Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku olisi kiva suuren osan yhdessäoloajasta mutta lähdön hetkellä alkaisi vittuilemaan?

Vierailija
28.04.2018 |

Kertooko tuo eroahdistuksesta? Vai ennemmin vaan inhottavasta luonteesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikireet miesten sukkahousut

Vierailija
2/7 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se on sitä, ettei osaa ilmaista tunteitaan muuten. Siis että on syvempiä tunteita eikä saanut niitä tuotua esiin ja turhautuu. Tai ei saanut sinusta esiin sitä mitä toivoi. Tai huomasi jostain voivansa loukkaantua sinulle.

Toinen vaihtoehto on, että on vaan kusipäinen ja saa nautintoa ihmisen manipuloinnista ja tunnekoukkuun ja hämmennykseen saamisesta.

Vierailija
4/7 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tuon saman lapsivieraissa, että käyttäydytään muuten hyvin, mutta lähdön lähestyessä aina keljuillaan. Kummallista.

Vierailija
5/7 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tässä on tietysti jätkästä kyse ja ajattelin, että varmaan se on tuo että haluaa mulle epävarman olon. Kuitenkin tuli mieleen että mun lapsella on tuollaista kiukuttelua silloin kun oon just lähössä jonnekin :D saattaa tiuskia ja vastailla inhottavasti.

Vierailija
6/7 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 ap

Vierailija
7/7 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa sen enemmin mistä se johtuu. Ehkä pitempiaikaisesta huonosta voinnista. Itsekkin sain sitä jo ensimmäisenä työpäivänä ja vielä monena päivänä sen jälkeen. Ikäviä huomautuksia jo menneistä keskusteluista. Eli en ollut suinkaan ainut.