Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatko lapsesi leikkiä naapurin lapsen kanssa, jonka vanhemmista et ollenkaan pidä?

Vierailija
23.04.2006 |

Mitäs mieltä olette? Olen pitkään saanut vältettyä ko. tilannetta, mutta kerran on pyydetty leikkimään ja silloin " tuli kiire" sisälle, joten ei " voitu" mennä leikkimään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta veikkaan, että jos lapset pärjäisivät keskenään ja tämä meidän aikuisten ei-pitäminen ei liittyisi lasten kohteluun, niin saisivat leikkiä.

Mikä on sellainen tilanne, että ei pidä naapurista :O)

Vierailija
2/22 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkään en anna leikkiä mustalaisten kanssa HYI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

etenkään en anna leikkiä mustalaisten kanssa HYI!

Vierailija
4/22 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kontrollifriikki juoruämmä naapurina, enkä todellakaan halua antaa eskarilaiseni mennä heille kylään. Urkkisi kuitenkin kaikki lapselta ja vääntäisi viattomat jutut päinvastaisiksi.

Vierailija
5/22 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on kontrollifriikki juoruämmä naapurina, enkä todellakaan halua antaa eskarilaiseni mennä heille kylään. Urkkisi kuitenkin kaikki lapselta ja vääntäisi viattomat jutut päinvastaisiksi.

Vierailija
6/22 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle naapurille aiheutti hurjan avioriidan väittämällä sen miehelle, että niillä käy miesvieraita keskellä päivää. Noin niinkuin esimerkkinä vaan kyseisen ihmisen pahansuopuudesta. Erittäin ikävä tyyppi.

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
7/22 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toiselle naapurille aiheutti hurjan avioriidan väittämällä sen miehelle, että niillä käy miesvieraita keskellä päivää. Noin niinkuin esimerkkinä vaan kyseisen ihmisen pahansuopuudesta. Erittäin ikävä tyyppi.

Vierailija:

A

Vierailija
8/22 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitä sorttia immeinen, joka haluaa tietää kaiken kaikesta ja laatia kaikelle säännöt.

Vierailija
9/22 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis sitä sorttia immeinen, joka haluaa tietää kaiken kaikesta ja laatia kaikelle säännöt.

Vierailija
10/22 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on iskällä taas putki päällä. Pihalla saavat kyllä leikkiä keskenään.

Vierailija
11/22 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuria tai tuttua, josta en pitäisi niin paljoa, että edes miettisin, voiko lapseni leikkiä hänen lastensa kanssa tms. Kaikkien kanssa en tietenkään ole mitenkään erityisen hyvä ystävä, on niin erilaisia persoonia, mutta ketään sellaista en tunne, kenen kanssa en tulisi toimeen ihan hyvin. Ja voin kyllä kahvitella sellaistenkin kanssa, joiden kanssa arvot ovat erilaisia, ei sekään minusta ole kovin paha asia, kuka ne " oikeat" arvot sitten määrittääkään....

Vierailija
12/22 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tottakai annan, lapsethan siinä keskenään leikkii, ei vanhemmat

Vierailija
13/22 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapurin lapsi olisi opetettu esim. rasistiseksi tms. sitten en varmaan antaisi leikkiä. Mutta turha rangaista lapsia siitä, että vanhemmat ovat vain ärsyttäviä.

Vierailija
14/22 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisi vahtia lapsia riittävän hyvin?

T: ap

Vierailija
15/22 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran olen päästänytkin, kun muksut siitä tuntuu pitävän.

itse en hänen äidistään oikein pidä, ollaan ihan erilaisia,

enkä halua edes tutustua kunnolla.

(haukkukaa vaan jos siltä tuntuu!)

nyt sitten pyytelee kahville ja muuta...

omia lapsiani en hälle päästäisi ilman valvontaa, mutta kun en itse todellakaan halua mennä!!!

päätinkin niin että joskus voin sen lapsen ottaa meille(ilman äitiä),

mutta useimmin sanon että muuta menoa... ;(

Vierailija
16/22 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni saa leikkiä naapurin lasten kanssa, jos he ovat isänsä kanssa ulkona. Lasten äidin kanssa minun lapseni ei tule olemaan ikinä missään tekemisissä, jos voin asiaan vaikuttaa.

Vierailija
17/22 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapseni saa leikkiä naapurin lasten kanssa, jos he ovat isänsä kanssa ulkona. Lasten äidin kanssa minun lapseni ei tule olemaan ikinä missään tekemisissä, jos voin asiaan vaikuttaa.

Vierailija
18/22 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me välttelemme yhtä porukkaa, joka on TODELLA pahaa suustaan. Parivuotiailta lentelevät v:t ja ärräpäät ja kutsuvat äitään lehmäksi, jos ei tämän sanomiset miellytä. En todellakaan halua käytöksen tarttuvan omiin mukuloihini.

Vierailija
19/22 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä en siis voi sietää sitä äitiä, aivan hirvittävä ihminen, piinas mua koko yläasteen ajan. eikä siitä muuten kyllä pidä oikein kukaan muukaan. mutta kaipa ne lapset saa leikkiä keskenään jos ne viihtyy yhdessä.

Vierailija
20/22 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin eukko valehteli meille toisesta naapurista silmät ja korvat täyteen ja lopulta teki perättömän lastensuojeluilmoituksen tuosta viattomasta naapurista. Samaan aikaan esitti tälle hyvää kaveria... En kestä koko ämmää silmissäni, siksipä muutammekin kohta pois.

Lisäksi polttaa kuin korsteeni, vaikka lapsia on vieressä. (Omat kakaransa myrkytti tupakalla jo raskausaikana ja jatkaa edelleen samalla linjalla.)

6