Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturbointi hotellilla kun matkailet yksin

Vierailija
28.04.2018 |

Työmatkalla hotellilla iltaa viettäessä rupesin pohtimaan kuinkahan yleisti ihmiset ottavat ilon irti kun saavat varmasti olla yksin, ilman ulkopuolisia häiriöitä. Ainakin itse nautin täysin rinnoin hotellilla kun voi nauttia rauhassa omista fantasioistani.

En voi olla hymyilemättä ajatukselle suuresta hotellista, joissa iso osa ihmisistä nautiskelee yksinään omissa pikku kopeissaan.

Eli masturboitteko yksinäisiä hotelli-iltoja viettäessä?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe että masturbaatio on joku erikoinen tilaisuus tai joku tuollainen uniikki tapahtuma yksin hotellissa.

Ihan normaalia ja "arkistakin" toimintaa kuten syöminen tai juominen. Kyllähän kotonakin ihmiset masturboi kun ovat yksin pidemmän aikaa, ainakin minä ja miesystävänikin varmasti :D

mun puolesta voi masturboida myös kun katson, välillä pyytänytkin.

Jollekin se vain on lähes uniikki tapahtuma. Esim minä olen äärimmäisen harvoin yksin kotona pidempää aikaa. Ruuhkavuodet..

Vierailija
82/85 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe että masturbaatio on joku erikoinen tilaisuus tai joku tuollainen uniikki tapahtuma yksin hotellissa.

Ihan normaalia ja "arkistakin" toimintaa kuten syöminen tai juominen. Kyllähän kotonakin ihmiset masturboi kun ovat yksin pidemmän aikaa, ainakin minä ja miesystävänikin varmasti :D

Jollekin se vain on lähes uniikki tapahtuma. Esim minä olen äärimmäisen harvoin yksin kotona pidempää aikaa. Ruuhkavuodet..

Täällä sitä ruuhkaa ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toivotaan että on sitten seksiä säännöllisesti vaikka ruuhkavuodet. Muuten otan osaa.

Vierailija
84/85 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toivotaan että on sitten seksiä säännöllisesti vaikka ruuhkavuodet. Muuten otan osaa.

Eihän tässä nyt siitä ollut kyse, vaan siitä että harvoin on yksin kotona pidempää aikaa. Seksiä meillä on kyllä oikeinkin säännöllisesti, kiitos kysymästä. Myös masturbaatiolle on aikaa, mutta nyt oli puhe siitä että hotellissa pääsee nautiskelemaan itsestään oikein pitkän kaavan mukaan. Siihen kun ei oikein kotona ole mahdollisuutta tässä tilanteessa. Mutta seksi puolison kanssa on minulle paljon tärkeämpää.

Vierailija
85/85 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsisikin vielä matkustamaan. Ensin koronan vuoksi matkat jäissä, sitten alkaa säästämisen takia olemaan vaikeaa päästä reissuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi