Ruoholahti on ainoa hyvä asuinalue helsingissä.
Sanon vaikka asun ullanlinnassa. Kaikki muut hyvin huonoja
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Töölössä on rumia ihmisiä😤
En tiedä rumia, mutta vanhoja ainakin. Jos päiväsaikaan kävelee Töölössä, vastaan köpöttelee yks sun toinen mummeli. Asuvat raukat yli-isoissa lukaaleissa kaupungin parhaimmilla paikoilla eivätkä luovu niistä ennen kuin henki lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä on tärkeä alueissa on palvelut ja mukavat ihmiset.
Kyllä Helsingin merenranta-alueissa on oma taikansa. Mukavat ihmiset ovat hyvä lisä mutta eivät korvaa meren läheisyyttä. Tuntuu että ainoa paikka missä kantakaupungissa voi hengittää kunnolla, on juuri merenrantareitit.
Tykkäsin kyllä Ruoholahdesta, varsinkin kesällä kanavan seutu oli kiva. Mutta enemmän olen tykännyt Punavuoresta.
Itselleni liian urbaania aluetta, kun on 2 koiraakin jota mieluiten ulkoiluttaa muualla kuin asfaltoiduillla kävelyteillä. Itse asiassa koko kantakaupunki on mulle "ei kiinnosta"-aluetta. Asun nyt Viikin Latokartanossa ja tykkään. Pohjoisessa ja Itäisessä Helsingissä on muitakin luonnonläheisiä alueita joilla voisin viihtyä hyvin.
Olen samaa mieltä. Rauhallinen ja ihana alue, joka ikävä kyllä ei ole niin suosittu kuin joku Töölö tai muu kantakaupungin asuinalue
Asun Kalliossa ja käyn välillä metrolla Ruoholahden Citymarketissa ja kävelen kanavan ympärystöä..
Tuhat kertaa parempi 'fengshui" kuin Kallio-Hakaniemen alueella
Vierailija kirjoitti:
Eikai Ruoholahdessa edes ole paljoa asuntoja ainakaan? Siellähän on lähinnä toimistotiloja yms.. :D
Jengi ei tiedä mistä puhuu. Ensinnäkin asuinalueina on olemassa vanha Ruoholahti. Sitten on olemassa uusi, siinä 1990-luvulla rakennettu uusi Ruoholahti.
Vanhassa Ruoholahdessa on ne kuuluisat villat eli se puutaloalue ja kaupunkirakennusta. Uusi Ruoholahti on se, josta mainosten mukaan piti tulla "Helsingin ranskalainen kaupunginosa" (mutta ei tainnut ihan tulla).
Uudessa Ruoholahdessa toimistorakennuksia on lähinnä siinä Itämerenkadun varrella kumminkin puolin, kaikki se alue siitä etelään ja kanavan yli toiselle puolen on asuinaluetta.
Valitettavasti kapakat asiakkaineen pilaa aluetta. Muuten ois hyvä. Sijainti, palvelut, kulkuyhteydet, meri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töölössä on rumia ihmisiä😤
En tiedä rumia, mutta vanhoja ainakin. Jos päiväsaikaan kävelee Töölössä, vastaan köpöttelee yks sun toinen mummeli. Asuvat raukat yli-isoissa lukaaleissa kaupungin parhaimmilla paikoilla eivätkä luovu niistä ennen kuin henki lähtee.
Taas joku landelainen on kuullut joskus 1980-luvulla juorun ja nyt kierrättää sitä edelleen.
On mukavaa asua kolhonkalsealla seudulla