Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
Tunnustan etten etukäteen odottanut saavani Dannystä näin positiivista ja sympaattista kuvaa.
Todella hyvä jakso! Ehkä paras Vain elämää historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tuo Antti Luusuaniemen kaksoisolento joka soittaa rumpuja, lääh 🤤
Risto Niinikoski. Hanna Pakarisen aviomies.
Mitä!
Mitä ihmeellistä siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tuo Antti Luusuaniemen kaksoisolento joka soittaa rumpuja, lääh 🤤
Risto Niinikoski. Hanna Pakarisen aviomies.
Mitä!
Mitä ihmeellistä siinä on?
En tunnistanut, kun kampaus on jotenkin uudistunut.
Mä oon väsynyt näihin tosi-tv lässynlässyn shaibaformaatteihin. En kato enkä kommentoi tätä enempää. Kiitos ajastanne.
Miten Arttu selviää tästä biisistä? Vähän jännittää...
Tuo tuotannon päätös lähettää Terhi Kokkonen kotiin kesken kuvauksien (vaikka siis Terhi oli itse halukas jäämään) oli tuotannolta ihan laskelmoitu markkinointikikka. Tajusivat Espanjassa kuvausten aikana, että tämän ryhmän taso on sellainen, ettei katsojia tule kiinnostamaan. Terhin "kriisi" kuvauksissa tulikin ihan taivaan lahjana, se oli juuri sitä mitä tämä nuupahtanut ja pahasti hiipumassa oleva formaatti tarvitsi ja tuotanto käytti tilaisuuden siekailematta hyväkseen. Ja vielä antoi asiasta lausuntoja, jotka vihjailivat että Terhin kotiinlähtöön liittyisi suurta draamaa, koska kotiin lähettäminen oli "koko tuotantoryhmän (= tuotanto ja muut artistit)yhteinen päätös".
Danny näyttää hirveän pelästyneeltä varsinkin kuunnellessaan Terhin vetoa :D ehkä on vain ilmeensä kun on vaikuttunut
Kuka tulee artulle duettopariks?
Vierailija kirjoitti:
Dannyn olisi kyllä pitänyt mennä ohjelmaan jo aiemmin, mutta hyvä, että edes nyt. Eräs kevyen musiikin suurimmista vaikuttajista ansaitsee sen, että nuoremmatkin näkevät ja kuulevat hänen urastaan. Ja yksi loistava asia Dannyssa on myös se tapa, jolla hän puhuu, hyvää ja rikasta suomen kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Erika vois sanoa että leikkaa Danny tukka...
Joo, niinhän miehetkin saa päättää naistensa hiuksista, eikö niinkin?
Ompas tylsää, oon pomppinut kanavalle siis vain välillä. Tämä on tällainen papparaiskausi eikä näistä jaksa kiinnostaa oikein ketään. En myöskään lämpene tälle kuvaukselle ulkomailla
Annetaan Dannyn olla Danny tänä päivänä hiuksineen kaikkineen.. :)
Onko Danny kaksikielinen?
Sani veti yllättävän hyvin, pelkäsin habituksen puolesta haparoivampaa esiintymistä.
Eniten odotan Akin vetoja ja odotan Dannyn versiota Happoradion jostain laulusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesta tuota Dannyn tukkaa, muistuttaa Trumpin tyyliä.
Välillä mä katson, että istuuko siellä taas Nykäsen Matti:D
Koskakohan muuten Matti kutsutaan tähän ohjelmaan ”artistiksi”? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dannyn olisi kyllä pitänyt mennä ohjelmaan jo aiemmin, mutta hyvä, että edes nyt. Eräs kevyen musiikin suurimmista vaikuttajista ansaitsee sen, että nuoremmatkin näkevät ja kuulevat hänen urastaan. Ja yksi loistava asia Dannyssa on myös se tapa, jolla hän puhuu, hyvää ja rikasta suomen kieltä.
Nuorempana Danny käytti mielellään sivistyssanoja, ja paljon käyttikin. Mutta se vaihe on jäänyt taakse.
Tietty just tää kappale eikä jotain mielenkiitoisempaa.
Kauheeta ajatella Sani ja Arttu laulamaan Happoradion biisiä. 😣
:D Tän täytyy olla vitsi :D Jospas joku osais tehdä edes yhdestä happoradion biisistä kuuntelu kelpoisen - tosin epäilen, koska paskasta on niin hankala saada suklaakonvehtia....