Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturbointi hotellilla kun matkailet yksin

Vierailija
28.04.2018 |

Työmatkalla hotellilla iltaa viettäessä rupesin pohtimaan kuinkahan yleisti ihmiset ottavat ilon irti kun saavat varmasti olla yksin, ilman ulkopuolisia häiriöitä. Ainakin itse nautin täysin rinnoin hotellilla kun voi nauttia rauhassa omista fantasioistani.

En voi olla hymyilemättä ajatukselle suuresta hotellista, joissa iso osa ihmisistä nautiskelee yksinään omissa pikku kopeissaan.

Eli masturboitteko yksinäisiä hotelli-iltoja viettäessä?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen usein ihmetellyt kun mennään porukalla työmatkalle, niin miehet ottaa aina yhden hengen huoneen. Tämänkö takia? Naiset jakaa aina huoneen työkaverin kanssa.

Tämä on ihan ala- ja yrityskohtaista. Ei saman firman sisällä voi olla kahta eri matkustusääntöä. Toinen miehille ja toinen naisille.

Kyllä naisetkin varmaan saisi oman huoneen jos haluaisivat. Minusta on ainakin kivempi olla kaverin kanssa kuin möllöttää huoneessa yksin.

Meidän firmassa on ollut  sekahuoneetkin. Ihan johdon käsky säästösyistä.

No nyt ei tietenkään matkustella.

Eikä niille matkoille ole pakko lähteä lainkaan, jos ei ole omaa huonetta tarjota. Säästyy vielä enemmän!

Missä firmassa on sekahuoneita tai ylipäätään jaetaan huone? En ole koskaan kuullut. Mulle tuo riittäisi syyksi olla matkustamatta tai vaihtaa firmaa. Pitkän työpäivän jälkeen on liikaa pyydetty että jakaisin pienen kopin jossa kuuntelen työkaverin piereskelyä ja kuorsausta.

Vierailija
62/85 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä firmassa on sekahuoneita tai ylipäätään jaetaan huone? En ole koskaan kuullut. Mulle tuo riittäisi syyksi olla matkustamatta tai vaihtaa firmaa. Pitkän työpäivän jälkeen on liikaa pyydetty että jakaisin pienen kopin jossa kuuntelen työkaverin piereskelyä ja kuorsausta.[/

Tuskin missään, mutta pakkoko sitä on kahdessa eri huoneessa ”nukkua” vastakkaisen sukupuolen työkaverin kanssa kun yhdessä reissussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen silloin tällöin työmatkan lähestyessä alkanut hakea seuraa treffipalveluista kyseiseltä paikkakunnalta n. paria viikkoa aiemmin. On löytynyt treffeille YH äitejä, lähiakoina eronneita ja varattuja kotona puutteessa pidettyjä, ikähaitari 15 vuotta itseä nuoremmasta oman ikäiseen ja siihen sakkiin mahtuu ihan valittavaksi saakka naisia, jos osaa yhtään keskimääräistä paremmin kirjoittaa ja jutella puhelimessa. Kun saa treffit sovittua tuollaisen kanssa vaikkapa hotellin ravintolaan, on ihan takuuvarmaa että lähtevät myös huoneen puolelle, eihän sellainen puutteessa oleva nainen malta jättää niin houkuttelevaa tilaisuutta käyttämättä. Niillä asetuksilla onkin sitten pantu poikkeuksetta pikkutunneille saakka ja osaavat haihtua ennen aamupala-aikaa niinkuin tuollaisessa asemassa olevan naisen kuuluukin tehdä. Tällä tavalla ei tarvitse ihan joka kerta työmatkoilla hotelleissa tyytyä siihen liiankin tutuksi tulleeseen omaan käteen. Helppoa ja pitää mielenkiinnon seksiin yllä kotonakin samalla.

Vierailija
64/85 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tulee matkusteltua yksin, vaimo on aina mukana. Mutta nuorempana eräässä paskalla äänieristyksellä varustetussa hotellissa majoittuessani kuulin seinän läpi selkeästi vibran iloista surinaa ja voihketta. Silloin kyllä lähti mielikuvituslentoon ja käsi kävi iloista kyytiä.

Vierailija
65/85 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi on joku fetissi tai jotaki. :D En oo usein ollu hotelleissa, mut aina ku oon ollu nii oon leikkiny itelläni. Välil tekis mieli varata huone paikallisesta hotellista muutaman kilometrin päästä pelkästään tota varten. :D

Vierailija
66/85 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis riippuu ihan millainen fiilis on. Välillä olen ihan hankkinut seuraa itselle hotellihuoneeseen, mutta sitten toisinaan on mennyt ihan vain sooloiluksi

Vierailija
67/85 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva rentoutua työpäivän jälkeen ja saa paremmat unetkin.

Vierailija
68/85 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna taas pitkästä aikaa pariksi päiväksi tien päälle. On tullut vähän tavaksi kaikessa rauhassa nautiskella omista jutuistani oikein pitkä kaavan mukaan vapautuneesti ja vähän ehkä riettaammin kuin kotisängyssä. Pakkaan pari lempidilsoa tai lelua mukaani ja työpäivän päätteeksi kuvittelen kaikkea tuhmaa. Joskus olisi kiva ehkä tuhmailla vieraan kassa ihan livenäkin, mutta en ole vilä uskaltautunut siihen

Hotellirunkuttajavaimo44

Vierailija
69/85 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai omaa kivaa pitää olla. Ja tykkään myös "vahingossa" liikkua suihkun jälkeen ikkunoiden lähellä vähissä vaatteissa tai kylpytakissa. Jännittävä ajatus jos joku mies näkisi paljaat rintani tms.

Kumpa pian taas pääsisi työmatkalle.

Vierailija
70/85 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla (pre korona) on joskus tapana etsiä työmatkoillani kaupungista joku tantrahieroja. Reissaan/reissasin todella paljon työni vuoksi ympäri maailmaa. Olen huomannut, että kaipaan sellaista hidasta, aistikasta hyäilyä, pysähdystä ylihektiseen elämääni ja kosketusta turvallisen tuntuisessa ilmapiirissä, hemmottelua itselleni siis. Saan antautua mielihyvän kaipuulleni, rauhoittua, olla hyväksytty ja saan ottaa vastaan hellää pyyteetöntä hyväilyä. Kiihotun äärimmilleni niistä öljyisistä sivelyistä ja annan lopuksi patojen purkautua jonkun osaavan kiltin ihimisen käsiin. On usein ihan rakasteltukin empaattisen hierojamiehen kanssa, enkä tarkoita nyt mitään panoa, vaan sellaista tiettyä kaunista rakastelua kahden nautinnon kaipuussa olevan ihmisen välillä. Parin tunnin hellimisen jälkeen olen itsekin ihan pelkkää euforiaa ja elämä hymyilee sitten myös kotioloissa. Rakkaalle miehelleni en ole näitä kertonut, eikä tosiaan ei ole häneltä mitään pois. Soisin saman hänelle ja toivonkin että on osannut tai saanut nauttia elämästään.

Streesaantunut uramom 47

Sorry nuo typot, taisin itse innostua ajatuksistani liikoja, korona kun on tukkinut tämänkin väylän ja kaikki muutkin selitykset mitä tähän nyt keksisi.  Hellyyden puutteessa olen silti  :)

Sama "Streesaantunut (?)*  uramom silti :)

Miten tällaisia tantrahierojia löytää? Voisi vaimolle tilata yllätyksen työmatkan hotelliin? Olisiko sellainen yllätys mukava?

Vierailija
71/85 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin mutta on joko videopuhelu vaimon kanssa tai katson meidän kuvaamia videoita. Vaimo laittaa aina kiimalimaiset pikkupöksynsä mun matkalaukkuun mukaan niin niitä haistelen samalla.

Vierailija
72/85 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai omaa kivaa pitää olla. Ja tykkään myös "vahingossa" liikkua suihkun jälkeen ikkunoiden lähellä vähissä vaatteissa tai kylpytakissa. Jännittävä ajatus jos joku mies näkisi paljaat rintani tms.

Hotellissa on hauskaa ihan keskenäänkin tosiaan. 

Se paljasteleva puoli saa vallan. Kerran oli huone josta oli näkymät vastapäiseen tanssisaliin... Ja hotellissa on muutenkin siistiä kun voi tehdä itsetyydytyksestä taidetta, voi käyttää aikaa huolella ja silleen. 

Pääsispä taas tosiaan. :) 

Vierailija
73/85 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aina hiukan jännää, että mihin suuntaan hotellihuoneen ikkuna on. Harmittaa suunnattomasti jos saa huoneen liian ylhäältä tai johonkin katvekohtaan. Sehän on parhaassa tapauksessa suihkusta tulemista koko ilta ja semiseisokissa tepastelua ikkunassa. Sit jos vastapuolella samanhenkinen tuhmailijanainen niin...

Vierailija
74/85 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina hotellissa vaatteet pois ja kävelee huoneessa ikkunan edessä.

Kun näkee että joku katselee niin alkaa kosketella kalua joka usein heti kovana.

Siitä sängylle ja mällit lentää lakahoihin

Vierailija
75/85 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelliasumisessa on oma jännityksensä. Mielentila virittyy odotuksesta jo päiviä ennen reissua, kun miettii mitä kaikkea kivaa voi tapahtua.

Aulabaarista monesti löytää muitakin seikkailunhaluisia jolloin mitä vain voi tapahtua. Toisinaan sitä vain päätyy omaan huoneeseen päästämään itsensä paineista.

Vierailija
76/85 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotelliasumisessa on oma jännityksensä. Mielentila virittyy odotuksesta jo päiviä ennen reissua, kun miettii mitä kaikkea kivaa voi tapahtua.

Aulabaarista monesti löytää muitakin seikkailunhaluisia jolloin mitä vain voi tapahtua. Toisinaan sitä vain päätyy omaan huoneeseen päästämään itsensä paineista.

Mitä tarkoittaa monesti? Jos tarkoitat, että melko varmasti, se ei pidä paikkaansa.

Vierailija
77/85 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai masturboin. Tosin olen äärimmäisen harvoin hotellissa yksin, mutta ehdottomasti otan siitä niinä harvoina kertoina kaiken irti. Vapauttavaa, kun voi tehdä ihan mitä haluaa miten pitkään vaan ja saa äännellä vapaasti. En ole aiemmin hoksannut ottaa leluja mukaan, mutta täytyykin muistaa ens kerralla. Olis kiihottavaa tehdä sitä lähellä ikkunaa, mutta jotenkin koen sen vääränä kun olen naimisissa.

Vierailija
78/85 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja olen lähdöddä kuntoutukseen viikoksi.

Alan suunnitteleen mitä runkkaus vehkeitä otan mukaan reissuun

Vierailija
79/85 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja olen lähdöddä kuntoutukseen viikoksi.

Alan suunnitteleen mitä runkkaus vehkeitä otan mukaan reissuun

Kuulostat mieheltä, jolle ei koskaan tapahdu mitään. Itse varustaudun rrissuun puhtain paidoin ja irtotakein.

Vierailija
80/85 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe että masturbaatio on joku erikoinen tilaisuus tai joku tuollainen uniikki tapahtuma yksin hotellissa.

Ihan normaalia ja "arkistakin" toimintaa kuten syöminen tai juominen. Kyllähän kotonakin ihmiset masturboi kun ovat yksin pidemmän aikaa, ainakin minä ja miesystävänikin varmasti :D

mun puolesta voi masturboida myös kun katson, välillä pyytänytkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän