Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
Voi helvetti tää duetto.. Hävetys!
Mikä Despacito tästä on koitettu tehdä :D
Minulle ei ollut yllätys - hienoa nähdä hänet sellaisena kuin on nyt. Suuri suomalainen artisti
Oho onko Wiskari tämän kauden yllättäjä
Hyvä arttu!
Kerrankin tulee uutta
Viskarihan pistää illan parasta settiä tähän mennessä.
Hyvä että kerrankin vähän vanhempiakin artisteja enemmän mutta ettei yhtäkään nuorta niin tekee ehkä poppoosta vähän tasapaksun ja tylsän. Tai ehkä porukasta tekee tylsän se etteivät tunnu löytäneen yhteistä säveltä. Kaikki on ehkä vähän liian erilaisia keskenään mutta let's see..
...ei ei tuota sania, mutta arttu on paras.
Tämähän on kivan letkeä versio puhkikuluneesta biisistä.
Ruutu+ katsottu, nyt Kasmirin jaksoon.
Vierailija kirjoitti:
Ompas tylsää, oon pomppinut kanavalle siis vain välillä. Tämä on tällainen papparaiskausi eikä näistä jaksa kiinnostaa oikein ketään. En myöskään lämpene tälle kuvaukselle ulkomailla
*onpas
Muuten hyvä Artun ja Sanin veto, nuo toistot vaan helvettiin.
Parasta toistaiseksi, johtunee siitä että tässä on uskallettu lähteä eroon alkuperäiskappaleesta riittävästi. Kappalehan on pohjimmiltaan aivan järjettömän tylsä + totaalisen puhkisoitettu.
Miksei Artun kanssa voisi olla vaikka joku mieslaulaja parina, se vasta olis mielenkiintoista.
Arttu ja Mira kyllä nyt rai kasivat tän biisin, vaikka molemmista artisteina pidänkin!
Miten muka normaali ikääntyminen näyttää joidenkin mielestä alkoholismilta?
Vierailija kirjoitti:
Kun Danny puhuu kauniisti, huolitellusti a silmät loistaen, ymmärrän melkein Erikaakin!
...mutta vain melkein. 😄
Vierailija kirjoitti:
Oho onko Wiskari tämän kauden yllättäjä
Wiskari näytti jo TähdetTähdet-ohjelmassa taitonsa.
Kun Danny puhuu kauniisti, huolitellusti a silmät loistaen, ymmärrän melkein Erikaakin!