Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset lopettakaa toisten mahojen kyyläys!

Ti897654
29.04.2018 |

Olen 31 v.nainen. Viime vuosina olen saavuttanut nuoruuden alipainon jälkeen normaalipainon (170cm/62kg). Ja minulle on tullut maha. Samaan aikaan olen huomannut, että mahaani on alettu tarkkailla. Töissä, juhlissa, jopa kaupungilla vastaantulevat naiset katsovat mahaani. Se voi olla vain viaton vilkaisukin, mutta sen huomaa. Ja se tuntuu erityisen pahalta, koska olen tahattomasti lapseton nainen. Lapsettomuutta jo 10 vuotta ja olen oppinut hyväksymään asian. Nyt tämä kyyläys repii haavoja auki.

Kun olin vielä tikkulaiha, en tiennyt mitään tällaisesta mahankyttäysmaailmasta. Pari kertaa töissä kysyttykin olenko raskaana, mutta pahinta on silti jatkuva kyyläys ja katsominen. Tämä on tullut niin järkytyksenä että suunnittelen jo laihdutuskuuria, vaikka olen täysin normaalipainoinen.

Naiset, lopettakaa toisten mahojen kyyläys! Annetaan toistemme olla rauhassa sellaisia kun ollaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan naisten mahoja. Mitä isompi sitä parempi.

Vierailija
2/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ti897654 kirjoitti:

Töissä, juhlissa, jopa kaupungilla vastaantulevat naiset katsovat mahaani.

No eivät taatusti piittaa sinun mahastasi. Vika on korviesi välissä, jos kuvittelet kaikkien vastaantulijoiden sinun mahaasi kyyläävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä harrastaa liikuntaa saat mahan kiinteytymään. Tsemppiä!

Vierailija
4/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ongeman ytimen olevan mielenterveydessäsi eikä kyyläävissä kanssaihmisissä.

Vierailija
5/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!!!

Vierailija
6/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ti897654 kirjoitti:

Töissä, juhlissa, jopa kaupungilla vastaantulevat naiset katsovat mahaani.

No eivät taatusti piittaa sinun mahastasi. Vika on korviesi välissä, jos kuvittelet kaikkien vastaantulijoiden sinun mahaasi kyyläävän.

Ei varmasti ole kuvittelua, koska 2 vierasta ihmistä (asiakas ja työtoveri) on kysynyt suoraankin asiaa. Ap

Vierailija
7/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maho. Ja muiden kyylääminen ei kiinnosta, olivatpa muut naiset mahoja tai eivät.

Vierailija
8/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa normi-ja ylipainosten naisten maailmaan!

Vierailija
9/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on että me naiset kyttäämme ja arvostelemme ja vertailemme aina toisiamme, ainakin hiljaa mielessä jos ei selän takana puhuenkin. Ei auta kuin oppia itse hyväksumaan itsensä! Opi hyväksymään mahasi se on ainoa tie onneen.

Vierailija
10/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on meillä synnyttäneillä ihan arkipäivää, mahan röllykkä joka jäänyt raskauksista. Tuntemattomat sitten luulevat sitä alkavaksi raskausmahaksi.

Vierailija
11/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on että me naiset kyttäämme ja arvostelemme ja vertailemme aina toisiamme, ainakin hiljaa mielessä jos ei selän takana puhuenkin. Ei auta kuin oppia itse hyväksumaan itsensä! Opi hyväksymään mahasi se on ainoa tie onneen.

Nyt ihan rehellisesti sann, että minulla ainakaan ei riitä aika ja mielenkiinto naisten mahojen tarkkailuun. Todella harvoin kiinnitän mitään huomiota ja näen arjessa paljon naisia. Lähinnä kiinnitän katseeni kasvoihin.

Tiedän kyllä, että näitäkn naisia on. Ehkä enemmän nuoremmissa, silloin voimavaroja on vielä tällaiseen.

Jos muutama nainen kiinnittää huomiota mahaani se ei kerro kaikkien kiinnittävän siihen huomiota.

Vierailija
12/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin on menkkaturvotuksen takia udeltu raskautta pari kertaa. Ja olen myös huomannut vatsan vilkuilua töissä. Olen nimittäin naimisissa ja lapsentekoiässä. Voin kertoa, että on erittäin noloa, jos utelette raskaudesta eikä henkilö ole raskaana. Mikä nöyryytys.

Vierailija
13/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tässä yritän miettiä työkaveriani mahoja eikä tule mieleen millaisia ovat. Yleisilme ihmisistä tietenkin tulee mieleen, onko lyhyt, pitkä, iso, laiha, mutta en erityisesti kiinnitä huomiota yhteen osaan naisessa.

Vierailija
14/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä, että näitäkn naisia on. Ehkä enemmän nuoremmissa, silloin voimavaroja on vielä tällaiseen.

Jos muutama nainen kiinnittää huomiota mahaani se ei kerro kaikkien kiinnittävän siihen huomiota.

Kyllä on kaikenikäisissä näitä kyttääjiä, etenkin naisvaltaisilla aloilla. Hoitoalalla suorastaan kuhisee kyttääjiä!

Vierailija
15/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multakin on menkkaturvotuksen takia udeltu raskautta pari kertaa. Ja olen myös huomannut vatsan vilkuilua töissä. Olen nimittäin naimisissa ja lapsentekoiässä. Voin kertoa, että on erittäin noloa, jos utelette raskaudesta eikä henkilö ole raskaana. Mikä nöyryytys.

Nöyryytys se on sille kysyjälle! Tai pitäs ainakin olla.

Ihan perussääntö, käytössääntö, älä koskaan, koskaan kysy /onnittele raskaudesta ennenkuin henkilö itse kertoo.

Vierailija
16/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se noloa kysyjällekin, mutta vaikea se on olla itsekään pokkana kun toinen muiden edessä käytännössä sanoo läskiksi.

Vierailija
17/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täälläkin aina arvuutellaan, kuka julkkis on raskaana milloinkin. Perusjuttu teille naisille näyttää olevan kyttäillä toisten kroppa.

Vierailija
18/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus paitsi pysäyttävä myös jotenkin surullinen. Mikä saa normaalipainoisen (painoindeksisi on 21,45 eli entinen "ihannepaino") naisen miettimään laihduttamista. Nykyajan ihanteet ja muiden naisten asenteet.

Perk*le!

Vierailija
19/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mahan kyttääminen loppuu kun olet lähempänä 50 v. Enää 20 vuotta, koita kestää.

Vierailija
20/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sinun syömishäiriö ajatuksia, jotka ovat pahenemaan päin ku alat ajatella laiduttamista. Jos joku sinun mahaasi kyttää, sen ei tule terveessä mielessä synnyttää ajatusta siitä, että sinun tulisi muuttaa itseäsi, varsinkaan millään tavalla joka on sinulle haitallinen. Toimi ajoissa ja hakeudu avun piiriin, ennenkuin vahingoitat itseäsi millään laihduttelulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän