Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkainen aupair

anteeksiantanut34
29.04.2018 |

Onko muilla kokemuksia mustasukkaisesta aupairista? Meillä oli 19- v ruotsalainen aupair keski-Euroopassa. Ensimmäinen kuukausi meni ok, sitten tämä alkoi kerjäämään mieheni huomiota.Samalla unohtui lasten, ja taloudenhoito. Alkoi viettämään yhä enemmän aikaa mieheni kanssa. Lyöttäytyi kuntosalille ja uintitreeneihin. Mieheni muuttui minua kohtaan etäisemmäksi seksin suhteen.Poikkeuksena tilanteet missä aupair oli jotenkin läsnä, eli viereisessä huoneessaan. Kaikki kärjistyi tilanteeseen missä tulin kotiin iltavuorosta, ja aupairilla oli vapaa viikonloppu. Miehelläni oli samaisena viikonloppuna koulutustilaisuus toisella paikkakunnalla. Lauantaiaamuna laitoin pyykkikoneen pyörimään. Pyykkien joukossa oli tahmaiset stringit jotka tunnistin aupairille kuuluviksi. Samalla selvisi että mieheni vietti viikonloppua samassa paikassa kuin aupairimme. Asia selvisi aupairin fasesivuilta.Eikä mikään sattuma että sinne oli päivittänyt kuvia uimarannalta niukissa pikineissään. Mieheni kielsi kaiken,ja työtilanteeni johdosta emme pystyneet uutta aupairiakaan ottamaan joten tämä ruotsitar pysyi meillä vielä liki kuukauden. Ja hän todella tuli mustasukkaiseksi miehestäni.Mieheni piti minua typeränä, ja että itse olin mustasukkainen. Kuitenkaan tämän heidän yhteisen viikonlopun jälkeen ei minulla ollut mieheni kanssa ainuttakaan tilaisuutta olla kaksistaan. Asia onnyt Suomessa käsitelty parisuhdeterapiassa. Mieheni myönsi, että hän yksinkertaisesti ihastui tähän auppariin sokeasti. Olen antanut miehelleni anteeksi, vaikka järkytyin kun kuulin, että he olivat harrastaneet seksiä aupairin kolmantena päivänä. Kertoja oli ollut kymmeniä, enkä minä tajunnut mitään. Joku voi pitää typeryksenä, mutta kun oma mies on ihka tavallinen keski-ikäinen mies niin ei tajua että joku vamppaisi tämän. Ja vielä meidän kodistamme.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa /5

Vierailija
2/5 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mitä edellinen sanoi. 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi Saksassa liki samanlailla.Sillä erotuksella että auppari oli suomalainen. Eli kulki puolialastomana kämpässä. Uimarannalla otti yläosattomissa aurinkoa. Tuli lastemme kanssa ravintolaan missä oltiin mieheni kanssa illastamassa. Opetti meidät juomapelin saloihin jolloin aina sammuin ensimmäisenä.Näillä kerroilla harrastivat seksiä mieheni ja tämä auppari. Eivät mieheni mukaan ikinä panneet, mutta kaiken muun kyllä tekivät.Pahinta oli, ettei mieheni ikinä ymmärtänyt että toimi väärin. Sanoi vain, että minun tulee olla ylpeä kun nuoret naiset ovat hänestä kiinnostuneita. Ei olla enää yhdessä,j ja hyvä niin.Toisaalta ymmärrän miestäni.Hän on lyhyt, tukevahko ja niin antiurheilullinen kuin voi olla. Ehkäpä hän tästä aupparista sai uuden elämänilon kun nyt käy treenamassa ja pukeentuu ihaneri lailla kuin liittomme loppuvaiheissa.Olisin itsekkin voinut panostaa itseeni ja liittooni.

Vierailija
4/5 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mustasukkainen aupairperheelleni.En erityisesti sen enempää miehestä kuin tämän vaimostakaan.Mustasukkaisuus tuli siitä miten he toisiansa kohtelivat.Ja etenkin kuinka vapautuneita he olivat seksin suhteen. He kävivät parinvaihtoclubeilla ja nakurannoilla.Eivät ikinä kehuskelleet tms mitä touhusivat. Perheen vaimo oli suomalainen viisikymppinen muodokas naiinen.Perheen isä liki kymmenen vuotta nuorempi ja todella sporttinen. Tämä mies ei ikinäosoittanut mitään seksuaalista kiinnostusta minua kohtaan.Ei edes silloin kun olimme kahden.Ei vaikka uima-altaalla otin yläosattomissa aurinkoa, tai illala eksyin jääkaapille pelkkä läpinäkyvä yöpaita ylläni. Ja kun tää mieslevitti esim aurinkorasvaa selälleni hän ei ikinä edes hipaissut intiimejä alueita. Ainoa seksuaalinen teko mitä tämä mies minua kohtaan teki oli jos jätin stringit vahingossa pyykkikorin viereen. Puolen vuoden aikana tämä oli niihin pariin kolmmeen kertaaan runkannut.Se ei minua lohduttanut. Pahinta oli, että he harrastivat seksiä äänekkäästi kotonaan niin ettäkaikki kuului selvästi mun makuhuoneeseen. Ja koko tuon puolen vuoden työskentelyn ajan isäntäperheen vaimo oli sen näköinen ja oloinen että seksiä riittää ja se on kivaa. Nyt itsellä vanhempi kundikaveri,, ja ainoat kiksit saan kun kuvittelen istäntäperheen isän hänen tilallaan kun naimme.Rakasteluksi sitä ei voi sanoa.

Vierailija
5/5 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans harmitti, ettei isäntäperheen mies kiinnittänyt minuun mitään huomiota vaikka perheen rouvasta oli seksuaalisuus todella kaukana. Harrastivat seksiä lukitun oven takana, ja useamman kerran viikossa.En vain voi käsittää mitä tää mies siinä vaimossaan seksuaalisesti näki.