Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita morkkistelijoita tänään?

Vierailija
23.04.2006 |

Otin menkkojen alkamisen takia pari tujua paukkua eilen. Nyt on kauhea morkkis. :(

Tuntuu että kuolen, vaikka ei edes " kapula" ole..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin mokaillut, vaikka dokailinkin...

Vierailija
2/4 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

join aamukuuteen asti olutta vanhojen miespuolisten koulukavereiden kanssa. Nukuttiin lattialla siskonpedissä. Mitään ei tapahtunut, mutta silti vähän harmittaa - olisi voinut nukkua omassa sängyssä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä kiva ilta, mutta morkkistelenpas nyt kuitenkin. Siis miksi pitää mennä joka viikko ryyppäämään ja liian usein vielä jatkoillekin?!? Tuntuu aivan älyvapaalta toiminnalta omasta mielestänikin..Mutta viikonloppu kun lähestyy niin kummasti alkaa taas menojalka vipattaa. :(

Vierailija
4/4 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kotiäiti kun ei ota sunnuntaina,vaikka mies olis ens viikon kotona ja lasten kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi