Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö 20v ja poika 17v parisuhde, kuulostaako liian pahalta?

Vierailija
27.04.2018 |

Jos elämäntilanteet ovat suht samanlaiset? Ihmettelen, miksi kyseinen ikäero olisi toisinpäin täysin hyväksyttävä, mutta näin päin tulee useimmiten oudoksuvia mielipiteitä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, meillä on mieheni kanssa ikäeroa 5 vuotta ja aloimme seurustelemaan kun hän täytti 18. Mä olen naisena siis se vanhempi osapuoli. Mulle oli vaikeaa olla vanhempi ja häpesinkin ikäeroamme, hän ei koskaan. Eikä kukaan sukulainenkaan ihmetellyt mitään.

Nyt, 23 vuoden ja kahden lapsen jälkeen ikäeroa ei edes huomaa. Eikä muakaan ole haitannut enää vuosiin :)

Outoa, että edelleen on hyväksyttävää että nainen on nuorempi kuin mies, jopa huomattavan paljon. Toisinpäin tulee pahaa puhetta. Mistäköhän tämä johtuu?

Minun mielestäni alaikäisten pitäisi seurustella keskenään. Tuossa iässä varsinkin pojat ovat vielä kovin lapsellisia ja tytöillä murrosikä alkaa aikaisemmin ja ovat siksi kypsempiä kuin samanikäiset pojat yleensä. Hieman vanhempana se ikäero ei mielestäni ole niin vaikuttava , olipa se mitenpäin tahansa. Onhan tässä tapauksessa nämä ihmiset ihan erilaisessa vaiheessa elämässään. Toinen on aikuinen ja toinen teini. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Vierailija
22/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani seurusteli aikoinaan 14-vuotiaana 19-vuotiaan tytön kanssa. 

Tämä oli mielestäni hieman arveluttavaa. Vaikkakin poikani oli erittäin kypsä ja fiksu ikäisekseen, niin silti. Tuleehan tuossa jo laitkin vastaan niin ravintolakäyntien kuin seksin suhteen. 

En kuitenkaan puuttunut mitenkään asiaan. Suhde kesti vuoden, mikä oli yllättävän paljon. 

Mutta kolmen vuoden ikäero ei minua olisi ajatteluttanut tuossa vaiheessa, mikä aloituksessa raportoidaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli mielestäni hieman arveluttavaa. Vaikkakin poikani oli erittäin kypsä ja fiksu ikäisekseen, niin silti. Tuleehan tuossa jo laitkin vastaan niin ravintolakäyntien kuin seksin suhteen. 

En kuitenkaan puuttunut mitenkään asiaan. Suhde kesti vuoden, mikä oli yllättävän paljon. 

Mutta kolmen vuoden ikäero ei minua olisi ajatteluttanut tuossa vaiheessa, mikä aloituksessa raportoidaan. 

No joo, tuo kyllä kuulostaa jo aika oudolta.

Vierailija
24/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa ettet puuttunut. Toinen on vielä melkein lapsi ja toinen päässyt baareihin yli vuoden ajan.. Lisäksi rikos on tapahtunut jos he ovat panneet mitä todennäköisemmin onkin käynyt. Varmaan tytön kaveritkin ihmetelleet että miksi melkein parikymppinen deittaa kasiluokalla olevaa poikaa. No ehkä hän oli tämmöinen fia nyholm-tyylinen tapaus..

Vierailija
25/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, meillä on mieheni kanssa ikäeroa 5 vuotta ja aloimme seurustelemaan kun hän täytti 18. Mä olen naisena siis se vanhempi osapuoli. Mulle oli vaikeaa olla vanhempi ja häpesinkin ikäeroamme, hän ei koskaan. Eikä kukaan sukulainenkaan ihmetellyt mitään.

Nyt, 23 vuoden ja kahden lapsen jälkeen ikäeroa ei edes huomaa. Eikä muakaan ole haitannut enää vuosiin :)

Outoa, että edelleen on hyväksyttävää että nainen on nuorempi kuin mies, jopa huomattavan paljon. Toisinpäin tulee pahaa puhetta. Mistäköhän tämä johtuu?

Minun mielestäni alaikäisten pitäisi seurustella keskenään. Tuossa iässä varsinkin pojat ovat vielä kovin lapsellisia ja tytöillä murrosikä alkaa aikaisemmin ja ovat siksi kypsempiä kuin samanikäiset pojat yleensä. Hieman vanhempana se ikäero ei mielestäni ole niin vaikuttava , olipa se mitenpäin tahansa. Onhan tässä tapauksessa nämä ihmiset ihan erilaisessa vaiheessa elämässään. Toinen on aikuinen ja toinen teini. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Sun mielestä 18-vuotias on alaikäinen?

Vierailija
26/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poitsu tykkää puumista. Isikin varmaan, kun hoito tuodaan kotiin näytille.

Joo, olen 20 vee puuma, miau 😹

Vierailija
27/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tuon ikäinen nainen etsimällä etsii nuorempaa, mutta kaveripiirin kautta kyllä tuon ikäiset voivat ajautua yhteen. Ei ehkä tavanomaista, muttei mitenkään outoakaan.

Vierailija
28/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt on henkisesti vanhempia ja 17v poika voi olla vielä ihan räkänokka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi