Nainen! Millainen mies on mielestäsi komea?
Kuvaile komea mies, tai mies josta voisit kiinnostua ulkoisesti.
Kommentit (125)
Tää on vanha ketju, mutta sanotaanpa nyt sananen tähän. Irlantilainen kitaristi Rory Gallagher (1948-1995), hänellä oli todella sielukkaan näköiset kasvot, mutta myös herkät, lempeät ja ystävälliset ja kun hän hymyili hymy oli mitä valloittavin ja aurinkoisin. Myös esim. Robert Plant ja David Coverdale nuorina.
En kuvaile. Haukutte trolliksi, kuten aina. Mulla on liian omituinen miesmaku ilmeisesti.
Ehdottomasti urheilija mies esim jääkiekkoilijat ne on vaan niin hyvännäköisiä ja mitkä kropat :)
Vierailija kirjoitti:
George Clooney. Ei tarvitse kuvailla, kun kuvia löytyy. Yleisesti tykkään miehistä, joilla on kauniit silmät, komea nenä, ystävällinen hymy, mielellään myös T-vartalo.
Minä taas tykkään pitkänä miehenä leveästä lantiosta naisella. Ei saa liian lauta olla
Pituutta 165-175cm, hoikka vartalo, kauniit kädet (ns pianistin sormet), ruskeat silmät, rento pukeutumistyyli. Plussaa jos on tumma, laineikas tukka.
Mies on komea kun on Isot Munat ulkonäkö on sivuseikka, naiset haluaa isomunainen miehen Jolla on rahaa ja rahaa
Ihan kivoja ominaisuuksia. Ja totta kai pitää olla muutama murhatuomio etc. Varallisuus hankittu tietenki sutenöörin asemasta. Kai ne naiset tän kaltaisia herroja etsii. Pääsis siis itekin duuniin harrastamaan sitä maailman vanhinta ammattia...
Mies, jonka silmistä näkee, että pään sisällä on toimintaa. Viimeksi kiinnostuin miehestä, jonka näkyviin ulkoisiin piirteisiin kuului kaljuus ja silmälasipäisyys.
Siis se päänsisäinen maailma, se on kaikkein tärkein. Oikeastaan ei ole juuri mitään väliä sillä, vaikka mies olisi miten komea, jos ensimmäisessä keskustelussa käy selväksi, että korvien välissä vain humisee.
Sanoisin, että olemuksesta, katseesta, ilmeestä huokuva äly tekee miehestä komean. Ulkoisesti hän voi olla vaikka se parjattu hintelä silmälasipäinen kaljupää - kuten on tullut todistetuksi.
Viiksetön, parraton, sängetön sinisilmä.
Marc Antonius sarjassa Rome. Valitettavasti muissa rooleissa James Purefoy ei ole yhtä hottis kuin tuona antiikin ajan sotapäällikkönä.
Äitini naapurissa käyvä deeku. Upean näköinen. Pitkä, raamikas, kirveellä veistetyt piirteet. Nuoren Gerard Depardieun ja Harvey Keitelin risteytys. (Oon hiukka ihastunu...)
Mun siskon mies on epäilemättä komea koska kaikki naiset kuolaavat hänen peräänsä. Hän on Boris karlofin esittämän frankensteinin hirviön näköinen, tatuoitu, vankilassa istunut murhamies. Hän on hyvin väkivaltainen, meinasi tappaa siskoni ja lapsensa. Hän on (tai esittää) harrasta kristittyä, aina on julistamassa uskoaan, ja suuttuu jos on eri mieltä hänen uskon näkemyksistään. Hänellä on iso mulukku, mistä syystä siskoni rakasti häntä. Hän ei omistanut mitään, ei tehnyt mitään, joi ja hakkasi siskoani ja lapsiaan, oli täysin saamaton, laiska paska, mutta uskomaton suosio naisten kanssa, naiset vihelsi perään kun se käveli kadulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät tummat kaarevat ripset, kulmakarvoissa vahvuutta. Torsossa pituutta vähintään 180 cm ja sopivasti painoa ja lihaksia. Ei mikään nöpö nenä tai kärsäkäs mistä näkyy sieraimista sisälle. Leukaa sopivasti luustoon nähden. Hiukset mielummin laineikkaat ja vahvat, hiusten väri voi olla tummasta tumman vaaleaan. Katse kertoo kaiken mielenkiintoisen. Ei tatuointeja.
Ja mitä sä tarjoot? Mitä sulla on laittaa pöytään? Ootko edes itse kovin ihmeellinen?
Sitä ei aloituksessa kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 180cm pitkä, ryhdikäs, urheilullinen kroppa, nää nyt ainakin.
Oootko ite urheilullinen vai norppa mikä lepää sohvalla namipussi mahan päällä?
Miten vastaajan urheilullisuus liittyy aiheeseen?
Kaunis hymy, lämmin intensiivinen katse, halaus joka sulattaa.
Nuo tekee mun miehestäni komeimman ikinä.
Pelkkä ulkomuoto on joo ihan kiva muttei välttämättä merkitse mitään jos rakastuu. Toki pidän pitkästä ja raamikkaasta miehestäni mutta esim vatsakumpu ei ole koskaan häirinnyt. Hiuksetkin ajeli jossain vaiheessa pois ihan käytännön syistä. Tyylikkyys ja siisteys. Ei komea mutta yllättäin hyvin kuvauksellinen
Mies on komea kun on Isot Munat ja rutkasti rahaa. Miehen pitää olla itsekeskeinen narsisti silloin saa naiset. Naiset eivät pidä kivoista miehistä
Ei ainakaan tatuointeja saa olla! Puhdas, siisti iho ilman kemikaaleja.
_Alle_ 180 pitkä, bmi alle 30 , vaatteet ja tyyli silmiä miellyttävä, kevyen lihaksikas, ei mikään mörssäri, mutta töitä tekemällä tulleet llihakset. Olemus avoin ja ystävällinen. Ei herkkä.
Ainiin piti niitä ulkoisia .. miehet, jotka pitää mustia teepaitoja kiinnittää mun huomion, jostain syystä.
Mutta tää on vaikeaa miettiä noita ulkoisia kun niin moni on hyvän näköinen. Esimerkiksi kukkasetkin on moni kauniita vaikka ovatkin kaikki ihan erilaisia keskenään. Sama homma tässä.