Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin jo päässeeni yli siitä, ettei meille tule kuin yksi biolapsi...

Vierailija
23.04.2006 |

Mutta turha oli luuloni. :( Kuulin tänään, että sisareni saa kolmannen lapsen tämän vuoden aikana ja tuskan tunne iski taas. En missään nimessä halua viedä siskoni onnea pois, mutta kateus vaivaa silti. Pitäisi olla onnellinen, kun hänellä pitkän lapsettomuuden jälkeen on viimein alkanut onnistaa. (Minä en ole koskaan joutunut kokemaan kuin tämän sekundäärisen lapsettomuuden.) Mutta silti olen kateellinen, kun hän saa elää sitä elämää, jonka olisin itsekin halunnut! Hän saa asua siellä, missä on aina halunnut, hänen aviosuhteensa on onnellisempi kuin minun (vaikka melko tyytyväinen omaani olenkin) ja sitten vielä lastenhankkiminenkin on alkanut sujua. Minä taas asun mieheni töitten takia aivan väärässä paikassa, enkä tule koskaan saamaan niin isoa perhettä kuin olisin halunnut. :(

No joo, pitäisi olla tyytyväinen siihen, mitä on saanut ja hyväksyä se, että elämä ei aina ole reilua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

wi parisuhteessaan voi saada enää luomulasta. Ymmärrän tilanteesi täysin. Se toisten omien läheisten raskautuminen sattuu joka kerta kuin puukolla lyöden, vaikka mitään pahaa ei läheisilleen toivoisikaan koskaan. Tuska kestää aina hetken ja helpottaa taas välillä - en tiedä meneekö koskaan lopullisesti pois,

Vierailija
2/3 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ensimmäinen raskaus oli todella vaarallinen sekä minulle että lapselle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet on tunteita ja ne herää oli se " oikein" tai ei. Voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi