Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö 20v ja poika 17v parisuhde, kuulostaako liian pahalta?

Vierailija
27.04.2018 |

Jos elämäntilanteet ovat suht samanlaiset? Ihmettelen, miksi kyseinen ikäero olisi toisinpäin täysin hyväksyttävä, mutta näin päin tulee useimmiten oudoksuvia mielipiteitä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin päin se olisi miespedofiili ja pieni tyttö.

Vierailija
2/28 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntilanteissa jo pitäisi olla jo eroa ja mitä nuori nainen näkee vielä lapsukaisessa?

Vierailija
4/28 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa hyväksikäytöltä. Mitä tuo nainen haluaa teinipojasta? Helposti manipuloitavan tossukan!

Vierailija
5/28 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no yleensä tuon ikäinen nuori nainen ei kiinnostu alaikäisistä enää, mutta noh.

Vierailija
6/28 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttö jäänyt jälkeen henkisessä kehityksessä? Tuo ikäero vastaa sitä, että 23-vuotias mies seurustelisi 14-15-vuotiaan tytön kanssa.

Vierailija
7/28 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kenen mielestä tossa voi olla mitään outoa tai paheksuttavaa? Ihan normaali ikäero.

Vierailija
8/28 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos synkkaa niin mikäs siinä, eipä se mitenkään laitonta ole. Usein vaan tuppaa olemaan niin, että tuon ikäiset pojat ovat kovin lapsellisia vielä. Ovat amuksessa tai lukiossa ja asuvat kotona suurin osa. Ja 20-vuotiaat suurin osa asuvat jo omillaan, opiskelevat mahdollisesti korkeakouluissa tai ovat töissä tai molempia. Onhan siinä elämäntilanteissa eroa.

Vierailija
9/28 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Kenen mielestä tossa voi olla mitään outoa tai paheksuttavaa? Ihan normaali ikäero.

No ei ole normaali. Vain murto-osa parikymppisistä naisista on alaikäisen pojan kanssa parisuhteessa.

Vierailija
10/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin siihen voi itse vaikuttaa kehen sattuu rakastumaan.

Vierailija
11/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole normaali. Vain murto-osa parikymppisistä naisista on alaikäisen pojan kanssa parisuhteessa.

Vain murto-osa parikymppisistä naisista on parisuhteessa ylipäätänsä kenenkään kanssa.

Vierailija
12/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko kolme vuotta liikaa ikäeroa puolisoiden välillä, voisi yhtä hyvin kysyä.

No ei ole, sellaisia ikäeroja ( vielä niistä paljon suuremmista puhumattakaan ) on Suomessakin vaikka kuinka paljon ja ihan joka paikkakunnalla.

Ehkä jopa enemmistö sijoittuu tuohon n. kolmen vuoden ikäerojen tilastohaarukkaan. (Huom. 17-vuotias neitohan  on sitäpaitsi enää  vain kuukausien päässä täysi-ikäisyydestään )

Vierailija
13/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tyttö jäänyt jälkeen henkisessä kehityksessä? Tuo ikäero vastaa sitä, että 23-vuotias mies seurustelisi 14-15-vuotiaan tytön kanssa.

Jäitkö koulussa useinkin pois matematiikan tunneilta ?

Vierailija
14/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poitsu tykkää puumista. Isikin varmaan, kun hoito tuodaan kotiin näytille.

Vierailija
15/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä on mieheni kanssa ikäeroa 5 vuotta ja aloimme seurustelemaan kun hän täytti 18. Mä olen naisena siis se vanhempi osapuoli. Mulle oli vaikeaa olla vanhempi ja häpesinkin ikäeroamme, hän ei koskaan. Eikä kukaan sukulainenkaan ihmetellyt mitään.

Nyt, 23 vuoden ja kahden lapsen jälkeen ikäeroa ei edes huomaa. Eikä muakaan ole haitannut enää vuosiin :)

Outoa, että edelleen on hyväksyttävää että nainen on nuorempi kuin mies, jopa huomattavan paljon. Toisinpäin tulee pahaa puhetta. Mistäköhän tämä johtuu?

Vierailija
16/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntilanteissa jo pitäisi olla jo eroa ja mitä nuori nainen näkee vielä lapsukaisessa?

Niin, kyllähän 20-vuotiaan naisen pitäisi olla jo tuossa iässä naimisissa ja ainakin kolmen lapsen äiti (ei aviottomia lapsia).

Vierailija
17/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin mieheeni, kun olin 20-vuotias ja mies 17. Tutustuimme netin kautta. En tiennyt hänen ikäänsä. Juttelimme kaikenlaisista asioista. En ollut koskaan jutellut kenenkään kanssa niin monimuotoisia keskusteluja. Sitten tapasimme ja se oli menoa. Olemme olleet yhdessä 19 vuotta, naimisissa 10 vuotta.

Vierailija
18/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kai se sitten ihan luonnotonta, jos isä on 43 ja äiti 40. Ihan perverssi suhde, eiks'vaan ?

Vankilaan vaan kumpikin...

Vierailija
19/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 20v nainen ja deittasin 16vuotiasta. Mutta pakko sanoa että ihastuin sen takia koska edelliset oman ikäiseni olivat pahinta saastaa. Tämä kyseinen poika oli todella älykäs, romanttinen mutta tietenkin tietyllä tavalla keskenkasvuinen. Oltiin yhdessä 3 vuotta tosin. Edelleen kunnioitan häntä suuresti koska oli mahtava tyyppi. Sanokaa mitä sanotte, aika monilla on se "phase" XD En kyllä enään halua deitata niin nuorta siis älkää ees yrittäkö. Yleensä itselläni on että 4 vuotta nuorempi saa olla. Tietenkin kun vanhemmanksi tulee niin ikäerolla ei ole väliä kunhan ihminen vaan on yli 18v

Vierailija
20/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, meillä on mieheni kanssa ikäeroa 5 vuotta ja aloimme seurustelemaan kun hän täytti 18. Mä olen naisena siis se vanhempi osapuoli. Mulle oli vaikeaa olla vanhempi ja häpesinkin ikäeroamme, hän ei koskaan. Eikä kukaan sukulainenkaan ihmetellyt mitään.

Nyt, 23 vuoden ja kahden lapsen jälkeen ikäeroa ei edes huomaa. Eikä muakaan ole haitannut enää vuosiin :)

Outoa, että edelleen on hyväksyttävää että nainen on nuorempi kuin mies, jopa huomattavan paljon. Toisinpäin tulee pahaa puhetta. Mistäköhän tämä johtuu?

Meillä ihan sama tilanne. Yhdessä olemme olleet nyt 30 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi