Asun Larun kalleimmassa kerrostalossa merinäköalalla etelään. Mitä haluat kysyä minulta?
Jouni, 52. Oikea nimeni ei ole Jouni, koska en halua stalkereita. Mutta tässä esiinnyn Jounina. Ikäni on oikea+-5.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Onks kivaa?
Viihdyn hyvin.
En kysy mitään. Asun itsekin Larussa talossa ,joka on osittain meren päällä. Ylin kerros tietysti.
Harmittaako, kun on paaaaaljon sua rikkaampiakin.
Ei tuo helsinkiläisen näkökulmasta asumisena olen kuin ehdotonta varakkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako, kun on paaaaaljon sua rikkaampiakin.
Ei tuo helsinkiläisen näkökulmasta asumisena olen kuin ehdotonta varakkuutta.
Ei harmita. Tiedän, että monilla menee paljon minua heikommin. Se auttaa minua eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
En kysy mitään. Asun itsekin Larussa talossa ,joka on osittain meren päällä. Ylin kerros tietysti.
Heheh, ollaanko sitten naapureita? 😂
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Mä asun siinä talossa, joka on kaikkein pisimmälle meren päällä. Tuu käymään kaffeella! Palstaillaan kimpassa ja syödään Sacher-leivoksia.
Paljonko on asumiskustannukset? Tai paljonko sulla on velkaa? Oletko pappa betalar vai selfmademiljonääri?
Laru? Missä ihmeessä? Täytyy olla Helsingissä 😂
Onko kuuma, kun etelään? Kaikki huoneet etelään? Onko parveketta sinne merellepäin, vai joudutko nousemaan keittiötikkaille, että näet meren pilkahduksen kylppärin ikkunasta tietystä kohdasta talvisin, kun lehdet eivät ole puissa.
Harmittaako olla vanha käpy jonka parhaat vuodet ovat takana ja edessä vain raihnauttava vanhuus?
Steevi, Nereus, Ruffi vai Jaakari?
t. asukas myös
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on asumiskustannukset? Tai paljonko sulla on velkaa? Oletko pappa betalar vai selfmademiljonääri?
Uusi talo, edullista on asua. Rahaa on kertynyt oman pääkopan sisällön vuoksi. Talousopin 2. pääsäännön mukaan raha liikkuu kohti suurempaa älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kuuma, kun etelään? Kaikki huoneet etelään? Onko parveketta sinne merellepäin, vai joudutko nousemaan keittiötikkaille, että näet meren pilkahduksen kylppärin ikkunasta tietystä kohdasta talvisin, kun lehdet eivät ole puissa.
Selektiivilasit, ei kuumota. Parveke on.
Jos käytät sanaa "kallis", et ole erityisen varakas.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako olla vanha käpy jonka parhaat vuodet ovat takana ja edessä vain raihnauttava vanhuus?
Ei harmita. Koen, että minulla on vielä paljon mahdollisuuksia ansaita enemmän rahaa.
Moi Jone. Rapussa ei taida mohammed nimet komeilla? Sinulta puuttuu taas se RIKKAUS :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi talo, edullista on asua. Rahaa on kertynyt oman pääkopan sisällön vuoksi. Talousopin 2. pääsäännön mukaan raha liikkuu kohti suurempaa älykkyyttä.
Rahanhimo älykkyytäkö?
Larun on ihan jees, mut kyl tää Kaskisaari on parempi. Kohta tulee uus vene omaan laituriin. Mies tuolla huutelee, että lihat on grillissä. Pitääpä tästä mennä kattamaan pöytää lasitetulle terassillemme ja korkata bollinger :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Mä asun siinä talossa, joka on kaikkein pisimmälle meren päällä. Tuu käymään kaffeella! Palstaillaan kimpassa ja syödään Sacher-leivoksia.
Ja vaihdetaan keskenämme nesteitä.
Onks kivaa?