Kuka ihme katsoo tätä Latelaa?
Tyyppi vaan rassaa autoja, taloaan ja uutta böönaansa. Eikö se ole elaritkin pystyssä?
En arvosta
Kommentit (37)
Ei varmaan kukaan, kun sitä näytetään vuodesta toiseen.
Maalaisjuntit. Ukolla on jo ärsyttävä äänikin.
Katsoohan joku esim. Temptationirlantiakin.
Siihen verrattuna Latela on korkeakulttuuria.
Ylen nyt vaan täytyy laittaa tietty määrä kiintiöhomoja ruutuun, tykkäsit tai et.
Voihan joitain kiinnostaa autojenrassaus ehkä myös rakentaminen
Kaikki tässä ketjussa luetellut ohjelmat tulee kyllä ihan kaupallisilta kanavilta. Ylen kanavilla ei tällaista s*ntaa edes näytettäisi, tulee älyllisempää ohjelmaa.
Televisio kokonaisuudessaan on wt-media. Nykyaajan sirkushuveja yksinkertaisille.
Olen pois muuttanut Tamperelainen, en pysty katsomaan tuota roskaa.
Auto ja asunto-ohjelmia on ihan liikaa.
Ajatelkaa että meidän verorahoilla tuollaista tuetaan :D
Katsoin kerran 10 minuuttia ja totesin että never again. Junttiuden huipentuma.
Treffimies kertoi katsovansa. Ja Maajussille morsianta joskus.
Jaksaa paremmin kävellä juoksumatolla.
Vierailija kirjoitti:
Kommariämmä ei tajua että tuo tulee kaupalliselta kanavalta. Ei ole ylenannon ohjelmistoa eikä rahoituksessa.
Kohta aletaan yhdistämään ohjelmia.
Unelmien masterlego huussissa.
Tanssii sinkkuillallisen kanssa Bigbrother.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommariämmä ei tajua että tuo tulee kaupalliselta kanavalta. Ei ole ylenannon ohjelmistoa eikä rahoituksessa.
Eikös latela alunperin ollu ylen tuotantoa?
Vierailija kirjoitti:
No johan on ullattavaa että ä m m ä t naukuu miesten kiinnostuksen kohteista. Itse l e h m ä t makaa mahat pystyssä sohvalla ja vahtaa silmät sirrillään muita vastaavia suuhengittäjiä kuin itse on, kuten jotain kusenpolttamia "temppareita" vai mikä k e h a r e i d e n kokoontumisajot-ohjelma onkaan.
Evvk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan on ullattavaa että ä m m ä t naukuu miesten kiinnostuksen kohteista. Itse l e h m ä t makaa mahat pystyssä sohvalla ja vahtaa silmät sirrillään muita vastaavia suuhengittäjiä kuin itse on, kuten jotain kusenpolttamia "temppareita" vai mikä k e h a r e i d e n kokoontumisajot-ohjelma onkaan.
Ja Salkkareita.
Evvk2.
Kunnon junttimeininkiä