Nainen! Millainen mies on mielestäsi komea?
Kuvaile komea mies, tai mies josta voisit kiinnostua ulkoisesti.
Kommentit (125)
Kun katsoo ympärilleen niin on vain yksi sääntö .Mitä paksumpi lompakko sen komeampi mies ainakin jos seuraa ympäristöään ja miksei seuraisi.
Koskee suhteita niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Kaikki muu on teeskentelyä.
Ihan turha selittää muuta. Ikäero ei haittaa kun on rahaa.
Korkea asema vaikuttaa myös mutta sen mukana yleensä tulee sitä rahaakin riittävästi. Tukevat ikäänkuin toisiaan.
Nyt kun alatte selittää ettei rahalla ole merkitystä niin katsokaa ympärillenne ja todetkaa itse .
Työtön pummi saa olla ihan minkänäköinen hyvänsä niin naiset ei kovin pitkälle kiinnostu paitsi ryhävalaat ehkä hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät tummat kaarevat ripset, kulmakarvoissa vahvuutta. Torsossa pituutta vähintään 180 cm ja sopivasti painoa ja lihaksia. Ei mikään nöpö nenä tai kärsäkäs mistä näkyy sieraimista sisälle. Leukaa sopivasti luustoon nähden. Hiukset mielummin laineikkaat ja vahvat, hiusten väri voi olla tummasta tumman vaaleaan. Katse kertoo kaiken mielenkiintoisen. Ei tatuointeja.
Ja mitä sä tarjoot? Mitä sulla on laittaa pöytään? Ootko edes itse kovin ihmeellinen?
Siinähän on vastaus aloituksen kysymykseen tarjoiltuna pöytään. Jos oma miesmakusi on ihmeellisempi, jatka sillä.
Käyttäjä36907 kirjoitti:
Kun katsoo ympärilleen niin on vain yksi sääntö .Mitä paksumpi lompakko sen komeampi mies ainakin jos seuraa ympäristöään ja miksei seuraisi.
Koskee suhteita niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Kaikki muu on teeskentelyä.
Ihan turha selittää muuta. Ikäero ei haittaa kun on rahaa.
Korkea asema vaikuttaa myös mutta sen mukana yleensä tulee sitä rahaakin riittävästi. Tukevat ikäänkuin toisiaan.
Nyt kun alatte selittää ettei rahalla ole merkitystä niin katsokaa ympärillenne ja todetkaa itse .
Työtön pummi saa olla ihan minkänäköinen hyvänsä niin naiset ei kovin pitkälle kiinnostu paitsi ryhävalaat ehkä hetkeksi.
Ok. No, nyt tiedät, mitä tehdä, jos haluat naisen.
Tom Ellis Luciferina.
Oma mieheni on vaalea, sinisilmäinen suomimies, omalla tavallaan komea hänkin, eikä mulla tuohon em. kaltaiseen urokseen olisi ikinä mitään saumoja ollutkaan, mutta tässä kysyttiin, millainen on komea...
John Wick (Keanu Reeves).. Vähän saman näköinen mies löytyy okcupidin puolelta. 😭
Vierailija kirjoitti:
Oliver Phelps kuvaa täydellistä miestä mulle. Kuolisin onnesta jos saisin hänenlaisen miehen.
https://images.app.goo.gl/iSLzoY222ph5pEkC8
https://images.app.goo.gl/snhFdLiQSEqwuLrt8
https://images.app.goo.gl/UQM9CXjawM1g42yU6
Pyörryn noista silmistä...
N26
Weasley??
OliverPhelpsLover kirjoitti:
😭❤️❤️❤️
https://images.app.goo.gl/E36YrWySScvyUHcP6Tuo katse
N26
Miksi alapeukut?
Minulla on mielestäni komea mies.
Symmetriset ja sopusuhtaiset kasvot. Iso muttei liian iso ja suora nenä, ei liian paksut huulet, tummat ja täydellisen muotoiset kulmakarvat, silmät tummanvihreät ja katse on samaan aikaan lempeä, mutta silti semmoinen hieman viettelevä ja "tuima tai paha", ei kuitenkaan ilkeän oloiset silmät. Kulmikas leukalinja. Hyvät hampaat. Tummanvaaleat/vaaleanruskeat lyhyet hiukset, hieman semmoinen "sotilaallinen" olemus tulee hiuksista ja kasvoista mieleen.
Vartalo on jäntevä ja lihakset erottuu käsivarsissa hyvin. Isot ja pyöreät olkapäät, jotka työllä hankittu. Leveät hartiat, pieni ja kiinteä miesmäinen pylly. Vatsalihakset erottuu vain vähän aamuisin ennen syömistä, muuten on semmoinen tavallisen kiinteä.
Sängyssä on huomioiva ja lempeä, mutta osaa olla myös kiihkeä ja raju. Luonteeltaan rauhallinen ja tasapainoinen, ei hötkyile tai stressaa turhista. Tekee fyysistä työtä, omaa käytöstavat ja on herrasmiesmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät tummat kaarevat ripset, kulmakarvoissa vahvuutta. Torsossa pituutta vähintään 180 cm ja sopivasti painoa ja lihaksia. Ei mikään nöpö nenä tai kärsäkäs mistä näkyy sieraimista sisälle. Leukaa sopivasti luustoon nähden. Hiukset mielummin laineikkaat ja vahvat, hiusten väri voi olla tummasta tumman vaaleaan. Katse kertoo kaiken mielenkiintoisen. Ei tatuointeja.
Ja mitä sä tarjoot? Mitä sulla on laittaa pöytään? Ootko edes itse kovin ihmeellinen?
Tämän ketjun aihe on se että pyydetään naisia kertomaan että millainen mies on komea. On ikävä että et ole komea ulkoisesti mutta oletko koskaan kuullut että sen voi pitkälti kompensoida mukavalla, mutkattomalla käytöksellä ja luonteella?
Sekä ulkoisesti että sisäisesti ruma mies, ei ihme että olet yksin.
Vierailija kirjoitti:
Tom Ellis Luciferina.
Oma mieheni on vaalea, sinisilmäinen suomimies, omalla tavallaan komea hänkin, eikä mulla tuohon em. kaltaiseen urokseen olisi ikinä mitään saumoja ollutkaan, mutta tässä kysyttiin, millainen on komea...
Niin, miksi kaikki miehet ei ole hullun rikkaita? Miksi vain pieni osa miehistä niin kuin naisistakin on rikkaita?
Vierailija kirjoitti:
Nörtihtävä, pörröpää, suloinen, "normaalivartaloinen", persoonallinen. Esim Kit Harington, Evan Peters, Jeremy Allen White ja Cillian Murphy. Mulla on varmaan liian poikamainen maku :D
Tuo viimemainittu ei kyllä ole enää nykyisin tuollainen poikamainen ja nörtähtävä kuten oli nuorena. Pidin aina ennen liian nättipoikana että olisi kuuma, mutta sitten katsoin Peaky Blindersiä jossa Murphy on yli nelikymppinen ja kaveri meni kyllä mun kuumat miehet listani kärkeen Henry Cavillin seuraksi. On nykyään lihaksikkaampi ja ikä on vienyt lapsenpyöreyden kasvoista pois.
Vierailija kirjoitti:
OliverPhelpsLover kirjoitti:
😭❤️❤️❤️
https://images.app.goo.gl/E36YrWySScvyUHcP6Tuo katse
N26
Miksi alapeukut?
Itse olen tässä ketjussa alapeukuttanut niitä, jotka ei ole omaan makuuni. Luulen että moni muukin.
Hartiat erottuvat, ei isoa mahaa. Yli 170 cm pitkä. Ei hintelä. Hieman lihasta saa olla, ei kuitenkaan bulkkibodari/ylilihaksikas. Miellyttävät kasvot, hoidetut hampaat. Pilke silmäkulmassa, myönteinen, tasapainoinen. Miellyttävä ääni ja elekieli. Hiukset ihan sama millaiset, kunhan siistit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmät kertoo paljon. Katseessa pitää olla pilkettä ja lempeyttä. Ryhdikäs, itsestään huolta pitävä miehekäs mies kolahtaa muhun. Saa olla myös vähän vatsaa, kertoo että nauttii myös elämästään, eikä vahtaa jokaista suupalaa. Tyylitajua olisi hyvä olla ja tykkään parrasta miehellä. Pituus mielellään noin 175-185.
Joo sulla on paljon lempeyttä silmissä kun on sun ihanne miehet kiusanneet läpi nuoruuden. Viha näkyy silmissä ja naiset kavahtaa.
Mitä ihmettä tuo kommentti tarkoittaa?
Pituudella, harteikkuudella, metsästäjän silmillä ja jämerällä leualla tms ei ole mitään väliä. Täydellinen mies ulkonäöllisesti näyttää seurasvaalaiselta: Hoikka ja sopusuhtainen kroppa, pitkät, mieluiten vaaleat ja hyväkuntoiset hiukset, siniset silmät, pitkät sormet, kaunis hymy ja hyvin hoidetut hampaat, siniset, älykkäät silmät, hörökorvat, parransänkeä ja mielellään silmälasit :)
Goldbergista alfampaa miestä ei ole, jos on joku niin kertokaa kuka.
Onhan tämä nähty..Naiset luettelee listaa millainen mies pitää olla ja kun katsoo ulos niin harvassa ne parit tuolla näkyy 😛Kyllä ne kriteerit alkaa krantulla tippuu kun kolmekymppiä tulee mittariin.
😭❤️❤️❤️
https://images.app.goo.gl/E36YrWySScvyUHcP6
Tuo katse
N26