Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde: Naisystäväni miespuoliset ystävät

Sohjoinen mieli
29.04.2018 |

Miehet, kertokaa avoimesti ajatuksenne tilanteesta, jossa olen.

Koimme puolisoni kanssa äkkirakastumisen ja meillä menee todella hyvin parisuhteessamme.

Yksi asia on alkanut hiertämään viimeaikoina. Naisellani on pari miespuoleista ystävää, joihin hän haluaa jatkossakin pitää yhteyttä, vaikka olen ilmaissut erittäin vahvasti, että en pidä asiasta ja mielestäni hyvään parisuhteeseen ei kuulu muita miehiä.
Viimeksi eilisyönä klo 22.00 hän sai viestin eräältä taannoiselta hoidoltaan, joka pyysi häntä karaokeen kanssaan.
Kumppanini vastasi, ettei ole tällä kertaa kiinnostunut, mutta jätti mainitsemasta mittään parisuhteestamme, eikä pyytänyt lopettamaan viestittelyä jatkossa.

Minulle hän sanoi, että olisi muuten voinut aivan hyvin lähteä, mutta ei ollut kiinnostusta juuri sillä hetkellä. Hänen mielestään karaokeen lähtemisessä ei olisi ollut mitään pahaa. On tiedossa, että ko. mies on kysellyt tasaisin aikavälein häntä tapaamaan "niissä merkeissä" ja lisäksi kysellyt, että onko hän edelleen rakastunut.

Toinen mieskaveri on kaukaisuudesta tuttu ja kuulema tapailevat ja viestittelevät silloin tällöin toisilleen. Tälle miehelle hän ei ole edes vaivautunut kertomaan seurustelevansa, mutta ei missään nimessä edes voi harkita yhteydenpidon lopettamista häneen.

Syyksi mieskontaktien ylläpitoon naisystäväni kertoo, että yritän kahlita häntä, kun pyydän lopettamaan suhteen ulkopuoliset mieskontaktit ja niissä ei hänen mielestään ole mitään pahaa, vaikka olen selkeästi kertonut niiden haittaavan parisuhdettamme.
Ongelma on kuulema minulla, että olen liian mustasukkainen.

Miehet: Mitä ajatuksia herää?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen, jolla on ollut seksuaalinen suhde mieheen, josta sitten kehittyi tämän miehen kanssa myös hyvä ystävyssuhde. Emme kuitenkaan ole enää seksuaalisessa suhteessa toistemme kanssa vaan pelkästään hyviä ystäviä. Tämä mies on auttanut minua tosi paljon, enkä luopuisi hänestä kenenkään miehen takia. Ei ystäviä jätetä parisuhteen takia. En siedä mustasukkaisuutta.

Itsekin naisena voin sanoa, että näin kirjoittaa nainen, joka pysyy ikisinkkuna ja on miessuhteissaan varsin opportunistinen luonne, eikä tämän takia ole koskaan saanut osakseen oikeaa, todellista rakkautta. Sinun kannattaisi kasvaa ensin täysikäiseksi ja sitten olla onnellinen, jos joku edes viitsisi olla sinusta mustasukkainen.

Eihän ap:n tapauksessa ole kyse edes millään tavalla mustasukkaisuudesta, vaan terveestä järjenkäytöstä.

Vierailija
62/79 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolisten kavereiden sinänsä ei pitäisi olla ongelma. Itsellänikin on pari hyvää miespuolista ystävää, mutta kaikki on avointa. Siinä juju. Olen tutustuttanut heidät mieheeni ja toisen kanssa mieheni tuli jopa todella hyväksi ystäväksi niin ettei minua paikalla enää tarvitakaan :) Pointtini siis: ap:n miespuoliset ystävät eivät taida olla pelkkiä ystäviä. Joten onhan se silloin ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohjoinen mieli kirjoitti:

Miehet, kertokaa avoimesti ajatuksenne tilanteesta, jossa olen.

Koimme puolisoni kanssa äkkirakastumisen ja meillä menee todella hyvin parisuhteessamme.

Yksi asia on alkanut hiertämään viimeaikoina. Naisellani on pari miespuoleista ystävää, joihin hän haluaa jatkossakin pitää yhteyttä, vaikka olen ilmaissut erittäin vahvasti, että en pidä asiasta ja mielestäni hyvään parisuhteeseen ei kuulu muita miehiä.

Viimeksi eilisyönä klo 22.00 hän sai viestin eräältä taannoiselta hoidoltaan, joka pyysi häntä karaokeen kanssaan.

Kumppanini vastasi, ettei ole tällä kertaa kiinnostunut, mutta jätti mainitsemasta mittään parisuhteestamme, eikä pyytänyt lopettamaan viestittelyä jatkossa.

Minulle hän sanoi, että olisi muuten voinut aivan hyvin lähteä, mutta ei ollut kiinnostusta juuri sillä hetkellä. Hänen mielestään karaokeen lähtemisessä ei olisi ollut mitään pahaa. On tiedossa, että ko. mies on kysellyt tasaisin aikavälein häntä tapaamaan "niissä merkeissä" ja lisäksi kysellyt, että onko hän edelleen rakastunut.

Toinen mieskaveri on kaukaisuudesta tuttu ja kuulema tapailevat ja viestittelevät silloin tällöin toisilleen. Tälle miehelle hän ei ole edes vaivautunut kertomaan seurustelevansa, mutta ei missään nimessä edes voi harkita yhteydenpidon lopettamista häneen.

Syyksi mieskontaktien ylläpitoon naisystäväni kertoo, että yritän kahlita häntä, kun pyydän lopettamaan suhteen ulkopuoliset mieskontaktit ja niissä ei hänen mielestään ole mitään pahaa, vaikka olen selkeästi kertonut niiden haittaavan parisuhdettamme.

Ongelma on kuulema minulla, että olen liian mustasukkainen.

Miehet: Mitä ajatuksia herää?

Sanoit, että muute miehet haittaa. Paha virhe. Kertoo siitä, että et ole se lauman alfa ja tunnet asemasi uhatuksi. Sinun pitäisi ajatella... näen vain heitän, mutta eivätn he pane sinua yhtä hyvin.

Vierailija
64/79 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös ap. Todennäköisesti tulevaisuudessa olet hyvin tyytyväinen päätöksestäsi ettet jäänyt tuohon suhteeseen roikkumaan. Ei kovin moni muukaan mies jaksasi tollasta teerenpeliä katsella silmiensä alla.

Vierailija
65/79 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis todella outoa jos mieheni raivaisi jonkun naisen kanssa baarissa ja ties missä ”treffeillä” ilman minua.

Ja toisin päin olisi ihan yhtä suuri ihmetys.

Ei siinä, olemme kyllä molemmat mustasukkaisia, ihan normaalissa rajoissa tosin.

Yhteisiä kavereita sukupuoleen katsomatta meillä kyllä on.

Mutta että kävisimme erikseen treffeillä heidän kanssaan niin ei.

Vierailija
66/79 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tilanne toisin päin. Olen siis nainen. Mieheni juoksi ravintoloissa illat ja puhelin piipitti kaikki yöt viestejä mirkuilta ja maijoilta. Kun kysyin asiasta, sain vastauksesi olevani mustasukkainen hullu. Ihmettelin mitä ne sellaiset nais"kaverit" on mitkä on tärkeämpiä kuin lasta odottava puoliso. Naiskaverit mitä ei koskaan minulle esitelty.

Suhde päättyi kun en jaksanut jäädä joka kerta kakkoseksi jonkun ystävän taakse.

Vierailija
67/79 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatteleppa mies toisinpäin asiaa, sinulla olisi vanha säätösi jota aikoinaan laskit korvat luimussa ja nyt hän seurustelee mutta pyydät häntä karaokeen kanssasi kun et viitsi lähteä ryyppäämään ja iskemään taas naista kun ajattelet että saat kassit tyhjiksi helpommalla jos saat sen naisen tulemaan karaokeen ja yhden kaljan jälkeen minkä sille tarjoat voit onnitella itseäsi että vitosen panostuksella pääset painamaan, hyvässä lykyssä vielä kakkoseenkin. ja mikä parasta, akka lähtee heti kun saat ähkäistyä satsiin perille.

tälläistä varanaistahan voi jokainen pitää itsellään jemmassa kun tulee nopea tarve kassien tyhjennykseen. itse asiassa itä voi vielä säätää niin että kutsut naisen suoraan kotiin vaikka heti aamusta kun aamustondis on makeimmillaan. munan käry laantuu iltaa kohden kyllä.

ja naiset jotka kehuu etttä ollaan ihan avoimin kortein liikkeellä.....kysyppä joskus siltä vanhalta kaveriltasi että saakeli kun panettaa tänään, onnistuisko nopeat, harva entinen kaverisi sanoo ei kun on ilmaista värkkiä tarjolla eli se siitä kaverisuhteista

Vierailija
68/79 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mustasukkaista porukkaa täällä. Jos puolisoni ilmoittaisi, että mun pitää katkaista välit eri sukupuolta oleviin kavereihin, ero tulisi välittömästi. Ei sellainen omistushaluisuus kuulu nykymaailmaan.

Vierailija
69/79 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti, että he ovat pariskuntana salamarakstuneet. Onkohan se kuitenkin ap, joka on niin rakastunut? Ehkä nainen on vastaviehättynyt, mutta ei mielessään erityisen sitoutunut sihteeseen? Kun tapasin mieheni, niin oli meilläkin jonkinlainen voimakas alkuhuuma ja ihastus, mutta en itse ollut vskavissani vielä silloin. Mietin koko ajan muitakin vsihtoehtoja. Mies oli tunnustanut rakastavansa mua n vuotta ennen kuin itse aloin tuntea olevani rakastunut. Se eka vuosi oli mulle hyvä seksisuhde, mutteo vielä vakavaa, mutta mies oli silloin jo todella rakastunut ja vihjaili häistäkin jne. Ap:n tapaus kuulostaa vähän samalta.

Vierailija
70/79 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne tosiaan on entisiä hoitoja, niin silloin toi kuulostaa naisen puolesta törkeältä.

Toisaalta muutama Ap:n lause antaa susta myös melko mustasukkaisen kuva. Miksi muka parisuhteeseen ei kuulu ulkopuoliset miehet (siis muut kuin hoidot), ja miksi ei ole sopivaa että nainen pitää kontaketja miespuolisiin kavereihinsa?

Mustasukkaiset ihmiset voi myös nähdä peikkoja siellä missä niitä ei ole. Onko ensimmäinen mies varmasti naisen ex-hoito, vai onko se sitä vaan sun mielessä? Ja miten voit olla varma että nainen ei ole kertonut suhteesta kavereilleen? voihan sen kasvotustenkin kertoa, ei sitä tarvitse joka viestissä toistaa.

Vierailija
71/79 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan entiseltä naisystävältäni. Ei halunnut kenellekään kertoa parisuhteestamme ennen kuin "suhde on tarpeeksi vakavalla pohjalla" eli hänelle se tarkoitti seitsemää kuukautta. Oli juurikin moniin seksikumppaneihinsa yhteydessä ja koki muatasukkaisuutena ja ahdasmielisenä kontrollointia ihmettelyäni, miksi salailee meitä. Naisessa oli piirteitä, joiden vuoksi kestin tota, mutta pidin kyllä silmät ja korvat auki. Lopulta suhde päättyi naisen omaan mustasukkaisuuteen. Ei kestänyt kaveruuttani teini-iän tyttöystävän kanssa ja viimeinen pisara hänelle oli nainen, jonka kanssa olen käynyt treffeillä, mutta meistä tuli vain ystävät. Syy tähän löytyi tietysti (kuten 98% tapauksista) hänen omasta käytöksestään. Selvisi myöhemmin hänen kirjoitelleen mm. seksielämästämme parin miehen kanssa, jotka olivat vain ja ainoastaan seksin vuoksi hänen elämässään. Koin nöyryyttävänä. Muutenkin tarvitsi muiden miesten huomiota koko ajan ja suuttui tulisesti, kun pidin outona hänen ottavan lahjoja vastaan entisiltä seksikumppaneiltaan. Siis ei mitään synttäreitä, eikä heillä ollut seksiä, vaan muuten vaan miehet ostivat jostain syystä. Ikinä ei vastaani ole tullut täysin rehellistä ihmistä, jonka täytyisi salailla parisuhdettaan. Ei ikinä.

Vierailija
72/79 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jälleen linjoilla.

Tosiaan, lauluun lähti tämä nainen (lauluthan tehdään entisistä naisista).

Eron jälkeen pumppasin häneltä tietoa siitä, että voiko oikeasti pitää paikkansa, että hän on valmis hylkäämään suuresti hehkuttamansa ikuisesti kestävän rakkaussuhteen, muutaman vanhan säädön takia. Väitteensä mukaan kyllä oli.

Kyselyni näistä vanhoista hoidoista johti lopulta niin naurettaviin lopputulemiin hänen puheisensa kohdalta, kun yritti vähätellä niitä, että ei ymmärrä mitä pahaa on lähteä karaokeen minua aiemman seksitreffikaverin kanssa ja "voisi" olla valmis luopumaan hänestä.

Ja jäljelle jääneen osalta kuulema yhteydenpito oli enää sillä tasolla, että lähettelivät fb viestejä kerran vuodessa toisilleen, jos elämässä tapahtuu jotain mainittavaa.

Hän oli siis valmis vaihtamaan tämän välisemme rakkaussuhteen yhteen fb viestiin per vuosi 😂😂😂

Hieman lisää asiasta kyseltyäni tästä viestinnästä, hän tunnusti itse viimeksi lähettäneensä lukuisia fb viestejä tälle "kaverilleen" ennen tutustumista, kun ei saanut niihin vastauksia. Sitten, kun oli lähetellyt "läpällä" sydämiä muun muassa niin oli saanut tältä "mieskaveriltaan* pyynnön lopettaa viestittelyn, koska viestit häiritsivät hänen nykyistä naisystäväänsä 😊💨

Ai niin, viimeisimmässä viestissään tämä tapaukseni lupasi levitellä minusta paskaa ympäriinsä, osakseen saamansa "henkisen väkivallan* ja" huonon kohtelun" takia, kun en suostunut parisuhteessamme, pariin suhteeseen. Eikös tuo ole tyypillisin narsistisen persoonan lopullinen suhtautuminen asioihin, kun ei saakaan haluamaansa...?

Se siitä narsistisesta naikkosesta ja kohti kesää, uusien naissuhteiden pyörteisiiin.

Vierailija
73/79 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas mustasukkaista porukkaa täällä. Jos puolisoni ilmoittaisi, että mun pitää katkaista välit eri sukupuolta oleviin kavereihin, ero tulisi välittömästi. Ei sellainen omistushaluisuus kuulu nykymaailmaan.

Taas täällä mäiskitään olkiukkoja nurin. :D

Eiköhän suurin osa ollut ihan vaan tätä mieltä:

Eri sukupuolta oleva kaveri, jonka voi esitellä suhteen toiselle osapuolelle ja kutsua kotiin kahville = ok.

Eri sukupuolta oleva entinen hoito, jota halutaan tavata vain yksin ja joka oli ennen suhteen alkua edelleen esittänyt kiinnostusta sänkyhommiin = ei ok.

Capiche?

Vierailija
74/79 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen a ja o on luottamus. Jos se on kunnossa, ei miespuoliset kaverit oo ongelma. Omalla tyttöystävällä ainakin on muutama sellanen eikä mua häiritse yhtään eikä tulis mieleenkään ehdottaa, että lakkais kaveeraamasta jonkun kanssa mun takia. Ja itelläkin on pari naispuolista kaveria ja se taas on hänelle ihan ok. Ainoa minkä nään tossa ongelmana on se, että ei kerrota parisuhteesta. Se pistää miettimään onko kaveruus varmasti vaan vilpitöntä kaveruutta. Meillä ainakin kaikki kaverit sukupuolesta riippumatta tietää meidän suhteesta ja muutenkin on oltu avoimia noiden mies- ja naispuolisten kaverien suhteen alusta asti eli kerrottu heistä, kerrottu aina kun tavataan heitä yms. Ja ei myöskään heidän esittelyä toisillemme vältellä, päinvastoin. Esimerkiks just viime viikolla tyttöystävä tapasi yhtä näistä miespuolisista kavereistaan käymällä ensin lounaalla ja sen jälkeen tulivat tänne meille ja mäkin tapasin hänet sitten siinä. Vaikutti hyvältä tyypiltä.

M28

Vierailija
75/79 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pettää, kaikki valehtelee. Kenenkään ei voi luottaa kuin itseensä. Helpottaa, kun ajattelee naista pelkkänä reikänä mihin voi soossit laskea sisään.

Vierailija
76/79 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on useita läheisiä miespuolisia kavereita, joista osa on entisiä seksikumppaneitani. Paras ystäväni on ex-mieheni.

Olen kuitenkin jokaisen kanssa täysin avoimin kortein liikkeellä. Mieheni tietää nämä ihmiset ja he tietävät, että olen korviani myöten rakastunut maailman ihanimpaan mieheen. Kerron aina jos olen menossa jonkun mieskaverin kanssa jonnekin, ja palattuani kerron kysymättä mitä teimme ja minkälaista oli, ja myös kiinnostavimmat kohdat siitä mitä juttelimme. Mieskaverit tietävät, että puhun todella avoimesti miehelleni kaikesta.

Kerran mies ilmaisi tuntevansa epävarmuutta yhdestä mieskaveristani, johon hän ei ollut ehtinyt vielä tutustua. Olimme tuolloin kaukosuhteessa ja kyseinen kaveri taas asui minun paikkakunnallani. Sovimme, että voin soitella kyseisen kaverin kanssa, mutta en lähde hänen kanssaan ulos niin kauan kuin oma mies asuu muualla. Olisin tarvittaessa katkaissut yhteydenpidon kokonaankin, mutta niin pitkälle ei tarvinnut mennä. Yhteen muutettuamme asia ei ole enää ollut ongelma.

Olen siis vahvasti sitä mieltä, että vastakkaista(kin) sukupuolta edustavat kaverit ovat tärkeä asia, eikä sitä pitäisi nähdä ongelmana jos kaverin kanssa on aikaisemmin oltu vaikka romanttisestikin tekemisissä (kunhan mennyt suhde on kummankin taholla loppuun käsitelty). Kuitenkin ap:n naisen käytös on mielestäni ala-arvoista siinä, että hän ei ole selvästikään asioistaan rehellinen noille mieskavereilleen. En yllättyisi, jos hän ei olisi täysin rehellinen myöskään ap:lle.

Ap, ei ole mitenkään väärin tuntea epäluuloa ja ikäviä fiiliksiä tuossa tilanteessa. Nosta rohkeasti kissa pöydälle naisesi kanssa ja pyydä vähintäänkin täysin rehellinen selostus siitä, mistä eri syistä hän valitsee salata parisuhdettaan noilta miehiltä.

Minullakin on miehenä eräs naiskaveri. Olemme harrastaneet seksiä viitisen vuotta sitten. Nainen on nykyään suhteessa. Kyllä minä silti hänen kanssaan seksiä uusiksi harrastaisin, oikein mielelläni jopa :D

Ei ne miehet ole koskaan vain kavereita.

Entä sitten? Minäkin voisin harrastaa seksiä parin miespuolisen ja yhden naispuolisen kaverini kanssa, jos olisin sinkku. Mutta en ole, vaan olen parisuhteessa ja haluan paljon enemmän omaa miestäni, ja lisäksi uskollisuus on minulle todella tärkeä arvo.

Jos kadulla kävelee sinua vastaan joku tuntematon vetävä nainen, osaat varmaan olla tekemättä asialle mitään vaikka halut heräisivätkin? Entä työpaikalla, jos joku kollega saa puntissa jäykistymään, osaat varmaan silti olla käymättä ylle? Ihan samoin toimitaan kavereiden kanssa. Omaa varattua kaveria ei yritetä saada sänkyyn, vaikka tämä olisikin viehättävä. Jos joku omista kavereistani yrittäisi, kunnioitukseni häntä kohtaan kärsisi pahan kolauksen ja kaverisuhde viilenisi aika tavalla.

Asia erikseen on sitten se, miten omaa kumppania kohdellaan. Ap:n tapauksessa nainen ei mielestäni toiminut riittävän läpinäkyvästi. Toisaalta ap:nkin toiminta vaikuttaa epämiellyttävältä ja painostavalta jossain määrin. Ehkä tuo suhde ei ollut tähtiin kirjoitettu kummankaan osalta.

Vierailija
77/79 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta ap, minkä ikäisiä olette?

Vierailija
78/79 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nää ystävät on sulle tärkeämpiä kyin vaimo, ja siten vaimo on aiheesta mustasukkainen.

Tiedätkö että mustasukkaisuus kertoo välittämisestä! Se on ahdistusta/pelkoa siitä että menettää itselleen kaikkein tärkeimmän ihmisen.

Paatunut ukkomies kirjoitti:

Jos vaimoni pakottaisi valitsemaan itsensä ja naispuolisten platonisten ystävieni välillä, vaimo saisi lähteä. Ei siksi, etteikö olisi tärkeämpi vaan siksi, että pakottaisi minut luopumaan ystävistäni. En siedä mustasukkaisuutta parisuhteessani.

Vierailija
79/79 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohjoinen mieli kirjoitti:

Ap tässä päivittelee tuoreimpia käänteitä asian suhteen:

Juuri äsken kävi ilmi, että naisystäväni ei sanomansa mukaan kykene yksinkertaisesti elämään parisuhteessa, jossa häntä "kahlitaan" näin kamalalla tavalla, että hän ei saisi ylläpitää mieskavereita ja hän on valmis eroamaan suhteesta tämän yhden ainoan asian takia.

Itse ilmoitin, että minun parisuhteeseeni kuuluu mies ja nainen, eikä miehiä ja nainen. Ja, että lisäksi tämä on asia, josta en voi omassa parisuhteessani pystyä joustamaan, joten hän on vapaa poistumaan, mikäli ei luovu itseoikeuttamastaan vapaudesta mieskavereiden pitämisestä suhteessamme.

Hän ilmoitti poistuvansa.

Kiitän teitä kaikkia näistä lukuisista viesteistä ja toki niitä saa lähettää aiheesta lisääkin.

Olitte näköjään hyvin oikeassa asian suhteen ja tunnen itseni täydeksi idiootiksi siinä, että menin jälleen rakastumaan väärään naiseen, joka ei todellisuudessa ole itse väittämällään samalla tunnetasolla. Tämä on kyllä minulle entuudestaan hyvin normaalia, joten sen osalta No Hard Feelings.

Vaikka nainen vakuutti rakkauttaan minuun jatkuvasti niin tässä se rakkaus sitten punnittiin. Hän päätti päättää suhteen ja rakkauden vain sen takia, että ei saisi suhteessamme ylläpitää yhteyksiä entisiin hoitoihinsa tai ylipäätään yhteyksiä muihin miehiin (joita toki portin ollessa avoinna voisi vuosien kuluessa ilmaantua lisääkin).

Muilta osin suhteemme on ollut erityislaatuisen hyvä, syvällinen ja täynnä rakkautta, ainakin minun puoleltani.

Uskon siis teitä kaikkia, jotka ovat sanoneet, että naisystäväni ei ole rakastanut minua 100%sti.

Kuka kumma olisi muutoin valmis lopettamaan hyvän suhteen vain yhden minulle tärkeän asian takia.

Sohjoinen mieli kiittää ja kuittaa.

Loppu hyvin kaikki hyvin. Valitettavasti noita naisia jotka haluavat katsella ympärilleen myös suhteessa on nykyään aika paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi