Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
Vierailija kirjoitti:
Some ja media pilaa ihmisten elämän liian helposti. Surullista. Hävetkää.
Tätäkin sitten jonkun palikan piti alapeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kasimir "olen symppis kyynelehtivä nallekarhu".
Joona joo.
Joopa joo siis.
Ja joo ei Terhi osallistu tai sitten leikataan jo byt pois jaksoista, ettei lopussa edes huomaa poissaoloa!! Eipä kyllä Terhi jammaile muiden esitysten aikana, istuu melko vakana vaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tää kausi on ponneton ja osallistujat ihan umpisurkeita. :(
Sani, Mira Luoti ja Kasimir olisi ainakin pitänyt jättää kokonaan valitsematta mutta mitäpä siinä televisiotuotanto voi, jos dominoiva levy-yhtiö ilmoittaa kenet pitää tänä vuonna rekrytoida.
Voithan ilmoittautua itse mukaan. Kuulostat ihan sellaiselta ihmiseltä joka tekisi parikymmentä hittiä jos vaan viitsisi.
Siis mitä eilen? Eikö tää tuukaan perjantaisin? On mainostettu että perjantaisin? Viime viikollakin tuli perjantaina.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko, ettei Terhi käytännössä osallistu ollenkaan pöytäkeskusteluihin? Ei sanaakaan tässä jaksossa illallispöydässä? Ei kommentoi, ei kerro itsestään mitään, ei osallistu keskusteluun millään tavalla. Kuuntelee vaan hiljaa muiden tarinoita.
Älä taas aloita. Ihan samalla tavalla käyttäytyi Jenni Vartiainen jopa kahdella kaudella, eikä häntä heitetty silti ulos kummaltakaan. Joku muu syy Terhin potkuihin on.
No voi perse! Miksei kukaan kertonut että tää tulee sekä torstaisin että perjantaisin! En minä ole tätä aiemmin kattonut.
Sanoiko joku "Tää oli pahaa", siinä kun söivät niitä pöytään tuotuja pullia? :D
Dannyn silmien pyörittely bongattu ku kuunnellaan kusmirin ”ihollaa” :D
Vierailija kirjoitti:
No voi perse! Miksei kukaan kertonut että tää tulee sekä torstaisin että perjantaisin! En minä ole tätä aiemmin kattonut.
No ei se meidän asia ole.
Meh, näissä bändivierailuissa huomaa että ohjelman vakiosoittajat on monipuolisia ammattilaisia kun bändeillä riittää enimmäkseen että osaa soittaa omat kappaleensa.
Nää Kasimirin biisit on niin yksinkertaisia ja yhdentekeviä, ettei näistä saa hyviä versioita. Vaikka kyllä tämä Happoradioin versio paremmalta kuulostaa kuin Kasimirin kimitys.
Ei jeesus miten teennäistä paskaa. Ei noista biiseistä saa kiinnostavia.
Voi luoja tää kausi on ponneton ja osallistujat ihan umpisurkeita. :(
Sani, Mira Luoti ja Kasimir olisi ainakin pitänyt jättää kokonaan valitsematta mutta mitäpä siinä televisiotuotanto voi, jos dominoiva levy-yhtiö ilmoittaa kenet pitää tänä vuonna rekrytoida.