Asun Larun kalleimmassa kerrostalossa merinäköalalla etelään. Mitä haluat kysyä minulta?
Jouni, 52. Oikea nimeni ei ole Jouni, koska en halua stalkereita. Mutta tässä esiinnyn Jounina. Ikäni on oikea+-5.
Kommentit (60)
Harrrrrmittaako, kun et juurikaan ehdi oleskelemaan ihanassa kodissasi kun pitää painaa niska limassa pitkää päivää että saa asunnon maksettua.
Itse asun Sipoossa, velattomassa merenrantatalossa. On kylläkin perintökiinteistö.
Tälle alueelle on tullut paljon toinen toistaan komeampia taloja mutta alue on lähes aina autio ja tyhjä. Juurikin mainitsemastani syystä. Ihmiset on aina töissä.
Sitä olen joskus miettinyt, että missä näiden asukkaiden lapset on iltaisin?
Asut Larussa kalliissa kämpässä. Ja silti elämäsi on niin köyhää että kulutat aikaasi vauvapalstalla. Häpeätkö yhtään?
Nää on vauvan parhaita ketjuja. Tällä palstallahan nää kartanonherrat ja Kaskisaaren ökyrikkaat ja Kaivopuiston kerma kokoontuu :)
Vierailija kirjoitti:
Harrrrrmittaako, kun et juurikaan ehdi oleskelemaan ihanassa kodissasi kun pitää painaa niska limassa pitkää päivää että saa asunnon maksettua.
Itse asun Sipoossa, velattomassa merenrantatalossa. On kylläkin perintökiinteistö.
Tälle alueelle on tullut paljon toinen toistaan komeampia taloja mutta alue on lähes aina autio ja tyhjä. Juurikin mainitsemastani syystä. Ihmiset on aina töissä.
Sitä olen joskus miettinyt, että missä näiden asukkaiden lapset on iltaisin?
Pystyn tekemään töitäni missä vain. Usein kotona, monesti muualla, jos on tapaamisia. Haluan säilyttää kodin yksityisenä.
Kova tuuli, kosteaa ja kylmää. Matkaa keskustaan. Viihdytkö todella?
Vierailija kirjoitti:
Asut Larussa kalliissa kämpässä. Ja silti elämäsi on niin köyhää että kulutat aikaasi vauvapalstalla. Häpeätkö yhtään?
Yhtä paljon kuin sinäkin?
Ei kiinnosta vieraiden ihmisten asiat eikä myöskään kerrostalossa asuminen.
Hei,
Tässä Jenni 22 +-5vee, mutta en oikeasti ole Jenni vaan Hanna.
Ylettääkö sulla jalat maahan siitä yksiöstä? Onko se ihan rannalla?
Miksi sinä pystyit tietämään, että minä halusin kysyä sinulta jotain?
Onko sulla verkkarit? Onkoja jos niin onko ne addut?
Käytkö lenkillä?
Onko juhannuksena lunta?
.
Vierailija kirjoitti:
Kova tuuli, kosteaa ja kylmää. Matkaa keskustaan. Viihdytkö todella?
Vapaan horisontin näkeminen on minulle tärkeää. Keskustaan pääsen nopeasti autolla. En halua asua keskustassa, sitäkin olen kokeillut. Luonnonläheisyys on tullut tärkeäksi minulle. Myös merenkohinan kuuleminen on yksi parhaista rentoutumiskeinoista riippumatossa loikoilleissa.
Miten ihmiset jaksaa provosoitua näistä ?!
Raportoi jäätilanne - merellä ja lasissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on asumiskustannukset? Tai paljonko sulla on velkaa? Oletko pappa betalar vai selfmademiljonääri?
Uusi talo, edullista on asua. Rahaa on kertynyt oman pääkopan sisällön vuoksi. Talousopin 2. pääsäännön mukaan raha liikkuu kohti suurempaa älykkyyttä.
Rahanhimo älykkyytäkö?
Et vastannut tähän.
Ei Lauttasaari ole mitään tosirikkaiden aluetta. Paitsi tietysti ihan rannikon talot ja ne eivät ole kerrostaloja.
Onhan se toki kallista seutua ja varskinkin jonkun jämsäläisen näkökulmasta. Mutta en mä helsinkiläisenä lähtis leveilemään Lauttasaarella.
Tuttu asuu kolmessasadassa neliössä Eirassa perheineen. Ei puhu tästä koskaan mitään. Tiedän vain, koska olen käynyt. Itse asun Etu-Töölössä, hintatasoltaan varmaan Larun luokkaa.
Mieleltään köyhä olet, vaikka ehkä varakkuutta rahallisesti.
Laru, ei sano mitään.
Miks teet tällaisen aloituksen?
Mitä tuumaisit siitä ajatuksesta, että Laru ja Tapiola-Westend-Haukilahti muodostaisivat oman kaupungin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on asumiskustannukset? Tai paljonko sulla on velkaa? Oletko pappa betalar vai selfmademiljonääri?
Uusi talo, edullista on asua. Rahaa on kertynyt oman pääkopan sisällön vuoksi. Talousopin 2. pääsäännön mukaan raha liikkuu kohti suurempaa älykkyyttä.
Rahanhimo älykkyytäkö?
Et vastannut tähän.
Älykkyys auttaa sinua pärjäämään erilaisissa systeemeissä. Se on kykyä nähdä nopeasti, mikä on oleellista ja taitoa keskittyä siihen. Kun keskittyy siihen, mitä osaa, menestystä alkaa tulla ja se ruokkii lisää menestystä. Se tarkoittaa myös rahaa sinulle itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuumaisit siitä ajatuksesta, että Laru ja Tapiola-Westend-Haukilahti muodostaisivat oman kaupungin?
Odotan ennemmin jonkin houkuttelevan aidatun alueen muodostamista rannikolle. Se voisi olla jollain tapaa oma vyöhykkeensä.
Vierailija kirjoitti:
Nää on vauvan parhaita ketjuja. Tällä palstallahan nää kartanonherrat ja Kaskisaaren ökyrikkaat ja Kaivopuiston kerma kokoontuu :)
Teillä köyhillä ei ole aikaa, kun teidän täytyy tienata rahaa.
Harmittaako kun kusen lenkilläni ison kiven juureen ikkunasi alla?