Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Italianpata yms annosmäärät. 4 ihmistä pitäis tuosta syödä

Vierailija
28.04.2018 |

yksi ihminen siis neljä päivää. Pakko ottaa aina tuplamäärä, jos lukee 4 annosta niin kaksi siitä todellisuudessa syö.

Vai syödäänkö me vain paljon?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä syötte tollasta roskaa?

Osta kaupasta tuoreita aineksia ja valmista itse. Helppoa ja nopeeta, lisäksi voit itse päättää paljonko ruokaa tarvitsette.

Vierailija
2/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siitä pussista riittää vaan kahteen annokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Lisään aina riisiä, spagettia tms. niihin. Sama juttu koskee niitä pussipastoja, joissa muka annokset kahdelle. Hah, hah!

Vierailija
4/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on 5 henkeä ja jos ihan oikeasti ruoaksi tehdään, niin kaksi pussia Italianpataa, 700 g - 1 kg jauhelihaa ja usein keitetään siihen vielä rakettispaghettin liäski.

Tästä syö meidän vanhempien lisäksi kolme teinipoikaa, joiden yksi lemppareista on juuri Italianpata. Yleensä jää pakasterasiaallinen vielä lounaaksi. 

Vierailija
5/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian- ja Meksikonpadat ovat ihan hyviä...kun syö niitä harvoin, kerran kahdessa kuukaudessa.

Vierailija
6/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Lisään aina riisiä, spagettia tms. niihin. Sama juttu koskee niitä pussipastoja, joissa muka annokset kahdelle. Hah, hah!

Samoin. Lisään aina pastaa mukaan ja yhdestä pussista riittää hyvin neljälle.

Vierailija
7/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattiahan kuuluisi olla vähintään puolet annoksesta.

Vierailija
8/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kaupasta tuoreita aineksia ja valmista itse. Helppoa ja nopeeta, lisäksi voit itse päättää paljonko ruokaa tarvitsette.

Joo hei tosi nopeaa! Vastaatko sä yleensä kysymyksiin aiheen vierestä ja pätemällä?

Vierailija
9/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne annoskoot on sen mukaan että siinä syödään myös muuta lisäksi. Mutta kieltämättä ne on silti alakanttiin.

Vierailija
10/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on 5 henkeä ja jos ihan oikeasti ruoaksi tehdään, niin kaksi pussia Italianpataa, 700 g - 1 kg jauhelihaa ja usein keitetään siihen vielä rakettispaghettin liäski.

Tästä syö meidän vanhempien lisäksi kolme teinipoikaa, joiden yksi lemppareista on juuri Italianpata. Yleensä jää pakasterasiaallinen vielä lounaaksi. 

Teen saman ja lisään vielä herne-maissi-paprika-pussin.

Vierailija
11/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo hei tosi nopeaa! Vastaatko sä yleensä kysymyksiin aiheen vierestä ja pätemällä?

Pasta kiehuu kuudessa minuutissa, samaan aikaan liha/kana pannulla ja vihannekset perään. Ruoka valmistuu kymmenessä minuutissa. Kauanko italianpadassa menee?

Vierailija
12/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomio, ääritapaus oli joku pussimuusi jota kerran ostin. Valmistajan "kuusi annosta" oli minulle käytännössä kaksi.

Vierailija
13/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italianpata kuuluu syödä sitten mediumina. Mutta palstan yyhoot vetää senkin varmaan kypsänä ja perunoilla.

Vierailija
14/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiskautapuuroannoksesta ei tule edes kunnon kakkaa. Saati maha täyteen. Kuka niitä ostaa?

Vierailija
15/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pasta kiehuu kuudessa minuutissa, samaan aikaan liha/kana pannulla ja vihannekset perään. Ruoka valmistuu kymmenessä minuutissa. Kauanko italianpadassa menee?

Aika mauton ruoka, jos vaan pastaa, vihanneksia ja kanaa laitat. Ei ole italianpataa.

Vierailija
16/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaattiahan kuuluisi olla vähintään puolet annoksesta.

Miksi?

Vierailija
17/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vihanneksetkin kuoriutuu ja pilkkoutuu itsekseen pataan. Helppoa!

Vierailija
18/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee ostettua meksikonpata pussi. Siihen sitten jauhelihaa ja ehkä tölkillinen papuja mukaan. Elintarvikeissa mitoitetut annokset ovat melko pieniä, perustuu siihen että syödään useita aterioita päivässä. Tuollaisen padan syö nälkäinen mies yksin, mutta kyllä siitä kolmelle riittää (mies, vaimo ja teini-ikäinen tytär), jos ei olla kovin nälkäisiä. Itse tykkään mausta, en ole koskaan kokeillut tehdä ja maustaa itse perusraaka-aineista, enkä jaksa yrittää, tuosta pussista se tulee niin helpoisti.

Vierailija
19/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mauton ruoka, jos vaan pastaa, vihanneksia ja kanaa laitat. Ei ole italianpataa.

Eihän tuo italianpata resepti ollutkaan :D 

Meillä syödään kohta pelkkää pastaa ja vihanneksia, eikä ole mautonta. Pannussa sipulia, paprikaa, pinaattia, mustapapuja, kikherneitä ja tomaattia. Siihen saa lisätä fetaa ja mausteita ym. oman maun mukaan. Kattilassa kiehuu pastaa. 

Vierailija
20/58 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna anteeksi, ajattelin että osaisit lisätä tomattimurskan ja mausteet ilman ohjeistusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi