Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Italianpata yms annosmäärät. 4 ihmistä pitäis tuosta syödä

Vierailija
28.04.2018 |

yksi ihminen siis neljä päivää. Pakko ottaa aina tuplamäärä, jos lukee 4 annosta niin kaksi siitä todellisuudessa syö.

Vai syödäänkö me vain paljon?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä syötte tollasta roskaa?

Osta kaupasta tuoreita aineksia ja valmista itse. Helppoa ja nopeeta, lisäksi voit itse päättää paljonko ruokaa tarvitsette.

Joo hei tosi nopeaa! Vastaatko sä yleensä kysymyksiin aiheen vierestä ja pätemällä?

Pasta kiehuu kuudessa minuutissa, samaan aikaan liha/kana pannulla ja vihannekset perään. Ruoka valmistuu kymmenessä minuutissa. Kauanko italianpadassa menee?

Hitto kun en ole moista annosta nähnyt missään ravintolassa. Olisin ampunut kokin.

Tuon ruoan nimessä esiintyy sana pata. Guuglettakaapa reseptejä missä mainitaan pata. Mikä oli päätelmä ruoan valmistustavasta?

Vierailija
22/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käytetäänkö noita patapusseja siis mausteena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava pikaruoka. Maustan kyllä itse mm. valkosipulilla, lapset rakastaa ja äiti pääsee joskus helpolla. ;) Mutta tekisin tupla-annoksen neljälle, jos siitä on tarkoitus jäädä myös seuraavaan kertaan jotain.

Vierailija
24/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta kaupasta tuoreita aineksia ja valmista itse. Helppoa ja nopeeta, lisäksi voit itse päättää paljonko ruokaa tarvitsette.

Joo hei tosi nopeaa! Vastaatko sä yleensä kysymyksiin aiheen vierestä ja pätemällä?

Pasta kiehuu kuudessa minuutissa, samaan aikaan liha/kana pannulla ja vihannekset perään. Ruoka valmistuu kymmenessä minuutissa. Kauanko italianpadassa menee?

Kun itse tekee ruokaa, niin ajan kulumista ei vaan sillä tavalla huomaa. Äkkiä siinä sitten kuitenkin menee puoli tuntia, vaikka tuntui että tuli nopeasti.

Italianpatapussisa muuten lukee että siinä on 2-4 annosta. Valmistusaika 9 minuuttia.

Vierailija
25/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää ihan mitä ruokia haluatte, mutta tämä ketju käsittelee pussiruokia.

Vierailija
26/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksi ihminen siis neljä päivää. Pakko ottaa aina tuplamäärä, jos lukee 4 annosta niin kaksi siitä todellisuudessa syö.

Siinä lautasella pitää olla muutakin kuin sitä  pataa.Esimerkiksi  kasviksia. Kyllä, syötte liikaa koska annoskoko  on laskettu suositusten mukaiseksi.

Vierailija
27/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis käytetäänkö noita patapusseja siis mausteena?

Tavallaan. Niitä voi helposti "jatkaa" perusraaka-aineilla kuten pasta, riisi, pavut tai muuta kasvista. Omaan makuun ne on ohjeen mukaan valmistettuna yleensä hieman liian suolaisiakin. Lisäksi sitten vähän chiliä, niin saa ruokaan vähän luonnetta. Ja on hyvää.

Vierailija
28/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pataruoan valmistuksen pitäisi olla nopeuskilpailu?

Tuolla sinun makaroni-hemapa-kana sekoituksella ei ole mitään tekemistä pataruoan kanssa. Ja tuohon kun vielä sotket se raa-an tomaattimurskan sekaan, niin avot. Aihinenkin hyppäisi parvekkeelta.

Vierailija
29/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä lautasella pitää olla muutakin kuin sitä  pataa.Esimerkiksi  kasviksia. Kyllä, syötte liikaa koska annoskoko  on laskettu suositusten mukaiseksi.

Suosituksen mukaiseksi...hah.

Jos kaksi 160kiloista körilästä syö puoliksi annoksen...luuletko, että niiltä nälkä lähtee??

Juu, sitähän minäkin...

Vierailija
30/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää ihan mitä ruokia haluatte, mutta tämä ketju käsittelee pussiruokia.

Höpsis, tämähän koskee Heinänseivästäjäjeesus-yhtyettä.

Vierailija
31/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasveisten onglema on lyhyt säilyvyys. Jos jääkaapissa on paljon erilaisia kasviksia, niin osa tuppaa unohtumaan ja pilaantumaan. Noissa pusseissa on se hyvä puoli että ne säilyy kuivamuonakaapissa vaikka kuinka pitkään. Meillä on aina meksikonpataa hätävarana ja jauhelihaa pakastimessa. Jauhelihan pakastan ohuena levynä, joten se sulaa kaatilassa tai mikrossa parissa minuutissa. Helppoa, nopea ja maistuva pikaruoka.

Vierailija
32/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokanatsi :)

Itse en tykkää nysvätä salaattien kanssa, vaan syön kasvikset ruuassa. Tuollaiseen pataan voi lisätä kasviksia (porkkanaa, kaalta, papuja, herneitä, maissia tms.)

Vierailija
33/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italianpata pussi on kätevä esim retkeillessä. Olen lisännyt pussiin kuivattua jauhelihaa ja pastaa, niin syö isompikin sakki. Ja on monin kerroin retkiruokia parempaa, vaikka valmistuote onkin.

Vierailija
34/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne pussiruokien pienet annokset johdu ihan myyntituottojen maksimoinnista eikä lautasmallin noudattamisesta.

Vierailija
35/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosituksen mukaiseksi...hah.

Jos kaksi 160kiloista körilästä syö puoliksi annoksen...luuletko, että niiltä nälkä lähtee??

Juu, sitähän minäkin...

No hyi vittu. 160 kiloinen läski nyt tule kylläiseksi mistään, tässä puhuttiin ihmisistä ja niiden ruokaannosten koosta eikä mistään syöttöporsas-mätisäkeistä.

Olet oksettava enkä pidä noin ajattelevaa ihmisenä, ja olen 160-senttinen, en kiloinen.

Vierailija
36/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, kaikki ei syö suositusten mukaan 5-6 ruokaa päivässä. Itse syön kolme kertaa, aamu- ja iltapala on aika kevyitä joten päivällisellä syön ison annoksen.

Vierailija
37/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, kaikki ei syö suositusten mukaan 5-6 ruokaa päivässä. Itse syön kolme kertaa, aamu- ja iltapala on aika kevyitä joten päivällisellä syön ison annoksen.

Ihan täältä sivusta huutelen, mutta jos kerran syöt eri tavoin kuin suositellaan, niin ei kai sinua yllätä, jos valmisruoka-annos ei ole juuri sinulle mitoitettu?

Vierailija
38/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mauton ruoka, jos vaan pastaa, vihanneksia ja kanaa laitat. Ei ole italianpataa.

Sekä tuohon käytettäneen kuitenkin valmiiksi suikaloituja..ei muuten onnistu. Eli eineksiä nekin. Sekä se pasta, mitä eroa?

Vierailija
39/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaattiahan kuuluisi olla vähintään puolet annoksesta.

Miksi?

Siten nyt yleisesti syödään suosituksien mukaan. Toki voi halutessaan vaikka vetää italianpatapussin sellaisenaan ja juoda kuumaa teetä päälle. Miksipä ei?

Vierailija
40/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne pussiruokien pienet annokset johdu ihan myyntituottojen maksimoinnista eikä lautasmallin noudattamisesta.

Miten se lisää myyntituloa jos pussissa lukee neljän hengen annos, mutta siitä riittääkin vain kahdelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi