Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset lopettakaa toisten mahojen kyyläys!

Ti897654
29.04.2018 |

Olen 31 v.nainen. Viime vuosina olen saavuttanut nuoruuden alipainon jälkeen normaalipainon (170cm/62kg). Ja minulle on tullut maha. Samaan aikaan olen huomannut, että mahaani on alettu tarkkailla. Töissä, juhlissa, jopa kaupungilla vastaantulevat naiset katsovat mahaani. Se voi olla vain viaton vilkaisukin, mutta sen huomaa. Ja se tuntuu erityisen pahalta, koska olen tahattomasti lapseton nainen. Lapsettomuutta jo 10 vuotta ja olen oppinut hyväksymään asian. Nyt tämä kyyläys repii haavoja auki.

Kun olin vielä tikkulaiha, en tiennyt mitään tällaisesta mahankyttäysmaailmasta. Pari kertaa töissä kysyttykin olenko raskaana, mutta pahinta on silti jatkuva kyyläys ja katsominen. Tämä on tullut niin järkytyksenä että suunnittelen jo laihdutuskuuria, vaikka olen täysin normaalipainoinen.

Naiset, lopettakaa toisten mahojen kyyläys! Annetaan toistemme olla rauhassa sellaisia kun ollaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mahan kyttääminen loppuu kun olet lähempänä 50 v. Enää 20 vuotta, koita kestää.

Kyllä vanhemmatkin mahat kiinnostavat uimahallikyttääjiä, jotka kuvaavat niitä täällä Jyväskylässä runkkausmatskuksi.

Vierailija
22/23 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on sinun syömishäiriö ajatuksia, jotka ovat pahenemaan päin ku alat ajatella laiduttamista. Jos joku sinun mahaasi kyttää, sen ei tule terveessä mielessä synnyttää ajatusta siitä, että sinun tulisi muuttaa itseäsi, varsinkaan millään tavalla joka on sinulle haitallinen. Toimi ajoissa ja hakeudu avun piiriin, ennenkuin vahingoitat itseäsi millään laihduttelulla.

Ei ole syömishäiriöitä ollut eikä ole. Olin tahtomattani liian laiha teinistä asti ja "lihotuskuurilla" 10 vuotta, kolmeakymppiä lähestyessä hormonit ja kilpirauhaslääkitys tekivät tehtävänsä ja pääsin normaalipainoon. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mahan kyttääminen loppuu kun olet lähempänä 50 v. Enää 20 vuotta, koita kestää.

No ei lopu. Olen 46-vuotias ja mahaani vilkuillaan ja myös tuijotetaan avoimesti. Se on todella ärsyttävää. Ajattelin painattaa t-paitaan EN OLE RASKAANA.