Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitysvaate lapsettomalla?

Vierailija
28.04.2018 |

Ihastuin yhteen mekkoon H&M:n rekissä, mutta onko outoa ostaa se ja käyttää sitä, vaikka ei ole raskaana eikä ole lapsia? Käyttääkö joku muu lapseton äitiysosaston vaatteita?

Kyseinen mekko ei ensisilmäyksellä näytä äitiysvaatteelta:

http://m2.hm.com/m/fi_fi/productpage.0649274001.html

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks ei voisi ostaa? Se on ihan vaan malliston nimi se mama, ei vaadi äitiyttä että niitä saa ostaa ja käyttää :D 

Vierailija
2/10 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miks ei voisi ostaa? Se on ihan vaan malliston nimi se mama, ei vaadi äitiyttä että niitä saa ostaa ja käyttää :D 

Takaraivossa kummittelee vaan sellainen hölmö ajatus, että joku luulee minun olevan raskaana, jos on tuollainen mekko päällä ;_;

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole outoa, olen itsekin käyttänyt paljonkin sisareni vanhoja äitiysvaatteita. Ihan hienoja vaatteita, ei vaan itse halua niitä enää käyttää. Jotkut mammat kyllä katsovat heti vatsanseutua, kun tunnistavat vaatteen, mutta ei se haittaa :D

Vierailija
4/10 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo, mä ostin kirpputorilta vahingossa imetyspaidan, että siihen nähden tuo mekko on erittäinkin ok ja tuskin kukaan tunnistaa äitiysvaatteeksi, ellei ole nimenomaan itselleen sellaista joskus samasta mallistosta hommannut. :D 

Vierailija
5/10 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takaraivossa kummittelee vaan sellainen hölmö ajatus, että joku luulee minun olevan raskaana, jos on tuollainen mekko päällä ;_;

Ap

Niinhän sellainen luuleekin, jolla on sama mekko äitiysmekkona.

Vierailija
6/10 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuosta edes päällepäin nää, että on äitiysvaate. "Tavallisella" osastolla on ihan samanlaisia kietaisumekkoja, joissa leikkaus rintojen alla.

Vierailija
7/10 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/10 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti mekko, osta vaan jos tykkäät. Ei tuo todellakaan huuda olevansa äitiysmallistosta lähtöisin.

Vierailija
9/10 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysvaatteet on mitoitettu kasvavalle vatsalle, joten leikkausten tarkoitus on myötäillä ja korostaa vatsanseutua. Helman etuosa usein on takaosaa pidempi. Jos on pientä ylimääräistä vatsalla, saa äitiysvaatteen leikkaus sen näyttämään raskausvatsalta. Jos ei ole ylimääräistä vyötäröllä, on sinulla vain hieman erikoisesti leikattu mekko, missä etuosa takaosaa pidempi.

Vierailija
10/10 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei sellasta raskausmahan näköstä läskimahaa ole niin miksi et voisi käyttää? Siis jos ongelmana on ettei kukaan luule sun olevan raskaana.