Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset oikeastaan nettideittailee, kun

Vierailija
27.04.2018 |

... sen sijaan, että selailee kuvia ja profiilitekstejä ja ehdottelee pikaista tapaamista, "jotta saa oikean kuvan toisesta", voisi mennä suoraan livenä sinkkutapahtumiin yms? Luulisi, että myös deittaustoimistoille voisi olla nykyistä enemmän kysyntää Suomessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kivempi tulla torjutuks kotona kun livenä.

Vierailija
2/6 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... sen sijaan, että selailee kuvia ja profiilitekstejä ja ehdottelee pikaista tapaamista, "jotta saa oikean kuvan toisesta", voisi mennä suoraan livenä sinkkutapahtumiin yms? Luulisi, että myös deittaustoimistoille voisi olla nykyistä enemmän kysyntää Suomessa.

Niissä sinkkutapaamisissa on kovin suppea tarjonta nettiin verrattuna ja deittaustoimistot tuskin tietävät minua paremmin, mistä tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa esimerkkejä noista sinkkutapahtumista?

Pari vuotta sitten olin innokkaana menossa erään sinkkujärjestön järjestämiin pikkujouluihin, kunnes kävi ilmi että siellä on sinkkujen lisäksi seurustelevia, pariutuneita, avioituneita etc ja pitää rintamukseen merkitä mitä ryhmää edustat. Eli sinkkutapahtuman sijaan kyseessä oli vaan normaali tapahtuma jossa on pakko ilmoittaa statuksensa.

Vierailija
4/6 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, mä jo ajattelin lauseen jatkuvan "he voisivat sen sijaan perustaa pieniä kittareita!"

Vierailija
5/6 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nettiä we had this thing called lavatanssit

Vierailija
6/6 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa esimerkkejä noista sinkkutapahtumista?

Pari vuotta sitten olin innokkaana menossa erään sinkkujärjestön järjestämiin pikkujouluihin, kunnes kävi ilmi että siellä on sinkkujen lisäksi seurustelevia, pariutuneita, avioituneita etc ja pitää rintamukseen merkitä mitä ryhmää edustat. Eli sinkkutapahtuman sijaan kyseessä oli vaan normaali tapahtuma jossa on pakko ilmoittaa statuksensa.

Tapahtumia, jossa voi olettaa olevan sinkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan