Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle IV
Kommentit (4145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan naista, jonka ikää en tiedä. Tietääkseni meillä on ikäeroa muutamia vuosia.
Oletko häntä vanhempi?
Kyllä.
Alkaako naisen etunimi J:llä?
Ei. Nimi alkaa vokaalilla.
A? E?
Kaipaan itseäni reilusti vanhempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan naista, jonka ikää en tiedä. Tietääkseni meillä on ikäeroa muutamia vuosia.
Oletko häntä vanhempi?
Kyllä.
Alkaako naisen etunimi J:llä?
Ei. Nimi alkaa vokaalilla.
Elämäsi suuri rakkaus?
Vierailija kirjoitti:
Minun on 43-tai 44-vuotias mies.
Itse olen häntä vuoden nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hänessä kaipaat? Miksi juuri häntä?
Kaipaan hänessä kaikkea.
Luultavasti et ole elänyt hänen kanssaan arkea kolmea kymmentä vuotta, kun noin vielä pystyt sanomaan ja viettänyt niitä pahojakin päiviä mitä elämään kuuluu.
Kirjoita hänelle viesti, jossa kerrot vaikka kuulumisten merkeissä miten sinulle on jäänyt mieleen ne teidän väliset pitkät katseet ja miten ihana hänen kanssaan oli olla kun vietitte aikaa yhdessä, miten niitä hetkiä kaipaat. Katso miten hän vastaa.
Sydämeni ei laske enää ketään lähelle. Terkkuja ex-kaivatulle ja kaikille tulevillekin tässä samalla.
Olin sinulle vain yksi lukuisten muiden joukossa. En tehnyt niin kuin halusit, vaan tein niin että näkisit paremmin elämää. Olin sellainen, jonka olemassaolon unohdat jo hetken päästä. Halusit jotain ja sitten et enää halunnutkaan. Halusit vain aikasi.
Sinä halusit ruusun ilman piikkejä, vartta ja juuria. Ei sellaista ruusua ole olemassakaan kuin katkaistuna ja muovikukkana.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan ja kaipaan.
Ketä sinä rakastat ja kaipaat?
Kuulin äänestäsi että olet hänestä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan itseäni reilusti vanhempaa.
Miestä vai naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan ja kaipaan.
Ketä sinä rakastat ja kaipaat?
Yhtä miestä
Luulitko että olen samasta puusta veistetty kuin muutkin, että haksahtaisin samaan ansaan. Sori, olit väärässä.
Sinun onnellisuudestasi myöskin huomasin sen että olet kiinnostunut hänestä. Hänen seuransa teki sinusta vapautuneen ja onnellisen.
Sinun täytyy alkaa elämään ilman minua ja minun ilman sinua. Kaikella on aikansa ja aika siirtyä. Meitä ei ole tarkoitettu yhteen.
Kenelle tämä?