Jukka Haapalainen ja se vaimo - vähänkö Metsäketo laitettiin oikeisiin mittasuhteisiin.
Kommentit (12)
Vierailija:
Aivan mahtava tanssipari!
Metsäketo on harjoitellu useamman kuukauden ammattilaisen opastuksella. Taatusti yltäisin samaan. Jätkä on ihan alaoittelija, eikä tuonut mitään mielenkiintoista, en keksi mitään syytä miksi katsoisin Metsäkedon tanssia, jos voin katsella jonkun edes amatöörikilpatnassijan esitystä sen sijaan.
Kristiinan tanssit olivat kuitenkin ammattimaista showta, vaikka tekniikassa jäi, niin esitykseen tuli paljon sellaista ammattitaitoista, omaa ekstraa, että voisin ihan hyvin kuvitella katsovani sitä jonkun aidon kilpatanssijan sijaan.
opetellaas ensin kirjoittamaan ja sitten vasta arvostellaan toisia....
jos ei oikeasti joudu siihen tilanteeseen... :) Kumma miten toi Metsäketo aiheuttaa niin hirveät aggressiot täällä. Ei sitä sen tanssia tosiaan ole pakko katsoa, kakessa löytyy muitakin nappuloita kuin kolmonen. 8)
Vierailija:
opetellaas ensin kirjoittamaan ja sitten vasta arvostellaan toisia....
Vierailija:
jos ei oikeasti joudu siihen tilanteeseen... :) Kumma miten toi Metsäketo aiheuttaa niin hirveät aggressiot täällä. Ei sitä sen tanssia tosiaan ole pakko katsoa, kakessa löytyy muitakin nappuloita kuin kolmonen. 8)
Taitaa joillakin olla alemmuuskompleksi kun tarvii Tomia mollata ;)
Kiva ohjelma, mukavia tanssijoita (panevat isensä likoon ja alttiiksi teidänlaisistanne huolimatta), kevät tulee...
Mut oli jotenkin tosi suttusen näkönen. Puku ja hiukset...
Minua hämmästyttää miksi täytyy toisia haukkua niin ilkeästi :-o
Itse tykkäsin Metsäkedosta, mutta myös Elstelä oli mahtava.
Olenko minä pikkusieluinen vai pilkunnussija? ;)
Onkohan sulla 14 pikkasen ongelmia itsetuntosi kanssa?
Osaisitko amatöörinä tanssia edes niin hyvin kun Tomi Metsäketo.
Eihän kukaan juuri aloittanut voisikaan tanssia niin hyvin kuin ammattilainen.