Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa miten mun pitäisi pukea omenavartalo

Vierailija
28.04.2018 |

Olen joko omena- tai Y-vartalo. Joka tapauksessa yläkroppa on on suhteessa isompi kuin alakroppa. Hartiat ovat suorat ja mielestäni leveähköt. Isot rinnat, ei juurikaan vyötäröä. Kapeahko lantio. Pituus 168, paino pyörii 61-63kg. Kaikki ylimääräinen läski on solisluiden ja lonkkaluiden välissä eli tisseissä ja mahassa (tiedän, yök). Mitat rinnanympärys 99cm, vyötärö 77cm ja lantio 94cm.

Millaisilla vaatteilla saa yläosan ja alaosan kokoeroa häivytetyksi/tasapainoisemmaksi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerikuorrutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole omenavartaloinen. Olet y-vartaloinen.

Vierailija
4/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirakkakuori. Uuniin puoleksi tunniksi. Kaveriksi vaniljajätskiä.

Vierailija
5/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on Y-vartalo. 

Vierailija
6/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole varsinainen omena ollenkaan. Melko hoikan ihmisen mitat. 

Voit pukeutua ihan miten haluat. Ja tietysti aina voi, mutta tässä ei ole mitään rajoitteita estetiikan suhteen. 

Totta kai jos on jotain yksityiskohtia esim. paksut nilkat niin kannattaa laittaa housut eikä hametta jne. 

Vierailija
7/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka läskisi ovat mahassa, kun vyötärösi on 77cm? ja ei tuo lantiosikaan miltään kapealta kuulosta! hyvät mitat nuo on, pukeudu sen mukaan millaisista vaatteista itse tykkäät!

Vierailija
8/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiiis, miten oot saanut pääteltyä, että sulla ois omenavartalo? :DD Sori, kommentoin taas.

Vierailija
9/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan jotain paikattua vanhaa juuttisäkkiä. Voit myös ripotella tuhkaa päällesi.

Vierailija
10/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Kuten aloituksessa sanoin, omena tai y. Taisin olla omena ennen kun laihduin jonkin verran, laihtuessa lähti suurin osa kiloista keskivartalosta joten nykyään ehkä sitten y.

Ja todellakin olen vahvasti ns. yläpainotteinen vartalonmuodoltani, vatsassa on paljon löllöä eikä vyötäröä juuri näy. Lantio näyttää kapealta tisseihin ja hartioihin verrattuna.

Jalat ja kädet on hoikat.

Ap

Vierailija
12/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Paha antaa vinkkejä, jos ei tiedä ootko parikymppinen vai viiskymppinen?

Vierailija
13/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Paha antaa vinkkejä, jos ei tiedä ootko parikymppinen vai viiskymppinen?

40-vuotias.

Vierailija
14/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-vuotias.

Hmm, okei, oon ite nuorempi, joten en osaa antaa sulle pukeutumisvinkkejä.

https://www.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/pukeutumisopas-y-vartaloll…

Tämmösiä nyt löytyy ihan googlettamalla... 

Vierailija
15/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://indiska.com/fi/Fashion/Tunics/MIGISI/p/107159812PINK

https://indiska.com/fi/Fashion/Dress/FERN/p/107158810BLUE

Eka: tunikat, joissa ei ole mitään muotoleikkausta tekee mut ihan valtavan näköiseksi, ne kun roikkuvat suoraan alaspäin tissien päältä.

Toka: voisi olla ok, mutta useimmiten toi kietaisumallien etumus menee rumasti tissien väliin ja korostaa niitä tarpeettomasti.

Ap

Vierailija
16/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Kuten aloituksessa sanoin, omena tai y. Taisin olla omena ennen kun laihduin jonkin verran, laihtuessa lähti suurin osa kiloista keskivartalosta joten nykyään ehkä sitten y.

Ja todellakin olen vahvasti ns. yläpainotteinen vartalonmuodoltani, vatsassa on paljon löllöä eikä vyötäröä juuri näy. Lantio näyttää kapealta tisseihin ja hartioihin verrattuna.

Ap

Lopeta jo, tuo on niin äärimmäisen typerää - olet enemmänkin laiha kuin lihava!

T: sinua 30 kg lihavampi.

Vierailija
17/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynnyri vanteella on klassinen valinta, varsinkin vähän sellainen kulunut vintage-malli.

Vierailija
18/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Missä kohtaa sanoin olevani lihava? Ap

Vierailija
19/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap:n rinnanympärys on kokoa xl ja vyötärö kokoa l, joten ei hän suorastaan laihakaan ole. Kun tähän yhdistetään s-kokoinen lantio, on kyseessä normaalipainoinen ja terve, mutta varmastikin haastavasti puettava vartalo.

Vierailija
20/25 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap:n rinnanympärys on kokoa xl ja vyötärö kokoa l, joten ei hän suorastaan laihakaan ole. Kun tähän yhdistetään s-kokoinen lantio, on kyseessä normaalipainoinen ja terve, mutta varmastikin haastavasti puettava vartalo.

Juuri näin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi