Pelottaako teitä miesporukat kaupungilla?
Mua on alkanut pelottaa. Eilen huomasin yhdellä Turun koulun pihalla, että sinne kerääntyi jotain 8 nuorta miestä. Olivat vissiin lähdössä jonnekin. Klo 21.
Heti viestin lapselleni, että tulee töistä reittiä.
Olenko vaan minä muuttunut pelkuriksi, vai onko teistä tullut pelokkaampia.
Huom, haluan puhua neutraalisti, jotta ketju säilyy. Eli lkää laittako mitään värejä tms.
Haluan vain tietää, onko muut pelokkaampia.
Kommentit (49)
Asun melko pienessä kaupungissa ja pieni on kaupunginosa missä asun. Narkkareita, juoppoja, prätkäjengejä ja teinilaumoja täällä riittää mutta ei heitä ole koskaan tarvinnut pelätä. Ja luulen että ainakin hetken vielä paikka pysyy turvallisena, kun täällä ei asukkaat "monikultturiisuutta" hyväksy.
Vierailija kirjoitti:
Asun melko pienessä kaupungissa ja pieni on kaupunginosa missä asun. Narkkareita, juoppoja, prätkäjengejä ja teinilaumoja täällä riittää mutta ei heitä ole koskaan tarvinnut pelätä. Ja luulen että ainakin hetken vielä paikka pysyy turvallisena, kun täällä ei asukkaat "monikultturiisuutta" hyväksy.
Ennen pitkään saatte omat ahmedit.
Känniläiset kyllä, ulkomaalaiset ovat yleensä selvin päin eivätkä häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siirtynyt kulkemaan työmatkani autolla. Aiemmin pyöräilin/kävelin sekä huonoilla keleillä linja-autolla. Kun samaa väliä alkoi kulkea uusi suuri miesjoukko niin en katsonut enää turvalliseksi. En myöskään iltaisin käy enää paikallisessa kauppakeskuksessa vaikkei pelota niin koen siellä silloin asioinnin epämiellyttäväksi.
Miesjoukkoja ja miesjoukkoja. Et voi sitten kertoa rehellisesti, että tarkoitatko näitä maleksivia koneinsinöörejä tai mitä? Vai pelottaako jonnet ja jonit?
Jokainen tietää että jos kirjoitetaan suoraan niin seuraavaksi iskee "pääsy kielletty" ja tämäkin keskustelu muisto vain.
sininen punainen musta keltainen ruskea vihreä oranssi violetti harmaa valkoinen
Vierailija kirjoitti:
Känniläiset kyllä, ulkomaalaiset ovat yleensä selvin päin eivätkä häiritse.
Toiset osaavat keppostella selvinpäinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ahdistaa. Metoo
Ainoastaan valkoiset. Yhtäkään tummahipiäistä ei ole vielä ilmoitettu metoohun. Mielestäni se on hyvin outoa.
Miesjoukkoja ja miesjoukkoja. Et voi sitten kertoa rehellisesti, että tarkoitatko näitä maleksivia koneinsinöörejä tai mitä? Vai pelottaako jonnet ja jonit?