitti:
Ja sulle kuuluu toisten puvut/ulkonäkö koska ..?
Eihän se kuulu, mutta näkyy. Joillain on esteettistä silmää.
En seur. hääohjelmia, mutta vieläkö läskit tunkevat laardilollot tyrkylle puvussa, jossa ei ole olkaimia ja sitten se ihramassa hytisee kuin jäähdyke ja koko ajan nostelevat pukua ylöspäin?
Mahtaakohan tulla lainkaan, että esim alkeista huolimatta se hihatonta puku voi olla kaunein vaihtoehto kuitenkin ja että kokonaisuus ratkaisee. Isokin ihminen voi olla kaunis paljastavassakin asussa
Aikuisten ihmisten häät vaaleanpunaisine koristeluineen, hääkarkkeineen , -leikkeineen ja kaikkine perinteisin kuvioin on niin jäätävän noloa katseltavaa. Miksi kukaan haluaa näitä kloonattuja feikkinäytelmiä?!
Silloin kun ostin hääpukuni, oli liikkeessä vain yksi hihallinen puku. Seuraavalla asiakkaalla ei sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Koska jokaisella on oikeus saada häihinsä se merenneitounelma, viis siitä antaisiko joku muu mekkomalli vartalolle enemmän oikeutta. Toisaalta se on se ja sama, jos morsian sen haluaa päällensä laittaa. Omatpahan on juhlansa.
Saako sulhanen itse päättää mitä laittaa päälleen? Ovatko ne hänen juhlansa?
Näitä olen monissa häissä miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Koetapa löytää morsiuspukua tai muutakaan juhlapukua, jossa olisi hihat. Eihän niitä avonaisia haluta, mutta kun muuta ei ole tarjolla.
Googleen hihallinen morsiuspuku, löytyy. Ompelijaltakin saa sellaisen kuin haluaa.
Tässä nyt muutamam en ota kantaa siihen onko malli mielestäni kiva vai ei, mutta hihaa löytyy:
http://www.juhlapukubella.fi/?productid=2402
http://www.minnalisa.fi/haapuvut-p-1082
https://holvi.com/shop/HAAPUOTI/product/35dacb90d82d0af69ee26a313ea3323…
Mä olen myös ihmetellyt noissaa hääpuvuissa, että useimmiten tosiaan valitaan se hihaton vaihtoehto. Minusta hihallinen puku olisi lähes aina tyylikkäämpi vaihtoehto.
Oon miettiny, et miksi moni 120kg nainen käyttää kesäisin hihattomia paitoja? Paljon paremmalta näyttäs, jos käyttäs ihan vaan t-paitoja.... Tosi lihavat käsivarret ei oo kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen miettinyt unelmahäistä toisiin. Miksi, oi miksi laitetaan se hihaton morsiuspuku ylle? Rinnat tursuaa, allit roikkuu, selkäläskit paukkuu. Ei ole kaunista, seksikästä, esteettistä eikä mieltäylentävää. Voisiko joku kertoa?
Poikkeuksetta nämä morsiamet olisivat enemmän edukseen vähän peittävämmissä puvuissa.
Miksi et vain voi olla onnellinen hääparin onnenpäivästä? Miksi se on sinulta pois jos toinen viihtyy vaikka sitten sopimattomassa puvussa?
Olen itse hoikka ja timmi bi-nainen, eivätkä itseäni kyllä häiritse rinnat tai allit lainkaan. Mun mielestäni muodokkaat ja pulleatkin naiset ovat monesti seksikkäitä. Mielestäni ei naisellisia muotoja ja pehmeyttä tarvitse hävetä lainkaan. Tavallaan toki tiedän aloittajan pointin, mutta omasta mielestäni pullukat olkavarret ja reilunkokoinen povi ovat vain kaunista katseltavaa, jos/kun kokonaisuus on muuten nätti.
Vierailija kirjoitti:
Olen esteetikko. En esittele omia läskejänikään toisille kuin tarjottimella. Musta se on hyvin epäkohteliasta. Ajatteles nyt, valkoinen lällyvä ihra.. Ja varsinkin häissä, kun se morsiuspari on se katselun kohde.
Mutta esittelet estotta epämiellyttävää luonnettasi? Viis luonteesta kunhan vaan näyttää kuvissa hyvältä? Yleensä kohteliaisuudellahan tarkoitetaan käytöstä, ei ulkonäköä.
Alkuperäiselle kysyjälle: Kauniita valmiiksi hihoitettuja hääpukuja on TODELLA vähän (ainakaan kohtuuhinnoissa). Olisin itse halunnut sellaisen, vaikka olen hoikka. Eipä ollut tarjolla..
Olkaimettomaksi suunniteltuihin mekkoihin tarjotaan sitten erilaisia boleroita, jotka pitäisi ompelemalla liittää mekkoon (maksaa, ja lopputuloksen sopivuus ei ole taattu, että tuliko sitä mitä itse kaipasi).
Teettämiseen ei ainakaan itsellä olisi ollut budjettia ja silloinkaan lopputuloksesta ei ole takeita..
Miksi kukaan laittaa tärkeänä päivänä olkaimettoman puvun?
Se on yksi päivä ihmisen elämässä, sitä pukua käyttää ehkä viitisen tuntia. Pieni aika, ihan sama, miltä se puku näyttää kunhan on hääkoodiston mukainen puku. En minä ainakaan viitsinyt kolmeasataa enempää uhrata hääkolttuun.
Jos on läskiset käsivarret, ne näyttävät ihan yhtä läskeiltä, vaikka olisi pitsiä ympärillä. Sitä paitsi se vasta karseaa on, jos se pitsi on käsivarsissa kuin makkarankuori.
Ihminen, joka menee häihin arvostelemaan ja halveksimaan morsianta, on turhaan kutsuttu. Hän olisi voinut ihan suosiolla jättää menemättä koko juhlaan.
Otsikko on käsittämätön. Mitä tarkoittaa "Miksi morsiamet joiden ei koskaan pitäisi hihattomissa..."
Tuntuu kuin tuosta litaniasta puuttuisi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetapa löytää morsiuspukua tai muutakaan juhlapukua, jossa olisi hihat. Eihän niitä avonaisia haluta, mutta kun muuta ei ole tarjolla.
Googlasin äkkiä ja esim. tällä sivustolla on hihallisia ja yläosallisia. Jo pelkkä pitsinen yläosakin auttaisi monessa tapauksessa:
https://www.jjshouse.com/fi/Haapuvut-c2/
Ja noista pitkistä hihoistakin voi muokata puolipitkiä tai lyhythihaisia.
Ihania mekkoja eikä kovin kalliitakaan. Kun jotkut laittavat tuhansiakin euroja hääpukuun.
Ne karmeat tatuoinnit tosiaan rimmaavat myös hienosti prinsessamekkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylemmyyden tunne? Ei kukaan tolkun ihminen arvostele toisten ulkonäköä tai vaatevalintoja.
Ei ainakaan minun tapauksessani. Olen aika hoikka, mutta käsivarret ja reidet ovat sellaiset että en koskaan käytä hihattomia tai shortseja. Ei vain ole kaunista katseltavaa. Ihmettelen vain, että eivätkö nämä ihmiset katso peiliin? Vatsaakin mulla on vähän, mutta se näyttää ok kun on oikean kokoiset housut/hame.
Minua taas ihmetyttää, mikä voi hoikan alle 60-vuotiaan käsivarsissa olla niin susikamalaa, ettei voi koskaan esiintyä hihattomissa.
Rasvaa. Mun käsivarsissa on rasvaa. Ja se näyttää kamalalta, kun olen hoikka ja sitten on allit. Mä olen kai niin sanottu laiha-läski. Olen aikanani yrittänyt kuntosalilla ja vaikka millä alleja hushemmettiin, mutta eivät ne vain lähde. En tykkää esitellä lelluvia hetuloita. Oma valintani siis.
Minua taas ihmetyttää, mikä voi hoikan alle 60-vuotiaan käsivarsissa olla niin susikamalaa, ettei voi koskaan esiintyä hihattomissa.