Temptation Island Suomi - TIS 2019 OFFICIAL
Kommentit (6337)
Vierailija kirjoitti:
Iiron vanha lihava nainen 😂😂😂
Kaltasensa ois
Ensin Iiro itkee Meijun perään ja seuraavaksi kuolaa Pauliinaa. Mikä logiikka. 😂
Ruutu+: Menikö Jöbiksellä ja Santerilla panotouhuksi asti vai suuteliko vaan päällekkäin?
Nonniin, Juho ja Fanni meni pa.nemaan
Vierailija kirjoitti:
Ensin Iiro itkee Meijun perään ja seuraavaksi kuolaa Pauliinaa. Mikä logiikka. 😂
Ruutu+
Kiehnäilee bileissä Janinan kanssa ja laittaa Janinan nukkumaan. Menee itse takaisin bileisiin ja seuraavaksi onkin Pauliina kainalossa :D
Jos ei Fannia muka kiinosta yhtään Juho oikeasti niin MIKSI antaa pillua?
Nyt mun päässä tapahtui jotain joka sai mut kysymään itseltäni että "miksi helvetissä mä katson tätä ohjelmaa?" 💀
Ruutu+
Aamupalalla Kuronen sanoi, että te muut ootte tässä paitsi Vilma, niin missä se Vilma oli jäänyt? Nukkui vielä vai mökötti?
Vilma muistuttaa erehdyttävästi Tuksua. Eikä pelkästään ulkonäöltään.
Mitämitä, Vilma lausui Temptation Islandin oikein??!!!! Järkytyin!
Ruutu+
.
.
.
Atso vaihtoi rooliaan osallistujasta Juhon ja Iiron terapeutiksi.
On tuo Juhis kyllä yks kaikkien aikojen polonen, ei siis missään hyvässä mielessä.
Juho viskoo tuolla aina kiukkukännissä tavaroita ja jossain kohti ilmeisesti nyrkkikin oli ottanut osumaa tolppaan/seinään. Onkohan kotioloissa niitä miehiä, joiden asuntojen seinät ja ovet on reikiä täynnä...
Mitkä ysäribileet? Noilla kenelläkään ei näytä olevan mitään käsitystä, miten ysärillä pukeuduttiin
Atso vaikuttaa niin tervehenkiseltä tuossa varattujen miesten porukassa.
Ai Iiron ex-avovaimo asunu vielä heidän yhteisessä kodissa, kun Iiro on ollut Meijun kanssa Temppareissa. Aika wt-touhua. 🤦♀️
Pauliina on kyllä ihan eri sarjassa kuin Iiro. Se porsas on täys pelle.
"V*ttu se oli kuuma!!!!" + pieru siihen päälle
Mitä ****** :D
Iiron vanha lihava nainen 😂😂😂