Eikös tuo temptationin Elias ole oiva merkki mihin naiset on lääpällään
Vaikka olis kuinka hullu niin näköjään ulkonäöllä pääsee yhtä hyvin kuin hevosellakin. Nainenhan on ihan umpirakastunu tähän mieheen.
Kommentit (16)
Minusta hän on pikemminkin oivallinen esimerkki siitä, että korea ulkokuori ei paljon auta, jos luonteeltaan on kuspää. Eihän hänestä juuri kukaan muu nainen tykkää sitä omaa puolisoa lukuunottamatta. Ja tuo Vilmakin vaikuttaa olevan aika alisteisessa asemassa heidän suhteessaan.
Logiikkasi ontuu. Niistähän sinkkunaisista tuo Elias ei tietääkseni kelvannut kenellekään (vai oliko tasan yhdelle ehkä). Eli tuollamääritelmällä = aina joku tyhmä huolii, mutta suurin osa ei.
En tiedä henkilöä, mutta väittäisin ettei suurin osa naisista ole kiinnostunut mistään, mikä liittyy temptation islandiin vai mikä olikaan.
Siis mikä ulkokuori? Jestas...Noh makuja on kai monia.
Siis tuolla on satojen viestien ketju jossa Elias tyrmätään täydellisesti ja yksimielisesti. Mutta joo kaikki naiset lässyn lässyn miehen ei kannata tehdä mitään muuta kuin ryypätä kämpillä sehän tästä seuraa lässyn lässyn.
Toi sarja on kyllä yksi suomen katsotuimpia.
Ja on myös viestiketjuja jossa häntä jumaloidaan. Mutta sairashan se on eikä kyllä yhdenkään pitäis häneen rakastua.
Niin tavallisen näköinen kuin olla ja voi, ei todellakaan mikään komistus minun mielestäni. No, kauneushan on katsojan silmässä.
No eihän se ole saanut kuin yhden ressukan, joka ei ajattele omilla aivoilla. Sinkkunaiset lähinnä vieroksuvat häntä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän on pikemminkin oivallinen esimerkki siitä, että korea ulkokuori ei paljon auta, jos luonteeltaan on kuspää. Eihän hänestä juuri kukaan muu nainen tykkää sitä omaa puolisoa lukuunottamatta. Ja tuo Vilmakin vaikuttaa olevan aika alisteisessa asemassa heidän suhteessaan.
Se Inka tais sanoakin saarella, että eivät naiset ajattele Eliaksen ulkonäössä olevan mitään vikaa, mutta eivät pidä tämän luonteesta. Ja sanoi tämän vielä Eliakselle päin naamaan, eli Elias kyllä tietää, että kukaan muu kuin Vilma ei häntä huoli. No ehkä tämä Jonna, mutta hei hedelmällisyysongelmat, joten Vilmaan on tyytyminen...
Maailmanparantaja kirjoitti:
Ja on myös viestiketjuja jossa häntä jumaloidaan. Mutta sairashan se on eikä kyllä yhdenkään pitäis häneen rakastua.
Linkitätkö vaikka pari viestiketjua joissa häntä jumaloidaan?
Mä olen lukenut useampia temppariketjuja ja niissä on kyllä Elias-inho ollut yllättävänkin yksimielistä. Muutamia puolustavia kommentteja toki löytyy joka ketjusta, mutta en niissäkään mitään jumalointia ole huomannut. Pikemminkin ne ovat olleet lähinnä sellaisia "mitä väliä että se on ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen tyyppi, ei se rikollista ole" -argumentteja. Niissä ei siis ihailla Eliaksen luonnetta mutta ei pidetä sitä moittimisen väärtinäkään.
Korea ulkokuori? Kenen mielestä muka?
Kuule ap, entäs jos käykin niin ettei naista kiinnosta koko sarja tai sen henkilöt lainkaan? Miksi sä yleistät kaikki naiset aivottomiksi bimboiksi? Oletko itse vähän yksinkertainen?
Läävällään oleminen herätti hilpeitä mielikuvia! Temptation-Eliaksesta ei ole hajuakaan.